Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

Tagumised pidurid jäävad peale 2,5TD 2000
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=83&t=3370
Leht 1 koguhulgast 2

Autor:  jaanus84 [ Reede 25 Apr, 2008 21:08 ]
Teema pealkiri:  Tagumised pidurid jäävad peale 2,5TD 2000

Selline mure, et autol jäävad tagumised pidurid peale, autoks on Grand Voyager, 2000 aasta, 2,5 turbo diisel. Kõigepealt jäi yks pool peale, lasin sellel ilusti ära jahtuda sain sõita rahulikult edasi, paari päeva pärast jäi teine pool peale. Täna vahetasime klotsid ära ja liigutasime kolbe edasi tagasi ja paninme õli neile aga ei midagi, ikka peal, mitte täielikult aga on. kui ratas alt ära võtta ja liigutada ketast siis läheb nagu vabamaks aga kui jälle pidurit pumbata siis jäävad peale. kas keegi teab et kas on mingit parandus komplekti kus on tihendid ja kolb sees, ja palju see maksta võib.

Autor:  hmm [ Reede 25 Apr, 2008 21:20 ]
Teema pealkiri: 

Selline profülaktiline küsimus:
millal pidurivedelikku on vahetatud??
kas ikka DOD3??

Autor:  jaanus84 [ Reede 25 Apr, 2008 21:23 ]
Teema pealkiri: 

suht alles ostin ta, paar kuud tagasi, kas asi võib selles olla

Autor:  chrV92 [ Reede 25 Apr, 2008 22:11 ]
Teema pealkiri: 

Suht alles ostmine ei põhjusta midagi tehniliselt. hmm vihjas sellele et kui pidurivedelik on vana siis tema määrimisomadused on juba kasinad ning seepärast võivad silindrid kinni jääda, olenemata siis klotside paksusest ja liigutamisest. Tasuks pidurivedelik ära vahetada ning ka siis kulub natuke aega et silinder taas määrituks osutuks. DOT4 oleks märksõnaks...

Autor:  Anjolle [ Laupäev 26 Apr, 2008 0:31 ]
Teema pealkiri: 

Võid teha sellise testi:
Kui pidurid on parasjagu peal, siis tõsta auto üles ja ava õhutusnippel. Kui selle peale purskab surve all vedelikku ja pidur vabaneb siis võib kahtlustada järgmist:
A) Piduri peapumba mansetid on pundunud - vahetada mansetid või peapump.
B) Torustikus on ummistus.
Mul oli juhus, kus pidurivooliku kinnitusklambrid olid nii roostes, et olid pidurivooliku nii kokku surunud, et pedaali pressides suruti õli kitsaskohast küll läbi aga tagasi vajus alles mitme tunni pärast. Probleemi avastasin ajades keevitustraati läbi pidurivooliku. Aitas klambri katki saagimine.
Kui nipli abil surve eemaldamine pidureid ei vabasta, on viga juba konkreetselt pidurisadulas. Ilmselt on kolvid-silindrid roostes. Võib aidata lahti võtmine, puhastamine/lihvimine või raskemal juhul vahetus.
Lihtsalt vedeliku vahetus roostes kolbi ei ravi. Ja DOT3, muide, kaitseb roostetamise eest paremini kui DOT4 kuna imab vähem niiskust. Viimane on lihtsalt kõrgema keemispunktiga aga see on oluline ainult väga intensiivse sõidu korral (mäed, võidusõit, agressiivne linnasõit). DOT4 tuleks, jah, paari aasta tagant vahetada muidu imab see endasse nii palju vett, et ajabki kõik raua rooste.
ABS-iga autode omanikke hoiataks siiski igaks-juhuks:
Vedeliku vahetamisel vältige paagi tühjaks saamist sest kui see juhtuma peaks, siis ABS-ist saab õhu välja ainult esinduse diagnostikaseadme spetsiaalse õhutusfunktsiooni abil.
Tihendikomplektides kolbe ei ole. Need tuleb ikka eraldi hankida.

Autor:  jaanus84 [ Laupäev 26 Apr, 2008 7:57 ]
Teema pealkiri: 

kolbid ei olegi rauast tal, plastikust on.

Autor:  rnx717 [ Laupäev 26 Apr, 2008 11:51 ]
Teema pealkiri: 

endal juhtus sarnane situatsioon Anjollega:)
esiratta pidurisadul jäi kinni, avastasin alles siis kui peale sõitu autost välja tulin ning tundsin ilgemat kärsakat.
sai siis ostetud terve jooks piduriklotse ja vahetama......
eelmiste klotsidega oleks veel pool aastat kindlasti kannatand sõita

igatahes sai seda plastikust kolbi uuest ja uuesti paigaldatud seda sadulasse tagasi ja lihvitud ja tagasi ja lihvitud ja tagasi aga asjata - tulemus ikka sama.
Mr Green
pidur kinni võtab aga lahti ei lase......
ma siis loll alustasin kõige kaugemast otsast - peapumbast
keerasin torud lahti, ikka kinni.
keerasin lahti enne absi , ikka kinni siis peale absi, ikka kinni
enne piduri voolikut ikka kinni
siis sadul uuesti lahti ja ilma pidurivoolikta lasi ilusti lahti.
no selge uut voolikut vaja, poodi minek 700 !!!!! ja alles 3 päeva pärast saab kätte! selge tagasi töökotta.
tuli välja et võtmed jäid sisse! :krt:
teise rajooni teiste võtmete järgi.

proovisime siis kompressoriga läbi puhuda voolikut - ei midagi.
sama moodi keevitustraadiga läbi sorkida - ei midagi.
siis keerasin kõik torud kinni tagasi ja voolik külge autole ning 2 jalaga pidurit tallama kuni käis mingi kõva purts ja p..ka lendas.
küljest lahti tagasi, ikka ei kompressoriga ega traadiga ei saa midagi :angry:

jah.....
siis kruvikaga pidurivooliku klambrit lahtipoole painutatud( see mis keset voolikt) NING ENNÄE IMET KUI KOMPRESSORI UUESTI TAHA PANIME!!!
:tige: :tige: :tige: :tige: :tige: :tige: :tige: :tige: :tige: :tige:
SIUKE PUUPEA ANNAB IKKA OLLA!!!
sellest olekski pidanud alustama!!!!!!!!!!!!!!!

ning kogu see anomaalia kestis vist 9h
no vähemalt sai kõik piduriklotsid ja piduriõli vahetatud ning targemaks et ei tasu kohe otsida kõige keerulisemaid variante, sest vastus võib sulle koguaeg ninaalt otsa vahtida Mr Green

nii et rahvas, soovitan neid klambreid vähelahtipoole kangutada.

Autor:  Karla1 [ Laupäev 26 Apr, 2008 13:37 ]
Teema pealkiri: 

Tekkis selle jutu peale pisike küsimus. Kas ja kust neid kolbe oleks kõige mõtekam otsida ja kas nende vahetamine ise ülejõu käivaks ei osutu? :hi:
Nimelt avastasin,et kolbidel ülemises servas praod.

Autor:  krabi [ Teisipäev 29 Apr, 2008 0:08 ]
Teema pealkiri: 

Mul kolbidel ülemisest servast koguni tükid puudu,kuid häda ei miskit.Viga oli hoopis kolvimansetis.Tagasitõmbamine toimubki selle jõul,ehk kummi paindumisel ja tagasipaindumisel.Ja kui mansett on parajasti nii läbi,et veel õli läbi ei lase ja tagasi ka ei tõmba,sest selleks liiga õhuke,hakkavadki pidurid õrnalt peale jääma.Tegin ise ka igasugu katseid enne,siis istusin maha ja uurisin asja tükk aega-uus silindri kummiasjade komplekt(ca 200 eeku koos kojutoomisega) ja asi korras.See metallklambrite asi tuli juba enne mõttesse,sest mõni aasta tagasi mässasime firma FordKuudiga ikka pikalt sellesama veaga ja sai palju nalja kah veel pealekauba. :doh:

Autor:  lotakene [ Teisipäev 29 Apr, 2008 23:31 ]
Teema pealkiri: 

tagumine töösilinder 280eeku.Esimene kolb maksab 300 eeku(vöin ka luisata)

Autor:  Karla1 [ Kolmapäev 30 Apr, 2008 0:00 ]
Teema pealkiri: 

Asi läheb põnevaks. Väidetav hind kolvile koos mansettidega 1100 raha uus piduri sadul oli, aga selle unustasin kohe ilma pikema jututa. Aga ehk avaldaksite ka saladuse kus need vidinad muutuvad kolme numbrilisteks mitte nelja. Muidu jutuks hää küll. Ise küsisn silberist ja tartus tegutsevalt asjapulgalt hind silberi kasuks 7kümpi :hi:

Autor:  krabi [ Kolmapäev 30 Apr, 2008 7:49 ]
Teema pealkiri: 

Mina olen viimasel ajal tellinud kummist piduriasjad sellisest kohast nagu 1000autoosa.ee Meeldiv teenindus ja saab asja enne põhjalikult (tava)telefoni teel selgeks teha.On võimalik endal enne elektronkataloogi põhjal asi selgeks teha,mis nr. rem. komplekti täpselt vaja on ja mida see sisaldab.Seal ka asju praktiliselt uunikumidele nt. Volvo aastast 74 :) Kui kella 14-ks makstud,tuuakse järgmisel hommikul uksetaha kätte.Aga kolb on kõige targem ikka treipingist võtta,kui vana tagasi panna ei kannata.

Autor:  Karla1 [ Kolmapäev 30 Apr, 2008 17:56 ]
Teema pealkiri: 

Ajaks selle asja veelgi peenemaks. Minul algas sama jama täpselt samuti,nagu esimeses kirjas märgitud, kuid ehk selle erinevusega ,et sai vahetatud klotsid ja ketas. See tingib asjaolu ,et kolb peab täielikult sisse tagasi minema ja seal ei jätku ruumi pisut paisunud kolvile. Selline oleks minu amatöörlik arvamus :hi: Äkki on see vale või! Eelpool nimetatud roosteseid klambreid ei ole veel avastanud :think: ameerika autos komplekti hind 1018 raha

Autor:  lotakene [ Kolmapäev 30 Apr, 2008 19:36 ]
Teema pealkiri: 

Värskendasin oma mälu ja hinnad on jah sellised

Autor:  krabi [ Neljapäev 01 Mai, 2008 11:45 ]
Teema pealkiri: 

Karla1 kirjutas:
Ajaks selle asja veelgi peenemaks. Minul algas sama jama täpselt samuti,nagu esimeses kirjas märgitud, kuid ehk selle erinevusega ,et sai vahetatud klotsid ja ketas. See tingib asjaolu ,et kolb peab täielikult sisse tagasi minema ja seal ei jätku ruumi pisut paisunud kolvile. Selline oleks minu amatöörlik arvamus :hi: Äkki on see vale või! Eelpool nimetatud roosteseid klambreid ei ole veel avastanud :think: ameerika autos komplekti hind 1018 raha


Roostes klambrid on pidurivooliku küljes....vähemalt esimestel,aga vahet pole-selle vea saad teada,kui peale piduri pressimist päästad korraks õhutusnipli lahti ja vaatad,kas asi muutub oluliselt.
Kuid kui viga kolvis,siis soovitan supporti liugtappidest lahti võtta,voolik küljest ära,toru otsale punn ette,silinder laua peale,eraldada kumm metallist ja kogu asi KORRALIKULT ära puhastada.Kolb peab ilma mansetita KUIVALT ülevalt otse allalastes vabalt kopsti põhja VAJUMA.Siis kas uued või vanad kummist asjad külge tagasi ja hakkab tööle.Ise olen kolvi enne kokkupanemist remondikomplektides kaasasolnud mingi punase määrdega üle teinud,vahel ka suvalisega.
Eriti veel,kui kettad kah ära vahetasid,siis kolb ei ole harjunud uues kohas liikuma ja auto küljes seda puhastustööd on äärmiselt nüri teha,ja tulemusi annab harva.Üle 10 kordne kogemus ja ükski pole uuesti tagasi tulnud.Edu!

Leht 1 koguhulgast 2 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/