Tänane kuupäev Neljapäev 18 Apr, 2024 7:27

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 33 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 06 Aug, 2006 20:08 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 05 Mär, 2006 18:02
Postitusi: 278
Asukoht: Aruküla, Harjumaa
kuu kirjutas:
karm ettevõtmine, olen ühel vanal camryl maha võtt mootori, maha võtta on kukepea, uut peale panna peavalu



Lõhkumine on alati kergem kui ehitada :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 07 Aug, 2006 23:27 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 03 Veebr, 2006 19:22
Postitusi: 871
Asukoht: Lääne-Virumaa
Halloo
Räägiks mootorist, komplektsusest ja hinnast


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 07 Aug, 2006 23:38 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
rannamees kirjutas:
Halloo
Räägiks mootorist, komplektsusest ja hinnast

Räägime sellest Ost/Müük/Vahetus "Varuosad"
http://www.chryslerclub.ee/foorum/viewforum.php?f=12

Jääme siin tehniliste lahenduste juurde ost müük ja muu sarnane asi siis vastavates kohtadest

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 24 Nov, 2011 23:41 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
No nii, tõstan aegade hämarusest selle teema ülesse, sest üha enam hakkab päevakorrale tulema mootori vahetusi 96-97 ketiga -> 98-00 hammasratastega mootorite vastu.

Peamised probleemid on just pistikutega ja seega palungi abi pildimaterjali ja kommentaaridega, et kuidas lahendasite kõrgsurvepumba pistiku probleemi jne..

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 28 Nov, 2011 16:20 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 05 Mär, 2006 18:02
Postitusi: 278
Asukoht: Aruküla, Harjumaa
jootsin külge juhed värvi järgi.
punane - punase külge
roheline rohelise külge jne.


Endal juba teine auto :) selle chrysleriga isa hetkel sõidab :P
kirjuta, saan aidata :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 28 Nov, 2011 17:08 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Kui on võimalus siis tee ühendustest pildid.
On juhuseid, kus juhtmed kõik ühte värvi... Ehk saab mingi pistikujoonised 96-97 vs 98-00

Näiteks toon välja 98-00 kütusepumba pistiku:


Manused:
98-00fuelpumpConnection.jpg
98-00fuelpumpConnection.jpg [ 77.96 KB | Vaadatud 4141 korda ]

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)
Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 03 Jaan, 2014 20:40 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev 04 Aug, 2012 12:38
Postitusi: 49
Asukoht: Tallinn-Pärnu- Kärdla
Toome taaskord unne vajunud teema päevakorda. :)
Olen jõudnud ka oma Voyaga sinna faasi kus vaja oma ketiga mootor välja vahetada. Olen kõhklenud pikalt kas tahan seda tööd ette võtta või mitte.
Küsimus ongi selline, et kui suur töö ees ootaks ja kas piisaks vaid jootekolbi kuumaks ajamisest?

_________________
Grand Voyager SE 2.5TD 1997


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 03 Jaan, 2014 20:57 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Town&Country

Liitunud: Teisipäev 05 Apr, 2011 4:24
Postitusi: 1267
loll kysimus miks te yldse vahetate neid nii thiti?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 05 Jaan, 2014 2:22 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
hunt112 kirjutas:
loll kysimus miks te yldse vahetate neid nii thiti?


Kas hunt pole aru saanud siis et suuremad mured on diislitega. Nad säästavad kütust :D


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 05 Jaan, 2014 10:59 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Town&Country

Liitunud: Teisipäev 05 Apr, 2011 4:24
Postitusi: 1267
ei ma saan aru et diislist.. ag mis on asja mõte? et kett versus hammasrihm?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 05 Jaan, 2014 15:15 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Kett VS hammasrattad mitte rihm


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 05 Jaan, 2014 16:38 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Town&Country

Liitunud: Teisipäev 05 Apr, 2011 4:24
Postitusi: 1267
saan aru jh aga mis põhimõttel?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 05 Jaan, 2014 19:20 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev 04 Aug, 2012 12:38
Postitusi: 49
Asukoht: Tallinn-Pärnu- Kärdla
Veoketi asemel on lihtsalt hammasrattad, pole ei hammasrihma ega midagi. Ühesõnaga ühe nõrgukese mootri asendamine, mille ketid kipuvad kiirelt vananema, korraliku töökindla mootori vastu. :)
Muidugi auto juures on vaja üht teist teha, et seda tööle ka saada nagu olen aru saanud.
Kellegil on kogemusi jagada?

_________________
Grand Voyager SE 2.5TD 1997


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 05 Jaan, 2014 19:31 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Town&Country

Liitunud: Teisipäev 05 Apr, 2011 4:24
Postitusi: 1267
okei huvitav igatahes ... kusjuures ma usun et 3.8 mootorit on keerulisem vahetada kui seda diislit.. 3.8 ruumi pole pms yldse


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 05 Jaan, 2014 23:13 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 27 Aug, 2006 16:56
Postitusi: 176
Asukoht: Tallinn
ega seal eriti vahet pole missugust mootorit voyal vahetada, kui tööriistad olemas on.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 33 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia