Tänane kuupäev Neljapäev 23 Mai, 2024 12:00

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 29 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Airbag avanes
PostitusPostitatud: Laupäev 27 Juun, 2009 15:10 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 18 Nov, 2006 20:43
Postitusi: 127
Asukoht: Tartu
Tere!
Lugu nimelt selline,et juhtus väike ninakõks ja viskas padjad vallale. Kõveraks läks esimene alumine tala ja vasak lanseka nurk. Kus asuvad sellel isendil airbagi andurid ja kas on nüüd ohtu,et kui uued padjad panna, et viskab nad äkki kohe lahti? Tegu siis autoga aastast 99.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 27 Juun, 2009 15:19 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Tegu siis ohutus/turva paketi tööle rakendumisega ja selle "parandamine" lihtsalt oma käeliselt mingite osade vahetamisega pole just nüüd kõige targem tegu.
Soovitaks oma tervise hoidmise eesmärgil pöörduda kas siis American Beauty või American Auto poole kus uuendatakse andurid ja vahetatakse padjad.
Loogiliselt võttes peaks toimuma ka mingisugune "testimine" ning märge ka hooldusvihikusse (viimane tegevus siis aususest tulevaste omanike suhtes)

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 28 Juun, 2009 2:41 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 05 Mär, 2006 18:02
Postitusi: 278
Asukoht: Aruküla, Harjumaa
Kui turva padjad sul lahti lõi, vaja vahetada 2 asja. See on siis ise padjad ja aju. Voyageril ei olegi andurid, kõik see asub ajudes, ei tea kuidas uutel on. Loogiliselt mõelda, kui paned teised padjad ette, ja ei vaheta aju ära, siis ei peaks midagi juhtuma. Ainuke mis on, et armatuuris pirn hakkab põlema.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 28 Juun, 2009 10:50 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Reede 17 Nov, 2006 8:32
Postitusi: 704
Asukoht: Saue
Mobiil: 5162495
Kõigepepealt uuri mis üldse uued padjad maksavad.Arvan ,et odavam on uus Voya soetada kui patju vahetama hakata.Makaronnikul läks ka vana Voya mahakandmisele tänu sellele,et patjade taastamine oleks läinud mega raha maksma. :)

_________________
Life is a bitch and then you die.....


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 28 Juun, 2009 11:12 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 24 Dets, 2007 5:22
Postitusi: 78
Asukoht: Tallinn
Mobiil: 56614624
Patjade avanemise tõttu loobusin minagi masina taastamisest, patjade taastamisele tehti pakkumine ca 50 kilo peale. Usaldusväärsed spetsialistid ütlesid, et iseseisvalt pole mõtet patjade vahetusega tegeleda. Lisaks oleks tulnud vahetada ka muud kannatada saanud detailid ning kokku oleks remont päris kalliks läinud, kindlasti rohkem kui auto hind. Seega otsustasin uue samalaadse masina osta, sel ajal maksis see 65 kilo!!! Kusjuures laks ei old sugugi niiväga eriti kõva Mr Green . Laksuga masin on varuosadsena kasutusel.

_________________
Tusk, töötus, armutus :):)


Viimati muutis Kolumbus, Neljapäev 09 Juul, 2009 14:49, muudetud 1 kord kokku.

Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 02 Juul, 2009 18:06 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 18 Nov, 2006 20:43
Postitusi: 127
Asukoht: Tartu
Aitäh kõigile vastajatele. Jutt suht hirmutav, aga hetkel rasked ajad nagunii, nii et läksin Denimi poolt pakutud teed ja kõik täitsa nii toimib. Vahetatud terve armatuur ja uus rool ka peal ja jäigi armatuuri tuli põlema.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 02 Juul, 2009 20:49 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 24 Dets, 2007 5:22
Postitusi: 78
Asukoht: Tallinn
Mobiil: 56614624
gv26 kirjutas:
Aitäh kõigile vastajatele. Jutt suht hirmutav, aga hetkel rasked ajad nagunii, nii et läksin Denimi poolt pakutud teed ja kõik täitsa nii toimib. Vahetatud terve armatuur ja uus rool ka peal ja jäigi armatuuri tuli põlema.


Kas padjad toimivad kui tuli põleb? Loogika ütleb, et ega vist.. :think:

_________________
Tusk, töötus, armutus :):)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 03 Juul, 2009 20:06 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 05 Mär, 2006 18:02
Postitusi: 278
Asukoht: Aruküla, Harjumaa
Kui vahetad ainult AIRBAGid ära, siis neid küll ei löö lahti, kui seest ajud on ühe kordsed.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 09 Juul, 2009 14:54 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 24 Dets, 2007 5:22
Postitusi: 78
Asukoht: Tallinn
Mobiil: 56614624
DeniM51 kirjutas:
Kui vahetad ainult AIRBAGid ära, siis neid küll ei löö lahti, kui seest ajud on ühe kordsed.

Seega, kas siis avariilise auto aju (padjad lahti) ei kõlba ka doonoriks lihtsalt ajurikkega masinale???
Elik missugune ajudest seda padjatööd juhib?

Mõni asjatundja võiks seda teemat natuke pikemalt kommenteerida või teha hoopis eraldi teema!

_________________
Tusk, töötus, armutus :):)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 09 Juul, 2009 22:48 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 05 Mär, 2006 18:02
Postitusi: 278
Asukoht: Aruküla, Harjumaa
Airbagi teema meid küll kõiki huvitab. See on meie turvalisus, ja teema muidu võib pikk olla, aga igalühel on oma arvamus, ja igaüks ise teeb mis tahab. Aga see teema siin on Voyager 1999a. AIRBAGID, ja sellel autol kui sul bagid läksid lahti, tähendab see seda, et ajudele anti signaal ja rohkem neid ei saa kasutada, sest need on ühekordsed ja mingeid andureid ei ole.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 10 Juul, 2009 15:31 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 27 Okt, 2007 17:36
Postitusi: 12
Asukoht: Tartu
Kolumbus kirjutas:
DeniM51 kirjutas:
Kui vahetad ainult AIRBAGid ära, siis neid küll ei löö lahti, kui seest ajud on ühe kordsed.

Seega, kas siis avariilise auto aju (padjad lahti) ei kõlba ka doonoriks lihtsalt ajurikkega masinale???
Elik missugune ajudest seda padjatööd juhib?

Mõni asjatundja võiks seda teemat natuke pikemalt kommenteerida või teha hoopis eraldi teema!


Millist aju sa vahetada tahad üldse? Airbag'idel täitsa omaette ajud.Muid ajusid(mootori jne.)avanenud airbag'id ei puuduta ;)

_________________
3,3L GV Limited 2001a.(müüdud)
www.ropkaautopant.ee


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 10 Juul, 2009 18:13 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 24 Dets, 2007 5:22
Postitusi: 78
Asukoht: Tallinn
Mobiil: 56614624
Mind ju just see huvitabki, et missugune aju siis patjade avanemise tõttu kasutuskõlbmatuks muutub ja kus see asub? MInuarust on Voyageril igasuguseid juhtplokke (mida mõni ka ajuks nimetab) päris mitu. Üks karbike oli kuskil armatuuri plastkatte all, kas see ongi see airbagi aju?

_________________
Tusk, töötus, armutus :):)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 10 Juul, 2009 19:39 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2007 Chrysler 300C

Liitunud: Reede 20 Juul, 2007 14:32
Postitusi: 392
Asukoht: Göteborg
DeniM51 kirjutas:
Kui vahetad ainult AIRBAGid ära, siis neid küll ei löö lahti, kui seest ajud on ühe kordsed.
Ei tea, millel sinu väide, et "ajud" (millised?) on ühekordsed, aga vähemalt 2002 a. omal see päris nii ei ole.
Service manuaali üldosas on kirjas:
Tsiteeri:
The Occupant Restraint Controller (ORC) controls the driver/passenger airbags and seatbelt pretensioners. If the ORC determines the impact is severe enough, the driver/passenger airbags and seatbelt pretensioners will inflate. Once a deployment occurs, these devices, and all damaged parts must be replaced, as well as the ORC must be diagnosed following procedures outlined in the service/diagnostic manuals.
The Side Impact Airbag Control Module (SIACM), the seat back assemblies and all damaged parts must be replaced, as well as the SIACM must be diagnosed following procedures outlined in the service/diagnostic manuals.

Selle kohta, mis laupkokkupõrke puhul vahetada, on öeldud järgmist:
Tsiteeri:
When the front airbag system is deployed, the following MUST be replaced:
- Complete Steering Column Assembly.
- Lower Steering Column Coupler.
- Steering Wheel.
- Clock Spring.
- Driver Airbag
- Passenger Airbag
- Upper Instrument Panel with Pad.

Kui seda nüüd täht-tähelt võtta, siis peaks külgkokkupõrke moodulid (SIACM) vahetama, aga põhiplokki (OCR) ainult kontrollima. Praktikas võib tihti tõesti osutuda vajalikuks ka OCR vahetada, kuna tegemist on väga õrna seadmega, õigemini õrn on selle külge monteeritud kiirenduse mõõtmise andur, mille alusel plokk otsustab, kas ja kuidas on vaja padjad käivitada. Nii on manuaal täis hoiatusi, et suvalisel ploki käest pillamisel tuleb see alati uue vastu vahetada.

Teiselt masinalt ploki laenamisel tuleb jälgida, et mõlema masina VIN koodides oleksid kere tüübi tähised samad. OCR küsib töö ajal masina VIN koodi ja võrdleb selle kere tüüpi kirjeldavat osa enda sisse kirjutatuga. Plokki programmeeritud otsustusalgoritm sõltub nimelt ka auto kere tüübist. Kui armatuurlauas turvapadja tuli ei põle, vilgub või põleb kauem kui 8 sekundit, siis on midagi pahasti. Vea saab teda diagnostikaga. Igal juhul peab pärast osade vahetamist diagnostika ära tegema, kui just päris surmapõlgur pole.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 10 Juul, 2009 20:01 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2007 Chrysler 300C

Liitunud: Reede 20 Juul, 2007 14:32
Postitusi: 392
Asukoht: Göteborg
Komponentide asukohad 2002 a. versioonil, külgkokkupõrke moodulid on mõlemal pool B-piilarites.


Manused:
02rgairbag.pdf [74.63 KB]
Alla laetud 353 korda
Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 11 Juul, 2009 9:31 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 24 Dets, 2007 5:22
Postitusi: 78
Asukoht: Tallinn
Mobiil: 56614624
Tänud Albert, III seeria airbagi süsteemi tutvustamast, aga äkki keegi oskab kommenteerida, et kui sarnane see jutt G/GV II on!?

_________________
Tusk, töötus, armutus :):)


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 29 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia