Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 14:29

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Reede 14 Juul, 2006 15:06 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 15 Apr, 2006 20:26
Postitusi: 74
Asukoht: Tallinn-Rapla-Paide
Kas keegi on lahtiühendanud GV-l kõrvalistuja turvapatja. Tahaks pisikese kaardilugejaks panna aga nagu teate ei tohi seljaga ettepoole olevat turvatooli panna kui on turvapadi.

Silberist öeldi et sellega ei tegeleta...:(

Äkki on kellegil kogemusi sellega...

_________________
Nael kummi ;)

*CB kutsung Gunn*23FM/8AM*


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 14 Juul, 2006 15:55 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Üldjuhul on kõrvalistuja padi kogu aeg sees.
Saad teha sinna vahele lüliti.
1. Võtad maha aku klemmi (uuri järgi ka raadio kood, mida sul kindlasti võib hiljem vajaminna),
2. Eemalda A piilari katted
3. Eemalda armatuuri ülemine kate (üldjuhul see musta värvi, ei vaja erilisi tööriistu, see on tüüblitega kinni)
4. Eemalda parem esimene kõlar
5. Nüüd eemalda kollane kaabel, mis on ühenduses AirBagiga.

Aga, et seda toimingut on tülikas iga kord ette võtta, siis tee kollasele juhtmele lüliti vahele ja too lüliti kindalaeka juurde (seal kus laeka valgustus)
piisab ka kõige lihtsamast ON/OF Lülitist, mis teeb juhtmes katksetuse, et vajadusel ei jõuaks impulss padjani, kui seda vaja ei ole.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 16 Juul, 2006 20:29 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
KAs politswei ei hakka selle kohta misket ütlema kui teeb pistelist kontrolli?? Ning kui politseile ütelda et turvapadi on väljalülitataud mis teemaks siis võib minna. Ise ütlen ausalt et ei hakka sellise asjaga küll vaeva nägema


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 16 Juul, 2006 20:41 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Oberst kirjutas:
KAs politswei ei hakka selle kohta misket ütlema kui teeb pistelist kontrolli?? Ning kui politseile ütelda et turvapadi on väljalülitataud mis teemaks siis võib minna. Ise ütlen ausalt et ei hakka sellise asjaga küll vaeva nägema


Pole kuulnud, et seda kontrollitakse :shock:
Samas on paljudel autodel ametlikud lülitid, et asjandus välja lülitada.
Kuidas peaks kontroll välja nägema :? Üldjuhul on nii, et kui tekib mingi kahtlus, siis politseinikud ise tehnilisi küsimusi lahendama ei hakka vaid saadavad tehnoülevaatuse kontrolli.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 19 Sept, 2006 14:26 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 19 Sept, 2006 14:01
Postitusi: 12
Asukoht: Tallinn
See lihtsalt lüliti vahelepanemine ei ole eriti õnnestunud lahendus. Airbag-i kontroller kontrollib süüte sisselülitamise järel kõikide püropadrunite korrasolekut ja kui avastab et mõnda neist ei ole, siis lülitab kogu süsteemi välja. Tuli jääb armatuuris põlema ja süsteemi saab uuesti aktiveerida läbi diagnostika. Probleemi saab lahendada, aga peale lüliti tuleb veel midagi panna.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 19 Sept, 2006 15:12 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Teisipäev 09 Mär, 1971 8:00
Postitusi: 2510
Huvitaks ennastki, kuidas politsei kontrollib airbage.
Virutab jalaga vastu stanget? :lol:


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 19 Sept, 2006 16:59 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
politsei ei võta endale vastutust tehniliste lahenduste kontrollimisest vaid kui talle tundub midagi kahtlast, mis silmaga,kõrvaga näha kuulda suunab kohustuslikule kordusülevaatusele.

Lüliti varjanti saab kasutada ju peale süüte keeramist - kuigi ega see õige asi eriti pole.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 19 Sept, 2006 18:18 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Air bag ei ole minu meelest kohustuslik. Seega ei tohiks ei politseil ega ülevaatuse-onul sellega asja olla.

Lahendus air bagi väljalülitamiseks:
http://www.airbagonoff.com/


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 19 Sept, 2006 20:36 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Hirmus võitlus nüüd selle ümber
Ütleme lihtsas maa keeles siis kõigile arusaadav
Kui autol on kaks turvapatja tehasest juba standard varustuses siis katsuge teha politseile selgeks et teil see air bag ei tööta. Teda see ei koti kas teil on see airbag seal väljalülitatud või välja lõigatud.

Airbag puhul ei tohi ees istuda alla 12 aastane laps. Selle lugesin välja oma auto päikese sirmilt


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 63 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia