Tänane kuupäev Teisipäev 23 Apr, 2024 13:57

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Spidomeeter vait.
PostitusPostitatud: Reede 12 Mai, 2006 8:59 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 18 Jaan, 2006 16:40
Postitusi: 164
Asukoht: Jõelähtme
Ja mitte ainult kogu armatuur laud - temperatuur, pöörded, km. lugeja, kiirus ja bensiininäiduk. KÕIK on nullis, midagi ei näita. Ülemised nn märgutuled toimivad ja armatuuri valgustus ka on olemas. Enne homset pole aega uurida ka asja, loodetavasti tuleb leida ülesse õiga kaitse. Kas kellelgi on mõni kogemus? Kas kaitse? Kus kaitse? Kui pole kaitse, siis.... :oops:
Esmavaatlusel kaitset ei leidnud, kapoti all nigu silma ei hakanud ja rooli all vaatasin kõik üle - TERVED.

_________________
V 2,4 R4 1996 manuaal


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 12 Mai, 2006 14:48 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Teisipäev 11 Apr, 2006 19:14
Postitusi: 1875
Asukoht: Lõuna kandis enamjaolt
Kunagi oli mu Escortil külmjoode armatuuri tagant katki. See on selline kile/plastiku peale veetud plekiribad nagu raadio sees olevatel plaatidel. katkist kohta on palja silmaga suht raske kindlaks teha. Mul oli küll ainult üks näidik, mis segast peksis. Sul võib-olla mõni suurem riba katki, et nii "pime" armatuur on.

Samas ei tea ma üldse, mis Voyal seal armatuuri taga on, võib-olla panen täiega puusse, aga lihtsalt selline kogemus mul kord oli...

_________________
Sharan on taburet ja Galaxy on ford!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 12 Mai, 2006 18:14 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 19 Apr, 2006 21:04
Postitusi: 128
Asukoht: Soome/Jõgeva
võta aku juhe pooleks minutiks maha.Aga raadio võib pärast koodi tahta.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 12 Mai, 2006 18:18 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
mida see akujuhe selle juures päästab :?
kui täitsa vaid siis arvata on, et mingi ühenduspistik lahti.
Vot nüüd täpselt ei mäleta (võtsin kord kellade paneeli täitsa eest ära) mitu pistikut seal on.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 12 Mai, 2006 20:05 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 19 Apr, 2006 21:04
Postitusi: 128
Asukoht: Soome/Jõgeva
mul talvel oli iga hommik armatuur nullis ja kilometraasi numbrid olid poolikud,aga akujuhtme mahavõtmine aitas


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 12 Mai, 2006 21:54 
Kas sul käigukast käike vahetab?


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 14 Mai, 2006 9:35 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 18 Jaan, 2006 16:40
Postitusi: 164
Asukoht: Jõelähtme
Et akujuhe maha? Ei usu, et aitab. Et pistik tagant lahti? Kukkus lihtsalt küljest ära ühe ööga? Ja käigukast ise ei vaheta, sellega pean ikka ise hakkama saama, kuna mul on selline käigukangiga auto. :roll: . Lähen ja vaatan siis asja lähemalt, kas leian midagi. Kui tuleb kellelgi veel mõni hea mõte, siis on viimane aeg nõu anda.

_________________
V 2,4 R4 1996 manuaal


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 14 Mai, 2006 15:41 
käigukasti sees on 2 andurit. Need võivad sul p*rses olla. Mine silberautosse ja räägi seda käigukasti mehele, ta peaks oskama öelda mis viga on.


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 15 Mai, 2006 11:07 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 18 Jaan, 2006 16:40
Postitusi: 164
Asukoht: Jõelähtme
Sain spido kellad tööle. Näppisin kõike, mis andis, kõik kaitsmed said läbi käidud, ja juhtmed lahti kistud ja tagasi pandud ja ennäe. Tööle hakkas. Mis viga oli ei oskagi öelda, sõidan nüüd mõndaaega lahtise armatuuriga, et äkki mingi juhe katkestab, siis lihtsam viga leida.

_________________
V 2,4 R4 1996 manuaal


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 47 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia