Tänane kuupäev Pühapäev 30 Juun, 2024 13:53

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 34 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Neljapäev 10 Apr, 2008 21:53 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 28 Jaan, 2007 12:46
Postitusi: 9
mure selline, et mis vigur juhib tagapidurite pidurdusjõudu?
Käsipidur on hea ja esimesed on kah head aga tagumised on lahjad. Autoks voyager aastast 1996 ja 3,3


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: tre
PostitusPostitatud: Reede 11 Apr, 2008 4:58 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 13 Juun, 2007 0:13
Postitusi: 1102
Asukoht: viljandi vöi siis lohja
Mobiil: 56684864
ma vahetasin öli ja trumlid, öli muutub üldiselt kasutuskölbmatuks kui pole ammu vahetatud ja asi jupp maad parem, silindrid jäävad kinni...

_________________
kahte head asja pole olemas.....


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 11 Apr, 2008 18:18 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 26 Juun, 2006 22:38
Postitusi: 1384
Asukoht: Helsinki
Mobiil: 58333448
Viga võib olla ka trummelpiduri automaatreguleerimises, kinni ehk.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 12 Apr, 2008 0:00 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 28 Jaan, 2007 12:46
Postitusi: 9
kõik liigub kõik on reguleeritud


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 12 Apr, 2008 10:23 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 31 Jaan, 2007 22:22
Postitusi: 891
Asukoht: L-VIRUMAA
Vaata põhja alla ,seal vasakul pool vedrukinnituse ees on üks amordisarnane silinder .Võib olla viga seal!

_________________
Ei ole halba ilma heata! Raha paneb rattad käima!!!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 30 Juul, 2008 23:48 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 29 Juul, 2008 21:10
Postitusi: 606
Asukoht: Ida-Virumaa
Olen värske kasutaja. Voyagere olen päris palju näppinud ja olen täheldanud seda probleemi kuni 97 aasta masinateni. Ülevaatusele minnes avastad, et tagumised pidurid on nõrgad. Kindel on see, et klotsid ja trumlid ei puutu asjasse (muidugi juhul kui nad ikka normaalsuse piires on). Ise kahtlustasin ABS-i pumpa, aga välistada ei saa ka muid võimalusi. Eurooplastel on tagumiste pidurite torustiku vahele paigaldatud üks klapike, mis ei lase piduritel blokeeruda. Antud masinal teeb selle töö ära ABS-i pump. Täpsemalt pole jõudnud veel uurida. Eks tuleb see asi selgeks teha.

_________________
Polegi nii rumal kui pealt paistab.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: pidurid
PostitusPostitatud: Neljapäev 31 Juul, 2008 4:33 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 13 Juun, 2007 0:13
Postitusi: 1102
Asukoht: viljandi vöi siis lohja
Mobiil: 56684864
aga vöib-olla pole siis klotse ega trumleid üldse vaja,kui asjasse ei puutu

_________________
kahte head asja pole olemas.....


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 31 Juul, 2008 5:55 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 28 Okt, 2006 13:58
Postitusi: 2320
Asukoht: TALLINN
Mobiil: 58445436
tagapiduritel on torude vahel regulaatorklapp, mis asetseb tõesti vasakul pool põhja all ja reguleerib tagapidurite tööd ning pahatihti läheb rikki. seega võivad sul olla tagapidurites küll kõik uued osad aga ilma seda vahetamatta nad tööle ei pruugi hakata.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 31 Juul, 2008 8:12 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
ning peamine süüdlane on piduriõli vahetamata jätmine ;)
http://www.chryslerclub.ee/foorum/viewt ... t3&start=0

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 31 Juul, 2008 20:44 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 29 Juul, 2008 21:10
Postitusi: 606
Asukoht: Ida-Virumaa
Selle väitega olen nõus küll. Vahetamata piduriõli teeb palju pahandust. Uuematel Voyadel on pneumo võimendi, vanadel elektriline. Vahetamata õli vanal tüübil ummistab ära pidurivõimendi anduri. Tulemus see, et kui satud mõne sosssepa juurde , siis vahetad võimendi (kalli raha eest), aga süsteem tööle ei hakka ja pidurite rikketuli põleb armatuuril kogu aeg. Ei tahaks küll kedagi solvata, aga see on täitsa uskumatu kui paljud sosssepad töötavad esindustes. (isiklikud kogemused).

_________________
Polegi nii rumal kui pealt paistab.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 30 Sept, 2008 22:52 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 29 Juul, 2008 21:10
Postitusi: 606
Asukoht: Ida-Virumaa
Tegelesin natuke tagumiste piduritega. Leidsin üles selle klapi, või õigemini klapid, mis peaks reguleerima pidurite tööd. Kuidas see käib ma ei tea. Igal-juhul tunduvad need klapid tehnilise liialdusena. Neid saab tagant lahti keerata ja sees ongi need klapikesed. Nagu mina asjast aru sain on seal sees mansetid, mis peaks õli läbi laskma (kõik küljed on sakilised). Kuna mansette surub pidevalt vedru, siis need sakid väsivad ära ja mansetid lähevad liiga tihedaks (ei lase piisavalt õli läbi). Viskasin need mansetid välja ja tundub, et pidurid läksid tunduvalt paremaks. Ärge teised hakake kohe neid välja loopima. Katsun sel nädalal käia ära piduri stendis, et veenduda tulemuses. Lisaks peaks sel nädalal saabuma veel üks sama probleemiga auto, mille peal ma saan teha mõne katse, et veenduda oma teooria õigsuses (või siis eksimuses). Klapid ise on näha vasaku tagumise ratta koopast, kohe amordi ees. Seda siis 97 aasta masinal.

_________________
Polegi nii rumal kui pealt paistab.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 01 Okt, 2008 7:54 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 03 Veebr, 2006 19:22
Postitusi: 871
Asukoht: Lääne-Virumaa
Vanasõna: pidur on kiiruse surm :D :D :D


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: pidurid
PostitusPostitatud: Laupäev 04 Okt, 2008 14:28 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 13 Juun, 2007 0:13
Postitusi: 1102
Asukoht: viljandi vöi siis lohja
Mobiil: 56684864
oled nende klappide osas tergemaks saanud,ma mötlen kontrollis käinud?

_________________
kahte head asja pole olemas.....


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 04 Okt, 2008 18:00 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 29 Juul, 2008 21:10
Postitusi: 606
Asukoht: Ida-Virumaa
Sain küll. Käisin piduristendis ja pidurid olid nii head, et oleks kohe võinud ülevaatuse läbida. Viimaselt ülevaatuselt sain napilt läbi just tagapidurite probleemi tõttu. Ma ei vahetanud nüüd isegi klotse ära. Lihtsalt reguleerisin ja viskasin need klapid välja. Huvitav on see, et piduritel puudus peaaegu täielikult erinevus. Erinevuste kõverate kõrvalekalded olid minimaalsed.

_________________
Polegi nii rumal kui pealt paistab.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 04 Okt, 2008 18:52 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 31 Jaan, 2007 22:22
Postitusi: 891
Asukoht: L-VIRUMAA
Kui need klapid ära viskasid siis on täiesti loomulik et sildadel erinevus puudub kuna nii esi kui ka tagapidurid hakkavad tööle üheagselt ,muud ei ole siin midagi kui vaid see et soovitaks libedaga pidurdades olla ettevaatlik .

_________________
Ei ole halba ilma heata! Raha paneb rattad käima!!!


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 34 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia