Tänane kuupäev Neljapäev 04 Juul, 2024 13:26

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 15 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Laupäev 03 Okt, 2009 15:02 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 24 Sept, 2009 0:13
Postitusi: 8
Chrysler 2,4 2000.a automaatkäigukastiga. Kui sõita ühtlasel kiirusel 90 km/h , siis järsku tõusevad mootori pöörded 2000-elt 2500-le. Autost käib läbi ka väike jõnks. Käidud diagnostis, viga ei näidanud. Oskab keegi aidata, milles viga võiks olla. Teeb sedasi ka mitu korda järjest.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 03 Okt, 2009 20:49 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 29 Juul, 2008 21:10
Postitusi: 606
Asukoht: Ida-Virumaa
Paistab, et masin vahetab mingil põhjusel käiku. Mul endal 3,3 automaat. Käiguvahemik on täpselt selline, et ühtlasel sõidul hoiab umbes 2000 pööret ja kiirendamisel tõstab pöörded umbes 2500 peale (seda muidugi juhul, kui vahetab ühe käigu võrra allapoole ). Millal viimati õli ja filtrit vahetasid? Ehk aitab õlivahetus.

_________________
Polegi nii rumal kui pealt paistab.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 03 Okt, 2009 21:49 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 24 Sept, 2009 0:13
Postitusi: 8
käigukasti õli sai eelmisel nädalal vahetatud


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 03 Okt, 2009 21:52 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 24 Sept, 2009 0:13
Postitusi: 8
püsikiirusehoidjat ei saa üldse kasutada, siis pöörded tõusevad pidevalt


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 04 Okt, 2009 19:33 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 29 Juul, 2008 21:10
Postitusi: 606
Asukoht: Ida-Virumaa
Kas jama hakkas enne, või pärast õlivahetust. Käigukasti diagnostika peaks vea välja andma. On juhtunud ka varem, et peale õlivahetust tuleb käigukasti tarkvara üle lasta (harva küll). Vaata üle ka pidurid, ega need peale ei jää. Kontrolli käigukangi trossi, ega see liiga pingule ei jää. Viimane juhtub, kui mootoripadjad on väsinud. Kus vahetati õli? Kas oled kursis, et automaatkasti õli taset kontrollitakse sooja, töötava mootoriga. Muud ei oska praegu öeldagi. Ah jaa. Vaata, ega käigukasti jahutuse voolikute vahel ei ole lisafiltrit. Kui on, siis millal seda viimati vahetati. Selle vahetusevälp oli vist 25000 miili. Sisaldab papist filtrielementi ja magnetit. Üldiselt visatakse see minema.

_________________
Polegi nii rumal kui pealt paistab.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 04 Okt, 2009 21:57 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 24 Sept, 2009 0:13
Postitusi: 8
Tegi sedasi enne õlivahetust ja nüüd veel hullemini. Õli sai vahetatud Ameerika Autos. Sealt öeldi, et kõik on korras, viga ei näita, aga sõita praktiliselt võimatu. Isegi kui tee on nats muhklik, see juba mõjub. Võibolla tõesti mootoripadjad läbi.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 05 Okt, 2009 21:58 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 29 Juul, 2008 21:10
Postitusi: 606
Asukoht: Ida-Virumaa
Kui mootoripadjad on läbi, siis on sümptomid järgmised: kerge kallaku peal parkides (ilma seisupidurita) on käigukangi viimine asendist P mõnele teisele positsioonile raske. Suurema kallaku peal veel hullem. Tundub, nagu oleks käigukang koormuse all. Võid proovida sõita asendiga 3, siis auto neljandat käiku ei lülita. Vaata, kuidas pöörded siis püsivad, aga ära pilli lõhki lase.

_________________
Polegi nii rumal kui pealt paistab.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 05 Okt, 2009 22:10 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 24 Sept, 2009 0:13
Postitusi: 8
Ka selle 3 peal proovitud linnas, aga ikka sama. Ta teeb sedasi nüüd ka väiksemal kiirusel. Enam sõita ei julge.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 05 Okt, 2009 22:24 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1996 Chrysler Voyager

Liitunud: Laupäev 16 Sept, 2006 20:15
Postitusi: 105
Asukoht: LÕUNA-EESTI
Pakuks millegi pärast turbiin-,aga mida targemad arvavad??? Endal midagi sarnast püsikaga-,iga väiksemagi takistusega(küngas või mäeke),kipub käiku alla vahetama.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 06 Okt, 2009 20:32 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 29 Juul, 2008 21:10
Postitusi: 606
Asukoht: Ida-Virumaa
Sellisel juhul soovitaksin selle masinaga Tartus kirurgide juures ära käia. Need mehed teavad automaatkastidest palju. Ise ei tea täpselt, kus nad seal asuvad, aga Tartu inimesed oskavad ehk aidata selles asjas. Võib olla piisaks isegi kontaktist telefoni teel.

_________________
Polegi nii rumal kui pealt paistab.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 06 Okt, 2009 20:40 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 24 Sept, 2009 0:13
Postitusi: 8
nädalavahetusel võtsime aku juhtme maha 15 minutiks, siis sai 100 km sõita ja jamas selle aja jooksul ainult korra, aga kui linnas panin 3 peale, läks lolliks ja tagasisõidul kruiisi peale panek, mõjus eriti rängalt. Helistasin Ameerika Autosse ja panin sinna uuesti aja kinni, nemad arvasid, et järsku elektrline viga


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 06 Okt, 2009 20:41 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 24 Sept, 2009 0:13
Postitusi: 8
Tartu mulle väga kaugel :(


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 06 Okt, 2009 22:29 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 04 Jaan, 2009 17:20
Postitusi: 32
Asukoht: TALLINN
Mobiil: 55987932
ameerika auto peaks oskama midagi tarka öelda


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 07 Okt, 2009 11:17 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Town&Country

Liitunud: Kolmapäev 18 Apr, 2007 19:03
Postitusi: 336
Asukoht: Elva linn
Mobiil: 5071505
Tungraud kirjutas:
Sellisel juhul soovitaksin selle masinaga Tartus kirurgide juures ära käia. Need mehed teavad automaatkastidest palju. Ise ei tea täpselt, kus nad seal asuvad, aga Tartu inimesed oskavad ehk aidata selles asjas. Võib olla piisaks isegi kontaktist telefoni teel.

Kirurgid on Tartus Tehase 21A.Dia-Autodiagnostika OÜ tel: 736 65 77

_________________
Kõigi maade Chryslerimehed ja -naised, ühinege !


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 28 Okt, 2009 22:20 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 24 Sept, 2009 0:13
Postitusi: 8
viga oli siis käigukastis- siduripakud kulunud
Pärnu TopPartsis kompetentne mehhaanik ja Tallinnas tark automaatkäigukastide remontija


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 15 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 27 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia