Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 16:52

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 112 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Salongi ventilaator
PostitusPostitatud: Esmaspäev 11 Mai, 2015 7:12 
Eemal
Moderaator
Kasutaja avatar
2000 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 30 Nov, 2011 20:42
Postitusi: 956
Selle reostaadi vea saab ju silmaga kindlaks teha, kui maha kakkuda?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Salongi ventilaator
PostitusPostitatud: Esmaspäev 11 Mai, 2015 19:19 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 23 Nov, 2011 15:47
Postitusi: 152
Asukoht: Ida-Virumaa
Kuidas? Mul elektrooniline reostaat, mitte traadiga (2002a masin)..

_________________
GV 2002a 3.3 V6 128kW AWD Limited.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Salongi ventilaator
PostitusPostitatud: Teisipäev 12 Mai, 2015 16:33 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 23 Nov, 2011 15:47
Postitusi: 152
Asukoht: Ida-Virumaa
Proovisin vana resistorblokiga (mis pani ventilaatori puhuma max peal juba süüte sissepanemisel, ilma kliimablokki sisse lülitamata). Puhuski samamoodi max peal, seega oli küljesoleva resistorbloki viga. Käisin lammutuses proovin ühte resistorit, ei toiminud, proovisin teist - saingi korda. Näis siis kaua kestab. Kasutatud blokk - 40 eur.

_________________
GV 2002a 3.3 V6 128kW AWD Limited.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Salongi ventilaator
PostitusPostitatud: Teisipäev 12 Mai, 2015 17:55 
Eemal
Moderaator
Kasutaja avatar
2000 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 30 Nov, 2011 20:42
Postitusi: 956
BadJ77 kirjutas:
Kuidas? Mul elektrooniline reostaat, mitte traadiga (2002a masin)..

Elektroonilise puhul mitte jah. Ei süvenenud.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Salongi ventilaator
PostitusPostitatud: Pühapäev 17 Mai, 2015 8:58 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
BadJ77 kirjutas:
Kuidas? Mul elektrooniline reostaat, mitte traadiga (2002a masin)..


Vot nii külvataksegi segadust - siin pealkiri et 1996-2000 aasta autod - ja see ongi tehtud et oleks selgem ja lihtsam


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Salongi ventilaator
PostitusPostitatud: Pühapäev 17 Mai, 2015 9:55 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 23 Nov, 2011 15:47
Postitusi: 152
Asukoht: Ida-Virumaa
See minu jama jah, et valesse teemasse (auto aasta järgi) kirjutasin, ei hakanud uut teemat tegema. Kui võimalik, võib teema pooleks teha ja ümber tõsta teise alaliiki, või kopeerida.

_________________
GV 2002a 3.3 V6 128kW AWD Limited.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Salongi ventilaator
PostitusPostitatud: Kolmapäev 02 Nov, 2016 22:35 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 10 Aug, 2013 21:46
Postitusi: 210
Tõstan vana teema jälle esiplaanile, sest mul salongiventikal ka sarnane anomaalia nagu siin eelnevatel lehtedel kirjutatud. Varemalt juhtus nii, et mõnikord ei tahtnud käivitadest ventilaator tööle hakata. Vahest läks teisel või kolmandal käivitusel, vahest läks tööle väikese viivitusega (paar minutit) vahest ei läinudki ühe linnaskäimisega tööle. Tänasega on asi jõudnud järgmisele levelile. Kõigepealt ei tahtnud esimesel katsel käivituda. Teisel katsel hakkas ventikas tööle, sõitsin oma ringi ära, kuid siis kui süüte välja keerasin ja võtme süütelukust ära võtsin, ei jäänud enam ventikas seisma. Panin siis uuesti auto käima ning uuesti seisma ja niiviisi 3-4 korda, ennem kui ventikas vait jäi. Millest selline nali juhtuda võib? Auto on ´96 a Grand Voyager.

_________________
Torutööd Tartus 56 932 898


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Salongi ventilaator
PostitusPostitatud: Neljapäev 03 Nov, 2016 1:13 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 23 Nov, 2011 15:47
Postitusi: 152
Asukoht: Ida-Virumaa
Ma kahtlustaks esimese asjana sama termoregulaatorit/reostaati, mis asub kindalaeka taga seinas, kinnitatuna kahe kruviga. Kui võimalik, võta kuskilt lammarist ja proovi, kas hakkab toimima jälle normaalselt või mitte. Ma tookord tellisin uue, see kooles ära üsna pea (siis süüdistati ventilaatorit, mis ei jookse enam kergelt ja vabalt ja suretab regulaatori ära), siis sai ventilaator ka vahetatud ja uus regulaator pandud garantii korras. Ikka põles läbi, ent kuna olin ostnud B-kat salongiventilaatori (uus, maksis 50 €, originaali pakuti 200 €), siis enam tasuta vahetada ei tahetud. Lõin käega, proovisin lammutusest ühte ja töötab juba üle aasta probleemideta kõik.

_________________
GV 2002a 3.3 V6 128kW AWD Limited.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Salongi ventilaator
PostitusPostitatud: Neljapäev 03 Nov, 2016 11:15 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 10 Aug, 2013 21:46
Postitusi: 210
Eks ma võin kindluse mõttes selle reostaadi üle vaadata, kuid ise seda väga ei kahtlusta sest suvel sai ostetud uus. Sai vahetatud ka pistik, mis reostaadi külge läks sest vana oli omadega õhtal. Ja kui ma nüüd õigesti mäletan siis need trikid, et käima ei tahtnud minna toimusid mõnikord harva juba ennem seda reostaadi remonteerimist(pole küll päris 100% kindel) Suvel panin tähele, et tihedamini juhtus seda niiske ilmaga(siis kui ikka paar päeva oli kerget uduvihma sadanud ja õhuniiskus oli laes) Kuiva ilmaga juhtus seda tuntavalt harvemini, kuid sellega pole siiamaani probleemi olnud, et ventikas seisma jääda ei taha...

_________________
Torutööd Tartus 56 932 898


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Salongi ventilaator
PostitusPostitatud: Neljapäev 03 Nov, 2016 22:29 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 11 Dets, 2013 9:53
Postitusi: 178
pikk88 kirjutas:
..... kuid siis kui süüte välja keerasin ja võtme süütelukust ära võtsin, ei jäänud enam ventikas seisma.


ventilaatori kiiruse lüliti annab mootorile läbi "kiirusetakistiploki" massi.
eeldan lühist massiga ( masina kerega) takistiplokis või selle juhtmestikus...


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Salongi ventilaator
PostitusPostitatud: Reede 04 Nov, 2016 9:22 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 10 Aug, 2013 21:46
Postitusi: 210
Seda kahtlustaks ma ise ka, et viga massi saamises/mittesaamises aga kuidas seda kontrollida? Sellest juhisest jääb paraku natuke väheseks, et viga takistiplokis. Ehk täpsustad natuke, kui see üldse võimalik on?

_________________
Torutööd Tartus 56 932 898


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Salongi ventilaator
PostitusPostitatud: Reede 04 Nov, 2016 17:31 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 11 Dets, 2013 9:53
Postitusi: 178
võta pistik ventika küljest lahti kindalaeka all.
Ãœhes klemmis ( DB - tumesinine juhe ) +12V
( PS - see +12V tuleb skeemikohaselt läbi relee, mis lülitub süüte väljakeeramisel välja. Sinu situatsiooni kirjelduse järgi on sul see relee ellimineeritud kuidagi.)
teises klemmis ( BK/TN - must helepruuni triibuga juhe ) ventika kiirusregulaatori "off" asendis ei tohi massi olla. Kui seal mass - siis probleem kindlasti kuskil takistiteahela juures.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Salongi ventilaator
PostitusPostitatud: Reede 04 Nov, 2016 17:36 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 10 Aug, 2013 21:46
Postitusi: 210
Ma ise pakuks välja, et viga ongi selles relees, mis kord lülitub sisse ja kord ei lülitu sisse. Kuid kus ja milline see relee on? Lülitipool on nagu korras mu meelest... Niisama seda suht raske proovida. Praegu kõik töötab, ainus võimalus siis ilmselt oodata kuna järgmine kord jant pihta hakkab.

_________________
Torutööd Tartus 56 932 898


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Salongi ventilaator
PostitusPostitatud: Reede 04 Nov, 2016 20:24 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 10 Aug, 2013 21:46
Postitusi: 210
Hetk tagasi sain hakkama sellise trikiga, et kuivõrd ventilaator järjekordselt vaikis nagu Toots peale Köstri monoloogi siis virutasin käega litaka keskkonsoolile lagipähe. Sellepeale ärkas ventikas ajutisest talveunest ja töötas kuulekalt kuni sõidu lõpuni. Kas sellest võiks järeldada/oletada, et vea põhjus peitub kusagil soojenduse nuppude juures? Nuppde taga on mingisugune musta värvi massijuhe mis pidi vahest ära oksüdeerima ning siis ei pidanud ka asjad päris korralikult töötama, kuid see ei seletaks põhjust miks ventilaator vähemalt kaks korda on peale süüte väljakeeramist lolli järjekindusega edasi puhunud...

_________________
Torutööd Tartus 56 932 898


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Salongi ventilaator
PostitusPostitatud: Reede 04 Nov, 2016 22:56 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
pikk88 kirjutas:
Hetk tagasi sain hakkama sellise trikiga, et kuivõrd ventilaator järjekordselt vaikis nagu Toots peale Köstri monoloogi siis virutasin käega litaka keskkonsoolile lagipähe. Sellepeale ärkas ventikas ajutisest talveunest ja töötas kuulekalt kuni sõidu lõpuni. Kas sellest võiks järeldada/oletada, et vea põhjus peitub kusagil soojenduse nuppude juures? Nuppde taga on mingisugune musta värvi massijuhe mis pidi vahest ära oksüdeerima ning siis ei pidanud ka asjad päris korralikult töötama, kuid see ei seletaks põhjust miks ventilaator vähemalt kaks korda on peale süüte väljakeeramist lolli järjekindusega edasi puhunud...


Parandaks- mitte ära oksüdeerunud vaid sõna otseses mõttes ära sulanud ja sellega kogu pistiku see see klemm kokku sulanud. Põhiveaks loetakse liiga peeneid - juhtmeid mis ei anna lihtsalt niipalju läbi kui vaja


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 112 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 60 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia