Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

Airbag avanes
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=83&t=5411
Leht 2 koguhulgast 2

Autor:  albert [ Laupäev 11 Juul, 2009 20:57 ]
Teema pealkiri:  Re: Küsimus airbagi kohta?

Kolumbus kirjutas:
Tänud Albert, III seeria airbagi süsteemi tutvustamast, aga äkki keegi oskab kommenteerida, et kui sarnane see jutt G/GV II on!?

Eee... :oops: Mis aastakäik sind huvitab?
Need põlvkonnad peaksid olema niimoodi:
1. 1984-1990
2. 1991-1995
3. 1996-2000
4. 2001-2007
5. 2008-

Kuna algne jutt käis 1999 a. mudeli kohta, siis selle ohutusega on ikka lood väga pahad. Euro NCAP testis sai see frontaalkokkupõrke eest 0 (null) punkti, jäädes nii oma grupis viimaseks. :dirol: http://www.euroncap.com/tests/chrysler_voyager_1999/56.aspx

Autor:  albert [ Laupäev 11 Juul, 2009 22:01 ]
Teema pealkiri:  Re: Küsimus airbagi kohta?

Kolmanda põlvkonna (1996-2000) mudelite turvapadjad peaksid olema kirjeldatud alljärgnevas dokumendis (1997)

Manused:
EGS_8M.PDF [190.22 KB]
Alla laetud 386 korda

Autor:  Kolumbus [ Pühapäev 12 Juul, 2009 0:12 ]
Teema pealkiri:  Re: Küsimus airbagi kohta?

albert kirjutas:
Kolmanda põlvkonna (1996-2000) mudelite turvapadjad peaksid olema kirjeldatud alljärgnevas dokumendis (1997)


jess tänud veelkord, Albert! just seda vaja oligi tõestada, et auto aju siiski asjasse ei puutu vaid airbagi juhtplokk (mõni nimetab seda ajuks)!! Õnneks läks see koos kerega kuusakoskisse....

Autor:  DeniM51 [ Pühapäev 12 Juul, 2009 0:42 ]
Teema pealkiri:  Re: Küsimus airbagi kohta?

Vaatan, et küsimusi tekib iga päevaga rohkem. Voyageril (1996-2001) on 2 aju plokki, see on siis mootori aju ja airbagi aju, ja asuvad need armatuuri all. Mul kogemus selline oli, autol juhtus liiklusõnnetus ja airbagid läksid lahti. Siis vahetasin airbagid ja aju plokki ei vahetanud, jäigi pirn armatuuris põlema. Siis vahetasin aju ploki, siis kustus ära. Väga lihtne.

Autor:  gv26 [ Kolmapäev 12 Aug, 2009 21:50 ]
Teema pealkiri:  Re: Airbag avanes

Niisiis nüüd asjaga niikaugel, et vahetasin rooli ja armatuuri koos padjaga(teiselt autolt),alguses ei julgend igaks juhuks kaitsmeid sisse panna. Jäi tuli armatuuris põlema. Paar päeva hiljem võtsin julguse kokku ja panin kaitsmed sisse, tuli kustus ilusti ära ja kõik nagu toimis. Nüüdseks siis diagnostis ka käidud ja kõik on OK. Aga mingit eraldi aju ma küll ei vahetanud.

Autor:  Oberst [ Reede 14 Aug, 2009 22:59 ]
Teema pealkiri:  Re: Küsimus airbagi kohta?

DeniM51 kirjutas:
Vaatan, et küsimusi tekib iga päevaga rohkem. Voyageril (1996-2001) on 2 aju plokki, see on siis mootori aju ja airbagi aju, ja asuvad need armatuuri all. Mul kogemus selline oli, autol juhtus liiklusõnnetus ja airbagid läksid lahti. Siis vahetasin airbagid ja aju plokki ei vahetanud, jäigi pirn armatuuris põlema. Siis vahetasin aju ploki, siis kustus ära. Väga lihtne.


Tean et mootor ja kast. Airbag on eraldi süsteem

Autor:  markony [ Teisipäev 18 Aug, 2009 19:54 ]
Teema pealkiri:  Re: Airbag avanes

eelmise aasta novembris sõitsin voyaga (2000a td) kitsele otsa ja mõlemad esimesed airbagid lõi laiali ostsin romulast kaks tükki 3k pluss paigaldus 1k ja selle aasta mais sõitis naine pussile ette ja mõlemad toimisid

Autor:  Pulmavana [ Neljapäev 01 Okt, 2009 18:14 ]
Teema pealkiri:  Re: Airbag avanes

Niisiis tervitused ka minu poolt mul sama lugu, et ostsin laksuga auto ja muu kõik on üles vuntsitud aga teha on jäänud see kõige kallim ja tülikam osa milleks on turvapadjad. tõenäoliselt ma ei loodagi, et ma odavalt saan endale töötava airbagi süsteemi kuid lõhkine rool on lihtsalt kole :( Sain kommirahaga aga uue padja rooli jaoks ja nüüd ongi see küsimus, et kui võtan akul klemmi maha ja panen kõik juhtmed külge ning seejärel klemmi peale tagasi kas siis virutab uue padja laiali või mitte? kui ma nüüd eelpool kirjutatust õigesti aru sain siis ei tohiks miskit juhtuda aga on see nii? :hei: ei tahaks nigu riskida sellega, et käib üks litakas ja tuba jälle talki täis:D

Autor:  Kolumbus [ Neljapäev 01 Okt, 2009 20:14 ]
Teema pealkiri:  Re: Airbag avanes

Pulmavana kirjutas:
Niisiis tervitused ka minu poolt mul sama lugu, et ostsin laksuga auto ja muu kõik on üles vuntsitud aga teha on jäänud see kõige kallim ja tülikam osa milleks on turvapadjad. tõenäoliselt ma ei loodagi, et ma odavalt saan endale töötava airbagi süsteemi kuid lõhkine rool on lihtsalt kole :( Sain kommirahaga aga uue padja rooli jaoks ja nüüd ongi see küsimus, et kui võtan akul klemmi maha ja panen kõik juhtmed külge ning seejärel klemmi peale tagasi kas siis virutab uue padja laiali või mitte? kui ma nüüd eelpool kirjutatust õigesti aru sain siis ei tohiks miskit juhtuda aga on see nii? :hei: ei tahaks nigu riskida sellega, et käib üks litakas ja tuba jälle talki täis:D


Ei tohiks jah midagi juhtuda, aga mina jätaks siiski selle töö asjatundja teha. Oma endise voyageri remondieelarvet koostades sai airbagi asjatundjaga vesteldud ja tema laitis isetegemise täiesti maha. Võibolla ka oma töö hoidmiseks, kes teab...

Autor:  Pulmavana [ Reede 02 Okt, 2009 8:57 ]
Teema pealkiri:  Re: Airbag avanes

Nu eks ta muidugi oma teadmatusega tehtuna on nagu on aga mina olen seda meelt, et olen kogu oma ülejäänud elu enne GV soetamist sõitnud üldse ilma airbagidetta seega ei ole see minujaoks ka nii hirmvajalik, et need olema peavad lihtsalt võiks rooli ilusaks teha ja kui juhe külge panna siis nu mine sa tea, ehk toimib ka nagu ühel eelkõnelejal juhtus:D Aga tänud vastamast! :hi:

Autor:  hmm [ Reede 02 Okt, 2009 12:49 ]
Teema pealkiri:  Re: Airbag avanes

Pulmavana kirjutas:
Nu eks ta muidugi oma teadmatusega tehtuna on nagu on aga mina olen seda meelt, et olen kogu oma ülejäänud elu enne GV soetamist sõitnud üldse ilma airbagidetta seega ei ole see minujaoks ka nii hirmvajalik, et need olema peavad lihtsalt võiks rooli ilusaks teha ja kui juhe külge panna siis nu mine sa tea, ehk toimib ka nagu ühel eelkõnelejal juhtus:D Aga tänud vastamast! :hi:


Vaata nüüd... eelmised autod olid ehitatud selliselt, et turvapadjadega ei arvestatud - see auto on ehitatud selliselt, et turvapadjad moodustavad ühe osa kogu kaitse süsteemist ja nendele ka loodetakse, nagu ka turvavöödele.
Hea kui arvad stiilis: "Selles autos surrakse kui mees!!" kleepekas taga aknal siis nii väga sooviks sind näha ka siin foorumis kui kogemata on su masinale keegi vastu sõitnud... Ära arva, et sa terasest oled!
See pisike summa mis oleks vaja teha, et turvasüsteem korda saada ON SEDA VÄÄRT!!!

Autor:  Pulmavana [ Pühapäev 04 Okt, 2009 11:40 ]
Teema pealkiri:  Re: Airbag avanes

see pisike summa Voyageri puhul on 50 000 ja selle pisikese summa eest saab uue Voya :D ei ma ei arva seda, et ma iron man olen ja turvalisus on loomulikult oluline, kuid ervestades praktilisi vajadusi auto puhul, siis tol ajal kui selle Voya soetasin, ei olnud mul reaalset ressurssi osta 100% korras autot. tänaseks päevaks on see auto aga saanud palju mu aega ja tähelepanu, seega ei raatsi enam naljalt tast ka loobuda:D ehk mõistad:P

Autor:  ferdinand [ Kolmapäev 03 Sept, 2014 19:51 ]
Teema pealkiri:  Re: Küsimus airbagi kohta?

albert kirjutas:
Komponentide asukohad 2002 a. versioonil, külgkokkupõrke moodulid on mõlemal pool B-piilarites.


Kas lk 1022 ka sellest dokumendist eksisteerib? Kas 2002 aastal olid ka esimesed löögiandurid?

Autor:  albert [ Neljapäev 04 Sept, 2014 13:17 ]
Teema pealkiri:  Re: Küsimus airbagi kohta?

ferdinand kirjutas:
Kas lk 1022 ka sellest dokumendist eksisteerib? Kas 2002 aastal olid ka esimesed löögiandurid?

Lk. 1022 on olemas, aga see ei puuduta enam turvapatju. Esimeste löögiandurite küsimusest ei saa hästi aru, aga kui pead silmas, kas süsteem reageerib frontaalkokkupõrkele, siis vastus on jah. Käivituvad juhi ja kaassõitja turvapadjad ning turvarihmade pingutid.

Leht 2 koguhulgast 2 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/