Tänane kuupäev Pühapäev 15 Sept, 2019 17:28

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 77 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Neljapäev 05 Dets, 2013 0:09 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 995
Asukoht: Harjumaa
hunt112 kirjutas:
ma saan aru millest sa räägid aga alla seda suht keeruline panna ju

Eks ta natuke nikerdamist ole jah.

_________________
Chevrolet Express 5.7 V8
Tööl MB Sprinter
Golf VI
Uunikum ZAZ


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 05 Dets, 2013 9:13 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Town&Country

Liitunud: Teisipäev 05 Apr, 2011 4:24
Postitusi: 1264
sellepärast küsin et kuidas keegi teinud on mitte et äkki nii või naa.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 05 Dets, 2013 21:30 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3133
Lisa leht käib ikka peavedru alla, soovitav oleks ka jälgida kuidas teistel autodel vedrupakid on !!! nimelt lisalehtedel on klambrid mis kinnituvad pealehe ümber


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 05 Dets, 2013 22:36 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Town&Country

Liitunud: Teisipäev 05 Apr, 2011 4:24
Postitusi: 1264
kuidas sa siis paned silla õigessekohta?? mul 1 leht ainult sealt tuleb nuutumbes 2cm pikk kui ma sinna alla lehe panen siis enam mul seda nuuti ei ole!!! ja kusjuures äärmisel juhul võib ka yles panna ei anna niipalju effekti kuid aitab kyll kaasa


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 06 Dets, 2013 8:52 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3133
Lisalehele puurid augu ja paned väikese difti sinna sisse külmutatud pressistuga, arvestama pead ka sellega et pealehe dift peab minema lisalehe sinna avasse
Hästi keerukas jutt tuli

On muidugi veel variant - lähed sepa juurde (mitte sosssepa!!! ) ja uurid tema käest kas vedrusi saab üle pinnida ehk siis natuke rohkem painet juurde anda. Kunagi tehti gas51 vedrudest puruks läinud pealehtesi fordi transitile (ümarguste tuledega )
Mingisuguse vene masina leht pidi sobima ka ilma ümbertöötlemiseta, pidi vist jupi maha lõikama või midagi. 100% ei julge pead anda, aga kuskilt kuulsin.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 06 Dets, 2013 16:25 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 995
Asukoht: Harjumaa
Oberst kirjutas:

On muidugi veel variant - lähed sepa juurde (mitte sosssepa!!! ) ja uurid tema käest kas vedrusi saab üle pinnida ehk siis natuke rohkem painet juurde anda.

Põhimõtteliselt on võimalik ka metallitöökojas rullide vahelt läbi lasta ja painet juurde anda. Selliselt toimides jääb sul masina sama pehmeks, kui enne oli. Lisalehega läheb jäigemaks.

_________________
Chevrolet Express 5.7 V8
Tööl MB Sprinter
Golf VI
Uunikum ZAZ


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 27 Nov, 2014 14:05 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 05 Jaan, 2014 14:30
Postitusi: 182
Driver kirjutas:
tekkis selline küsimus et kas kuni 1999a grand voyageri ja voyageri tagavedrud on ühesugused?
mõtlen siis seda et kas neid saab omavahel asendada? on nad sama pikad?


GV tagavedrud u. 5 cm pikemad.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 27 Nov, 2014 19:49 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Town&Country

Liitunud: Teisipäev 05 Apr, 2011 4:24
Postitusi: 1264
mul ammu tehtud.... panin vahele keervedru. asi on nagu originaal :D pms :D kui vaja võin siia pilte panna


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 27 Nov, 2014 21:03 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 13 Nov, 2009 18:27
Postitusi: 101
mul ammu tehtud.... panin vahele keervedru. asi on nagu originaal :D pms :D kui vaja võin siia pilte panna

Pildid ei tee paha, võtaks malli ehk.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 28 Nov, 2014 0:24 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 14 Mär, 2014 23:29
Postitusi: 47
Asukoht: Kohila vald
Sooviks jah pilte :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 29 Jaan, 2015 18:04 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 05 Jaan, 2014 14:30
Postitusi: 182
tainas kirjutas:
tava kasutaja vist nagu ei saa pilte riputada.paneks küll.


Ma nüüd tark!
upload.ee ja sealt võtad lingi BB järelt, teed siia lingi ja valmis.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 29 Jaan, 2015 18:42 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Town&Country

Liitunud: Teisipäev 05 Apr, 2011 4:24
Postitusi: 1264
Samas ka läbi fb on ka võimalik


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 29 Mär, 2017 10:22 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 30 Juul, 2014 11:20
Postitusi: 88
Nüüd hakkasin mina madala tagaotsa tõstmiseks võimalusi otsima. Lehtvedru tartus soovitas lisalehe paigaldamist, paraku on lisalehe mahutamine natuke probleemne, vedrupakk läheb paksemaks, seal poolassile niigi vähe ruumi.

Variant 2- romulast kasutatud vedrud. Pakutakse paraku vaid 1 lehega varianti. Kas see minu 2001 aasta neljaveolise vedrupaki asemele sobib, ei tea paraku.

Variant 3- vedrukanduritele mingid plaadid vahele ehitada. Kas keegi on sellist asja teinud? Positiivne seejuures oleks see, et säiliks auto senine mõnus pehmus.

Variant 4- lisavedruga amort. Ilmselt kõige lihtsam paigaldada, paraku tulemus pole ette aimatav. Samuti kahtlen, kas amordikandurid on selle jaoks piisava tugevusega, pole nad ju sellise lisakoormuse jaoks mõeldud. Ka töötavad amordid päris suure nurga all. Kas kellelgi ehk on selliste amortide paigaldamise kogemust?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 29 Mär, 2017 23:03 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 995
Asukoht: Harjumaa
Kas su autol on tagasillas nö. paksud amordid? See tähendab, et üsna jämedad amordid all. Nelikveolisel on tehase poolt ette nähtud isepumpavad nivooamordid. Paraku on eed päris kallid ja mõned nelikveolise omanikud on need asendanud tavaliste peenikeste mittepumpavate nivooamortidega, kui originaalid on otsa saanud. Sellest vajub tagaots kohe maha.

_________________
Chevrolet Express 5.7 V8
Tööl MB Sprinter
Golf VI
Uunikum ZAZ


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 31 Mär, 2017 10:18 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 30 Juul, 2014 11:20
Postitusi: 88
Jh, juba soovitati seda vaadata, on ikkagi paksud amordid. Paraku nende seisukorrast ei tea ma midagi, samas, kui ei töötaks üldse, siis avalduks ilmselt tagaotsa õõtsumisena, selliseid tüüpilisi surnud amordi tunnuseid ei ole.

Praeguseks mõtlesin sellisele lahendusele, et võtan lammutusest ühe lehega vedrud ja installin sinna praeguste küljest lehed lisaks. Mis üldse ühe lehega vedrude ja vedrupakkide peamine vahe on? GV ilma neliveota kasutab ju ka ühe lehega vedru?

rivo kirjutas:
Kas su autol on tagasillas nö. paksud amordid? See tähendab, et üsna jämedad amordid all. Nelikveolisel on tehase poolt ette nähtud isepumpavad nivooamordid. Paraku on eed päris kallid ja mõned nelikveolise omanikud on need asendanud tavaliste peenikeste mittepumpavate nivooamortidega, kui originaalid on otsa saanud. Sellest vajub tagaots kohe maha.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 77 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia