Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 14:47

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 45 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Pühapäev 23 Aug, 2015 22:29 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 31 Juul, 2015 21:26
Postitusi: 194
Asukoht: Pältre, Võrumaa
Mobiil: 53812626
Signa kohta tean, olen neid paigaldanud omajagu. Küsimuseks oligi see vilkumine.

_________________
Ameeriklane Eesti kagu nukas.

Chrysler GV SE VM425OHV 1999a/GV LE VM425OHV 1996a.
Volvo 850 GL B5254F 1994a.
Saab 93 OG B204 1999a.
Project:Mazda Familia BG GTI BP DOHC to B6D Super1600 RX car 1990a.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 25 Aug, 2015 22:41 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 31 Juul, 2015 21:26
Postitusi: 194
Asukoht: Pältre, Võrumaa
Mobiil: 53812626
Niih, täna siis taas naine tuli õhtul töölt koju ja hakkas peale 4 km läbimist eelsüüte küünala tuluke vilkuma. Gaasipedaal ei reageerinud ja siduri alla vajutades selgus et mootor välja surnud. Süüde välja ja uuesti tööle ning ei miskit taas. TRIP+RESET + ON kombinatsiooniga ei näita ühtegi veakoodi, kui ei eksi siis see 6x süüde sisse ja välja kehtib kuni 98 isenditele. Võrus RDB III ajule keegi ligi ei pääse, on kellegil aimu kus seda Tartus teha saab? Kuna odomeetri veakoodid ei ilmne siis ehk leiab läbi spets riistapuu vea põhjuse. Filtri ja paagi sõelaga pole maadelnud kuna just eile käis naine päeval 90 km Võru reisil ja siis ponud taas mingit probleemi. Hetkel tunduks nagu mingi immo või kehva kontakti probleem olema mis mingi niiskusega välja lööb, samas esimene vahejuhtum oli 10 hommikul :think:

_________________
Ameeriklane Eesti kagu nukas.

Chrysler GV SE VM425OHV 1999a/GV LE VM425OHV 1996a.
Volvo 850 GL B5254F 1994a.
Saab 93 OG B204 1999a.
Project:Mazda Familia BG GTI BP DOHC to B6D Super1600 RX car 1990a.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 25 Aug, 2015 22:52 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
SvenR kirjutas:
Signa kohta tean, olen neid paigaldanud omajagu. Küsimuseks oligi see vilkumine.

Ãœks asi on paigaldamine ja teine asi on aru saada eu crhrysleri elektrist mis on vist tuunitud eurooplaste poolt kuna ameerikas diisel chryslerid nagu pole :cop:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 26 Aug, 2015 10:52 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 31 Juul, 2015 21:26
Postitusi: 194
Asukoht: Pältre, Võrumaa
Mobiil: 53812626
Nüüd võtab juba asi ohtliku pöörde, taaskord täna hommikul sama jama ning tänu naise külmale närvile ja kogemustele jäi avarii ära. Nimelt ei suuda tema pidurdada kui puudub pidurivõimendi. Kus saab Tartus juhtmed külge ajada? Või peaks alustama paagi sõelast? Filter kukub ära kuna siis ei läheks ka koheselt peale välja suremist käima. Samas ei saa vist endiselt välistada ka immot?

_________________
Ameeriklane Eesti kagu nukas.

Chrysler GV SE VM425OHV 1999a/GV LE VM425OHV 1996a.
Volvo 850 GL B5254F 1994a.
Saab 93 OG B204 1999a.
Project:Mazda Familia BG GTI BP DOHC to B6D Super1600 RX car 1990a.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 27 Aug, 2015 8:23 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 11 Dets, 2013 9:53
Postitusi: 178
äkki selline tüüpviga nagu siin ?

viewtopic.php?f=83&t=5643

sümptomid
1. sureb välja mootoriga pidurdamisel kui pöörded ca 2000 või kõrgemad. Vilgub eelsüüteküünalde tuli. Peale süüte väljakeeramist käivitub koheselt ja ilma probleemideta.
2. cruisiga sõites (ca 90 km/h ca 2000ppm ) koormuse suurenedes ( sildadele tõusul ) jõnksutab.

lisasümptom vea süvenedes

sureb välja peale siduripedaali vajutamist, jõnksutades korraks mootori pöörded üles vahetult peale siduri lahutamist.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 27 Aug, 2015 23:23 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 31 Juul, 2015 21:26
Postitusi: 194
Asukoht: Pältre, Võrumaa
Mobiil: 53812626
Kusjuures leidsin ka netis kolades et samade smptomitega üks remondimees kellegile vastas et on olnud kuu jooksul 14 vigast masinat ja kõigil oli filter umbes. Omal ka filter tellitud ja reede õhtul peaks saabuma. Muideks külavahe käänulisi teid võib sõita kümneid ja kümneid kilomeetreid, saada või naine metsateid mööda tööle :P

_________________
Ameeriklane Eesti kagu nukas.

Chrysler GV SE VM425OHV 1999a/GV LE VM425OHV 1996a.
Volvo 850 GL B5254F 1994a.
Saab 93 OG B204 1999a.
Project:Mazda Familia BG GTI BP DOHC to B6D Super1600 RX car 1990a.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 28 Aug, 2015 10:06 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 11 Dets, 2013 9:53
Postitusi: 178
loogiliselt peaks olema nii, et umbes filter piirab mootori võimsust igas olukorras.
Sellise keisi olen ise üle elanud.
Tulemus oli selline, et esimese ja teise käiguga liikus masin normaaleslt.
Kolmanda käigu sisselülitamisel aga kadus jõud ja suri välja.
Ja mis peamine - peale sellist väljasuremist oli käivitamine raske.
Paar korda ei saanudki kohe käima, pidi ootama nii 15-20 minutit.

siin aga oli konkreetne muster.
väljasuremine mootoriga pidurdamisel, kui pöörded ca 2000. Ei olegi tähtis, kas tegemist on teadliku pidurdamisega,
või võetakse lihtsalt jalg gaasipedaalilt sidurit mitte lahutades.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 07 Sept, 2015 7:08 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 31 Juul, 2015 21:26
Postitusi: 194
Asukoht: Pältre, Võrumaa
Mobiil: 53812626
Kusjuures olin nüüd ise mitu korda roolis ja proovisin spetsiaalselt. Sooja mootoriga võib kasvõi Austraaliasse sõita ja pole mingit probleemi, külma mootoriga on see teema korra ära ja siis taas kõik ok. Kui kasutada cruise siis pole mingit probleemi. Tundub et mingi anduri nöök, vaadates et soojaga pole miskit siis mina panustaks temp. andurile. Filter sai vahetatud. Kas huvitav selle vilkumiste arvu järgi võib ka välja tulla see probleemi põhjus? Ise kiiruga unustasin lasta tal vilkuda nii pikalt kui tahab.

_________________
Ameeriklane Eesti kagu nukas.

Chrysler GV SE VM425OHV 1999a/GV LE VM425OHV 1996a.
Volvo 850 GL B5254F 1994a.
Saab 93 OG B204 1999a.
Project:Mazda Familia BG GTI BP DOHC to B6D Super1600 RX car 1990a.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 10 Sept, 2015 11:35 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 11 Dets, 2013 9:53
Postitusi: 178
Vilkumiste arv siin ei muutu. Vilgub nii kaua, kui süüde sees.
Soovitaks ikkagi vealugeja poole pöörduda.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 10 Sept, 2015 20:41 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 31 Juul, 2015 21:26
Postitusi: 194
Asukoht: Pältre, Võrumaa
Mobiil: 53812626
Kus kohas on üldse koht kus lugeda saab? Pealinnas ei ole abiks. Kas Tartus ka mõni koht kus seda teha saab? 4 silindri ülevool ka muidugi lekib pisut aga siis peaks vist koguaeg tegema seda jama mitte korra ainult külmalt mootorilt minnes :think:

_________________
Ameeriklane Eesti kagu nukas.

Chrysler GV SE VM425OHV 1999a/GV LE VM425OHV 1996a.
Volvo 850 GL B5254F 1994a.
Saab 93 OG B204 1999a.
Project:Mazda Familia BG GTI BP DOHC to B6D Super1600 RX car 1990a.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 11 Sept, 2015 20:49 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 11 Dets, 2013 9:53
Postitusi: 178
http://silberauto.ee/et/tartu

See vast kõige loogilisem. Aga ette helistaks hinnapäringuks ikka.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 06 Aug, 2016 17:22 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 23 Nov, 2014 1:51
Postitusi: 66
Asukoht: Lääne-Virumaa
Mobiil: 56319682
SvenR kas said tookord abi ja mis selle põhjustas? Endal sama mure üle 2000 pöörde järsult jala gaasilt vőttes ja mootoriga pidurdades sureb välja ja eelsüüteküünalde tuli jääb vilkuma. Süüde välja/sisse ja käivitub koheselt ja sőit jätkub kuni järgmise välja suremiseni. Küütusefilter vahetatud, őhufiltri vahetatud.

_________________
Inimene õpib kogu elu!
yxhunt74@hot.ee


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 07 Aug, 2016 13:03 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 11 Dets, 2013 9:53
Postitusi: 178
kütusepumba kaas vahetusse.
Isiklikult oli sama jama - aitas diislimeister oü. http://diislimeister.ee/?page_id=5
vahetuse hind koos tööga - 600eur.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 07 Aug, 2016 13:20 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 23 Nov, 2014 1:51
Postitusi: 66
Asukoht: Lääne-Virumaa
Mobiil: 56319682
Selge. Tänx info eest, nüüd tean millega arvestada :pai:

_________________
Inimene õpib kogu elu!
yxhunt74@hot.ee


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 08 Aug, 2016 7:47 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 31 Juul, 2015 21:26
Postitusi: 194
Asukoht: Pältre, Võrumaa
Mobiil: 53812626
Mul jah see probleem ilmneb suht harva ja olen jätnud asja sinnapaika kuna ei raatsi 500 raha välja käia. Samas olen vaikset viisi tegelenud kaane otsimisega omal käel välismaalt, sealt peaks saama ta kätte suurusjärgus 300 ühikut. Kui kellegil on inffi mõne augu kohta siis oleksin tänulik ja saaks rahulikuma südamega sõita lasta naisel :hi:

_________________
Ameeriklane Eesti kagu nukas.

Chrysler GV SE VM425OHV 1999a/GV LE VM425OHV 1996a.
Volvo 850 GL B5254F 1994a.
Saab 93 OG B204 1999a.
Project:Mazda Familia BG GTI BP DOHC to B6D Super1600 RX car 1990a.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 45 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 63 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia