Tänane kuupäev Pühapäev 28 Apr, 2024 2:12

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 33 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Laupäev 01 Juul, 2006 23:22 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 05 Mär, 2006 18:02
Postitusi: 278
Asukoht: Aruküla, Harjumaa
Mootori ostsin avariis olnud autot (chr voyager 98a)



Pr2egu tahan vahetada see mootor.Kui mina tahan m77ja autot vqi 7mber registreerida, kas registris on vaja esitada mingeid dokumente kust ma sai seda mootori (mootori reg. number on teine)?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 02 Juul, 2006 8:29 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Mootori nr ei küsi sult keegi. Kuis sa tahad vahetada diisel mootori bensiinimootori vastu või vastupidi siis pead ARK-ist küsima luba ( parem kirjaliku.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 05 Juul, 2006 1:44 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 05 Mär, 2006 18:02
Postitusi: 278
Asukoht: Aruküla, Harjumaa
ok ... thx ... see on 2ks k2simus ..


aga kui ma tahan vahetada mootor , mis probleemid vqivad tekkida ? (elektroonidega, arvuti/aiud)

96 (mootor kettiga) ===>>>>> 98 (mootor ham-ga)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 05 Juul, 2006 6:45 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Ega neil ei tohiks küll misket vahet olla. Kõige targema ( kui satud asjaliku inimesega vestlema) vastuse saad kindlasti esindusest


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 05 Juul, 2006 8:46 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
DeniM51 kirjutas:
aga kui ma tahan vahetada mootor , mis probleemid vqivad tekkida ? (elektroonidega, arvuti/aiud)

96 (mootor kettiga) ===>>>>> 98 (mootor ham-ga)


Nenede vahe on Rauas/jõuülekannetes, ehk siis kett ja hammkad, ning plokis.
Elektroonika on sama
Ainult et kui 98a. mudelil on rohkem andureid siis 96a. aju neid lihtsalt vastu ei võta
nt. Jahutusvedeliku taseme näitaja
Samas pole ka raske neid ümber tõsta.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 04 Aug, 2006 23:35 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 05 Mär, 2006 18:02
Postitusi: 278
Asukoht: Aruküla, Harjumaa
Noh ... ja nüüd ma olen rahl omaga autoga ... vahetasin mootorit, jäi ainult diagistikasse läbi käia ... :-D

seda mootor vqrreldes teisega teeb rohket mootori h22l ... :roll:

tekkisid probleemid mootori vahetamisel:

1) kondotsioneeripumba torud olid teised
2) pistikud kõik on erinevad

Mootori vahetasin ise ... l2ks kaks p2eva ... ja ise s2ilitasin raha mootori vahetamise eest .. 5 tonni :wink:

[albumimg]273[/albumimg]


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 05 Aug, 2006 8:10 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1989 Jeep Wrangler

Liitunud: Kolmapäev 08 Veebr, 2006 0:03
Postitusi: 734
Asukoht: Eesti
Tere,

Kui teada tohib, siis mis sundis mootorit vahetama?


Parimat,

Siller


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 05 Aug, 2006 9:04 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
ja is vana mootoriga tegid teed


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 05 Aug, 2006 11:18 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 18 Jaan, 2006 16:40
Postitusi: 164
Asukoht: Jõelähtme
Näide, kusjuures elav, millised kõvad mehed on Chrysleri, eelkõige Voyageri omanikud! Au ja kuulsus Sulle. Käsitlematult imetlusväärne...

_________________
V 2,4 R4 1996 manuaal


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 05 Aug, 2006 11:32 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
DeniM51 kirjutas:

tekkisid probleemid mootori vahetamisel:

1) kondotsioneeripumba torud olid teised
2) pistikud kõik on erinevad


Neid kahte probleemi ei osanud küll ette ennustada, kuigi pistikutega kokkupuude oli olemas nt, esikõlari pistik 96,97 aastal oli erinev võrreldes 98-00 omadega.

Aga, et mootoril samuti erinevad :(
Kas mootori juhtplokk (aju) jäi vana ja sai oma tööga hakkama, kas andureid tuli juurde?

Palju kogu lõbu rahaliselt läks (kaasa arvatud ootamatud kulutused)?
inimtööjõu tunnid?
Mis vanast mootrist saab, millised osad töökõlbmatud on, et pidid mootorivahetuse ettevõtma?

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 05 Aug, 2006 13:32 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 05 Mär, 2006 18:02
Postitusi: 278
Asukoht: Aruküla, Harjumaa
Siller kirjutas:
Kui teada tohib, siis mis sundis mootorit vahetama?
Siller


Sündis mootori vahetada üks ja tavaline probleem ...
Mul kaks korda mootor oli remondis, ja probleem oli sellest, et kett lendas iga 30-60 tuhat km pärast ...
Ma olin makstud remondi ees üle 40k eek ... esimene remont oli 2001a-l, teine 2005a ...

Nende vana mudelitel 96-97 on kettiga mootorid ... aga 98-2001 hammarattastega ... ma liiga kaua otsisin mootorit, kuskelt 1,5 aastat :)


Oberst kirjutas:
ja is vana mootoriga tegid teed

vana mootori müün maha varuosadeks, nii kui teevad teised inimesed

hmm kirjutas:
Neid kahte probleemi ei osanud küll ette ennustada, kuigi pistikutega kokkupuude oli olemas nt, esikõlari pistik 96,97 aastal oli erinev võrreldes 98-00 omadega.

Aga, et mootoril samuti erinevad :(
Kas mootori juhtplokk (aju) jäi vana ja sai oma tööga hakkama, kas andureid tuli juurde?


Ajud jäi vanad, aga kui kõik pansin peale, tahtsin autot käima teha ., aga küttuse pumba juhtmed´oli valesti pannud (P.S: seal iga juht on kirjutatud numbritega, aga on vaja juhtmed värviga panna)
Tsiteeri:
Palju kogu lõbu rahaliselt läks (kaasa arvatud ootamatud kulutused)?
inimtööjõu tunnid?



ainult kõik õlid , güdraavlika ja antifriis uud pandsin, ja nende mul läks 1500eeku ...
tegisime mootorivahetamine 2 päeva, kahekesti, aga panna oli raskelt kui maha võtmine :wink:


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 05 Aug, 2006 21:08 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 03 Veebr, 2006 19:22
Postitusi: 871
Asukoht: Lääne-Virumaa
Ma saaan aru, et mootoril alumine osa terve, olen huvitatud ostmisest.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 05 Aug, 2006 22:59 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 05 Mär, 2006 18:02
Postitusi: 278
Asukoht: Aruküla, Harjumaa
rannamees kirjutas:
Soovin osta Grand Voyageri 2,5td mootori alumst poolt, ehk
plokk, vänt, kepsud, kolvid.
Aasta 98+ hammasratastega tüüp.
Kõik pakkumised on oodatud
teet.nigol@mail.ee
5174143
Vänt peaks ketiga tüübil sama olema? 99% tõenäosus.



Mootori tahan müüa täis komplektis ...


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 06 Aug, 2006 1:06 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 03 Veebr, 2006 19:22
Postitusi: 871
Asukoht: Lääne-Virumaa
Millest koosneb täiskomplekt? Starter, gene, kütusepump?? Käimakott, sidur?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 06 Aug, 2006 19:59 
karm ettevõtmine, olen ühel vanal camryl maha võtt mootori, maha võtta on kukepea, uut peale panna peavalu


Tagasi üles
  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 33 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 76 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia