Tänane kuupäev Pühapäev 07 Juul, 2024 3:51

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Neljapäev 08 Okt, 2009 23:40 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 27 Aug, 2006 16:56
Postitusi: 176
Asukoht: Tallinn
Probleemiks on see, et mootor läheb käima kuid ei suuda töötada normaalselt.
Gaasi andes hakkab paukuma ja jõudu pole.
Diagnostikat on TOPis tehtud juba mitu korda, kuid mingit viga ei leia
Vahetanud/proovinud olen:
pihustid
bensupump
süütepoolide patarei
MAP sensori ühendasin lahti
bensu surve kontrollitud
vaakumid kontrollitud
kompressioon kontrollitud
küünlad ja küünlajuhtmed.
Pärast küünalde ja juhtmete vahetust hakkas veel rohkem jamama. Ei suuda ka tühipöördeid hoida - käima pannes pöörded üle 1k kuid kui hakkab õigete pöörete peale ajama, siis hakkab välja surema. Gaasi andes sureb kohe välja. Ennem vahetust sai isegi veidi liikuda.

Nüüd on mõistus otsas ja otsakaant ei taha veel maha kuokida, no mitte ei usu, et keti üle on visanud. Loodan veel Ameerika Autost Maidu jutule pääseda, tal targem arvuti ja ma veidi kahtlustan mootori aju.

Kuna ostsin auto sellisena, ei tea kuidas see alguse sai. Üks versioon on, et pärast radika ja mingite sillavidinate vahetust, teine versioon, et ajapikku tekkis selline probleem. Lisaks sai mootor vist ka kuuma (eelmine omanik sõitis vähese jahutusvedelikuta)

Äkki oskab keegi siit foorumist midagi tarka ütelda


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 09 Okt, 2009 13:45 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 15 Nov, 2006 15:58
Postitusi: 528
Asukoht: Linna lähedal maal
Kui juba sellisena ostsid, siis uuri, kas on sama mootor peal mis sündides. See jant viitab kuidagi ka nuka- või vändaanduri ja aju konfliktile. Mitte anduri enda osas, aga just nuka otsas olevalt vidinalt tulevatele valedele signaalidele. Kui mootor lasti õhtale, siis äkki seda tiba "parandati", aga mitte õiges komplektsuses ja asjad ei klapi omavahel. Tõsteti mingi teine mootor vahele, aga ajuke selle settungit päris hästi ei tunnista. Olen olnud tunnistajaks just samasuguse keisi juures, milles kaks täpselt ühesugust mootorit ei klappinud ajuga, sest vända- ja nukaanduritele infi edastavad metalljunnid olid erineva perforeeringuga. Sülitas ja tatistas, aga ei võtnud vunki üles. Piisab kui nukk on ringi visatud koos vale andurile infi jagava otsaga. Uuri ajalugu.

_________________
Iga asi tuleb omal ajal või siis natuke hiljem.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 09 Okt, 2009 15:11 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 27 Aug, 2006 16:56
Postitusi: 176
Asukoht: Tallinn
Mootorit ei ole vahetatud, ega ka midagi tehtud sellega. Lihtsalt hakkas kalama. :(


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 10 Okt, 2009 8:53 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Teisipäev 22 Juul, 2008 19:43
Postitusi: 49
kui katalüsaator umbes teeb sama pulli,tasub vaadata ;)


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 25 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia