Tänane kuupäev Pühapäev 17 Nov, 2019 20:56

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 77 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Grand Voyager kõrgemaks
PostitusPostitatud: Neljapäev 19 Veebr, 2009 20:34 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 18 Veebr, 2009 16:03
Postitusi: 16
Tere

Pakub huvi, kas keegi on tõstnud oma GVoyageri kõrgemaks ning mida selleks tarvis oleks?


Parimat

_________________
Ply GRand voyager 96


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 20 Veebr, 2009 9:29 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4715
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
saa saaksid teda teha n.ö. kangemaks - lisad ühe vedrulehe taha juurde, siis ei vaju ta tagant nii alla.
Eest.... pikem amort.. pikem vedru??
Kui kõrgele on sul vaja tõsta?
isseenesest on voya suht kõrge, kas sul vedrud, lehed korras??

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 20 Veebr, 2009 10:58 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 18 Veebr, 2009 16:03
Postitusi: 16
Mure on selles, et esisild, karter ja käigukasti õlipann on suhteliselt madalad. Oleks vaja teha 60 protsendiline offraoad auto, sest maakohas pole teed ning kaalun erinevaid variante - erinevate autode kui ka olemasoleva pisikese modifitseerimisega.

Tulles tagasi teema juurde:
kas keegi on tõstnud, siis kuidas esi ja tagumist otsa
kuidas(kust) saada karteri ja käigukasti õlipanni kaitse ning kuidas TURVATA katt altpoolt tuleva löögi eest.

Selle standard kõrguse kohta ei oska muud öelda, et kui sai proovitud offroad võimalusi, lõikas esisild pinnasesse, õlipannid tuli üle pingutada ning summuti tuli tagant(seda maateel sõitmisega valides hoolikalt trajektooti ning kiirust).

Kui kellegil on veel kasulikke kogemusi nõuandeid, siis palun andke teada

_________________
Ply GRand voyager 96


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 20 Veebr, 2009 12:06 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 15 Nov, 2006 15:58
Postitusi: 528
Asukoht: Linna lähedal maal
Gaasamordid tõstavad ka õige pisut. Lisa veel kõrgemad rattad ja no neli senti saad ikka kõrgemaks.

_________________
Iga asi tuleb omal ajal või siis natuke hiljem.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 20 Veebr, 2009 15:23 
Eemal
Kasutaja
1998 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Teisipäev 02 Dets, 2008 0:51
Postitusi: 201
Asukoht: L-Virumaa, Tapa
hmm kirjutas:
saa saaksid teda teha n.ö. kangemaks - lisad ühe vedrulehe taha juurde, siis ei vaju ta tagant nii alla.
Eest.... pikem amort.. pikem vedru??
Kui kõrgele on sul vaja tõsta?
isseenesest on voya suht kõrge, kas sul vedrud, lehed korras??




kas sinna annab niimoodi seda lehte juurde panna ?
enda masinal ka tagaots suht maas kui vaadata teisi samasuguseid ja leht on sirge
kui rahvas peale võtta siis on seis veic ebameeldiv prlt

uus vedru on ikka sigakallis osta ca 4000 .- tk
mis leht sinna sobib või millist (mis masina lehte sinna osta) moskvitsil ka lehtvedru selle vast saaks poest ka suht odavalt kätte kas seda annab sinna juurde panna?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 20 Veebr, 2009 18:28 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4715
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
MA tean vaid seda, et vahetult enne (no müümise ajal - oma voyaga läksin ja Ferdi osutus taksoteenust ja tõi mu koos vedrudega Tartust Rakverre tagasi) oma voya müümist tõin Viljandi romulast Oberstile kaks lehtvedru lisaks, kuna tema tagumik oli ikka päris vastu maad.

Mina sain aru, et oberst lisaski ühe lehe juurde.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 20 Veebr, 2009 19:40 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1995 Jeep Grand Cherokee

Liitunud: Pühapäev 23 Sept, 2007 11:39
Postitusi: 1472
Mul on mõlemal Voya invavariandil..nii 2003 kui 2006 a. omadel tõstetud kõrgemaks, kuna põhja on madaldatud..Kui tahad, tule uuri..mis on tehtud..Vedrulehti pole juurde lisatud..ja kõrgendatud on autod juba Ameerikas.

_________________
EV põhiseadus: § 45. Igaühel on õigus vabalt levitada ideid, arvamusi, veendumusi ja muud informatsiooni sõnas, trükis, pildis või muul viisil


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 21 Veebr, 2009 0:08 
Eemal
Kasutaja
1998 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Teisipäev 02 Dets, 2008 0:51
Postitusi: 201
Asukoht: L-Virumaa, Tapa
no kõrgemaks saab tõsta küll jah aga vedru nagu päris tagurpidi kaardu ka ju ei tohiks olla see nagu ka vale pigem jah oleks vaja sinna leht juurde panna

kõrgemaks lihtsalt tõsta ei ole väga keeruline seal all jah aga see eeldaks ikkagi et vedru töötab õiget pidi ja on korras :)
kui ta juba läbi vajub auto enda raskuse all siis see ei ole päris korras vedru :viil:

paljuga kasutatud vedrusid müüakse, pole viitsinud väga uurida ehk keegi teab?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 23 Veebr, 2009 3:54 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 11 Jaan, 2008 1:23
Postitusi: 365
Asukoht: kusagil ikka
Küsimus teemaalgatajale - kas GV on nelikvedu? Sellel peaks olema väike tõste siis juba tehasest esisilla kandetala kaudu. Tagasilla tala kõrgust ei saa muuta aga teisiti kui ainult suurema rattaga kuid siis tekib taas jama - kui auto läheb väändesse (näiteks sõidad diagonaalis läbi väikse kraavi) siis tagumised rattad hakkavad hõõruma porikoopa sisemist seina (samal põhjusel võime ära unustada ka lumeketid tagasillal).
Esisillas on veel üks probleem mis tõstmisel võib avalduda - nimelt pole kaassõitjapoolsel veovõllil kastipoolset stopperseibi ning seega väga suure rattarippe korral hakab võlli sisemine ots end välja nihutama. Ilmselt on suurim oht sellest tulenenuna vee ja muu pasa võimalik sissetung isegi kuni esisilla difrini. Juhipoolne lühem võll aga läheb suure rippe korral liiga järsu nurga alla ning püsikiirusliigend hakkab jõnkse sisse tegema.
Tagasilla vedrude muutmiseta saab kere suhtelist kõrgust muuta kerepoolse liikumatu U klambri vahetamisega, see on poltliidesega kinnitatav- seega vahetatav. Tuleb panna suurem klamber. Samas, ega sellega samuti üle ei ole mõtet pingutada, tagasild on ju samuti nn poolassidega ning differ ülal kerel rippumas. Ka vedrukiige mõõtmete suurendamisega saab natuke kõrgust juurde. Kuna tagasilla tala on suht madal ja roobastel nagunii hakkab kelguna roopaharjadel libisema siis suurem võit on ehk kõhualuse kliirensi kasv, et mitte paaki vms ära lõhkuda.
Kõhualusest - mulle tundub et enim saavad tappa paagi kinnitusvööd, mitte väljalasketorustik.
Kuid siin pean märkima et minu jutt on vanema kerega lühikesest AWD masinast, võimalik et kõhu all on erinevused suuremad.
Karterikaitse...on täiesti saada eestis, hind ca 2500.- on olnud. www.karterikaitse.ee Esisilda saab tõsta ka nii et paned ülemisele amordikinnitusele kolm keermestatud hülssi vahele, siis pealtpoolt mitte mutter aga poltkinnitus, ise vaatan et 3cm on vist max mida tasub panna. Ülespoole tuleb aga korralikud seibid vahele lisaks panna, auto ju ikka üsna raske. Olen nii teinud Nissan Prairie 4x4 peal ja seal toimis täiesti edukalt.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 23 Veebr, 2009 11:40 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 18 Veebr, 2009 16:03
Postitusi: 16
Tänud kaasamõtlejatele - ise läksin lihtsamat teed pidi ning võtsin roveri.

Vabandust tüli tekitamast

_________________
Ply GRand voyager 96


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 24 Veebr, 2009 12:01 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 11 Jaan, 2008 1:23
Postitusi: 365
Asukoht: kusagil ikka
Kui pinnas (teoreetiline tee :roll: ) on mäda 25-30cm siis Voya sõidab sellest läbi kenasti. Aga kui peatud siis kohaltminemine pole enam garanteeritud, seega roveri valimine on ilmselt õigem küll :pai: .


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 02 Mär, 2009 0:08 
Eemal
Kasutaja
1998 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Teisipäev 02 Dets, 2008 0:51
Postitusi: 201
Asukoht: L-Virumaa, Tapa
tekkis selline küsimus et kas kuni 1999a grand voyageri ja voyageri tagavedrud on ühesugused?
mõtlen siis seda et kas neid saab omavahel asendada? on nad sama pikad?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 07 Mär, 2009 20:29 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 26 Juun, 2006 22:38
Postitusi: 1384
Asukoht: Helsinki
Mobiil: 58333448
Konkreetsele küsimusele vastust ei tea, aga võin väita et näiteks esivedrud on GVl-l erinevad. Sai siin hiljuti pusitud Salamerka diisel variandi ja enda 3,3 bensuka esivedrudega. Bensuka omad tunduvalt jäigemad, pikkuse kohta ei oska õelda, sest ei mõõtnud täpselt üle, miskipärast tundus et veits lühem ka. Aga bensuka omad kohe tunduvalt jäigemad. Ei tea kas mängib rolli mootori kaalude vahe või, oli Salamerka vedru rohkem väsinud.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 21 Apr, 2009 0:39 
Eemal
Kasutaja
1994 Chrysler Voyager

Liitunud: Esmaspäev 08 Sept, 2008 22:26
Postitusi: 39
Asukoht: Tartu
panin enda voyale 2 lehte tahajuurde kummalegi poolele. tagumine ots tõusis 12cm.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 21 Apr, 2009 7:40 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Chrysler Neon

Liitunud: Teisipäev 16 Okt, 2007 10:17
Postitusi: 453
Asukoht: Rohuneeme - Tallinn(Sikupilli) - Liigvalla
Mobiil: 56806824
janno177 kirjutas:
panin enda voyale 2 lehte taha juurde kummalegi poolele. tagumine ots tõusis 12cm.

Kuhu panid ja kuidas panid, info teretulnud. Kui võimalik siis ka mõni pilt. Kuidas tagumiku tunne on - kõvem, pehmem, sama ?

_________________
Vahel lihtsalt jookseb kuul kokku...
Kõik metallitööd meilt! Obadus OÜ


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 77 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia