Tänane kuupäev Teisipäev 02 Juul, 2024 11:02

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Laupäev 24 Okt, 2009 13:57 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 10 Dets, 2008 12:20
Postitusi: 334
Tervist, oskab keegi öelda mis andur see on mis asub õlifiltri lähedal mootoriplokis?
Nimelt õnnestus ta mul ära murda. :tige:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 24 Okt, 2009 16:27 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Chrysler Neon

Liitunud: Teisipäev 16 Okt, 2007 10:17
Postitusi: 453
Asukoht: Rohuneeme - Tallinn(Sikupilli) - Liigvalla
Mobiil: 56806824
Pakun õli rõhu andur.

_________________
Vahel lihtsalt jookseb kuul kokku...
Kõik metallitööd meilt! Obadus OÜ


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 24 Okt, 2009 16:45 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 10 Dets, 2008 12:20
Postitusi: 334
L2M kirjutas:
Pakun õli rõhu andur.


Õli rõhu andur asub teiselpool... see on õlivarda lähedal, võib ehk olla temp. andur?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 24 Okt, 2009 17:06 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Chrysler Neon

Liitunud: Teisipäev 16 Okt, 2007 10:17
Postitusi: 453
Asukoht: Rohuneeme - Tallinn(Sikupilli) - Liigvalla
Mobiil: 56806824
martint kirjutas:
L2M kirjutas:
Pakun õli rõhu andur.


Õli rõhu andur asub teiselpool... see on õlivarda lähedal, vib ehk olla temp andur?

Huvitav... vaatan skeemi ja aru ei saa kus ja mis andur. Kus ta siin pildil jääks ?
Pilt

_________________
Vahel lihtsalt jookseb kuul kokku...
Kõik metallitööd meilt! Obadus OÜ


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 24 Okt, 2009 19:43 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 10 Dets, 2008 12:20
Postitusi: 334
L2M kirjutas:
martint kirjutas:
L2M kirjutas:
Pakun õli rõhu andur.


Õli rõhu andur asub teiselpool... see on õlivarda lähedal, vib ehk olla temp andur?

Huvitav... vaatan skeemi ja aru ei saa kus ja mis andur. Kus ta siin pildil jääks ?
Pilt


Pildil seda märgitud pole:S aga see jääb skeemil filtrist kuskil 1 cm paremale poole,, selle mõõteriista toru alla...


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 24 Okt, 2009 20:08 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Chrysler Neon

Liitunud: Teisipäev 16 Okt, 2007 10:17
Postitusi: 453
Asukoht: Rohuneeme - Tallinn(Sikupilli) - Liigvalla
Mobiil: 56806824
Tsiteeri:
...Pildil seda märgitud pole:S aga see jääb skeemil filtrist kuskil 1 cm paremale poole,, selle mõõteriista toru alla...

Ei olnud muud võimalust kui läksin tegin pildi. Arvata on, et "knock sensor" kuigi, jah, ma pean asja natuke rohkem kontrollima.
Pilt

_________________
Vahel lihtsalt jookseb kuul kokku...
Kõik metallitööd meilt! Obadus OÜ


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 24 Okt, 2009 20:29 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 10 Dets, 2008 12:20
Postitusi: 334
L2M kirjutas:
Tsiteeri:
...Pildil seda märgitud pole:S aga see jääb skeemil filtrist kuskil 1 cm paremale poole,, selle mõõteriista toru alla...

Ei olnud muud võimalust kui läksin tegin pildi. Arvata on, et "knock sensor" kuigi, jah, ma pean asja natuke rohkem kontrollima.
Pilt



Vot seesama mis seal filtrist paremal on.. kahe juhtmega...
Mis on selle anduri ülesanne? Mul ta murdus ta ära kui karteri põhja alla panin.. masinat veel käivitanud pole.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 24 Okt, 2009 22:40 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Chrysler Neon

Liitunud: Teisipäev 16 Okt, 2007 10:17
Postitusi: 453
Asukoht: Rohuneeme - Tallinn(Sikupilli) - Liigvalla
Mobiil: 56806824
martint kirjutas:
Vot seesama mis seal filtrist paremal on.. kahe juhtmega...
Mis on selle anduri ülesanne? Mul ta murdus ta ära kui karteri põhja alla panin.. masinat veel käivitanud pole.

Nii.. ma nüüd kontrollisin ja manuaal pakub selleks olema tõesti knock sensor`it. Tema puudumine midagi mootori töös ei riku kuid soovitatav siiski vahetada. Tema puudumisest aravatavasti annab teate armaturi "service engine soon" lambikese abil, samas jälle manuaal ei anna koodi sellele veale (vähemalt ma ei leidnud).

_________________
Vahel lihtsalt jookseb kuul kokku...
Kõik metallitööd meilt! Obadus OÜ


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 25 Okt, 2009 9:38 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 10 Dets, 2008 12:20
Postitusi: 334
L2M kirjutas:
martint kirjutas:
Vot seesama mis seal filtrist paremal on.. kahe juhtmega...
Mis on selle anduri ülesanne? Mul ta murdus ta ära kui karteri põhja alla panin.. masinat veel käivitanud pole.

Nii.. ma nüüd kontrollisin ja manuaal pakub selleks olema tõesti knock sensor`it. Tema puudumine midagi mootori töös ei riku kuid soovitatav siiski vahetada. Tema puudumisest aravatavasti annab teate armaturi "service engine soon" lambikese abil, samas jälle manuaal ei anna koodi sellele veale (vähemalt ma ei leidnud).


Selge, ja suured tänud vaeva nägmise eest :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 25 Okt, 2009 10:58 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Knock Sensori puudumine/rikkis olek mõjutab autot nii palju, et sätib mootori töö nii, et oleks tagatud tõrgeteta ja riskeerimata töötamine (välitimaks deetonatsiooni).
Seega n.ö. null nivoo. Nüüd kui see sensor töötab annab ajule kindlust optimeerida mootori tööd parajal määral mis on ökonoomesm ja võimsam - tihtipeale saab mootorist viimast välja pigistada detonatsiooni piiril....
Mis mõjub - kütust läheb rohkem ja auto on tuimem.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 25 Okt, 2009 11:08 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 10 Dets, 2008 12:20
Postitusi: 334
hmm kirjutas:
Knock Sensori puudumine/rikkis olek mõjutab autot nii palju, et sätib mootori töö nii, et oleks tagatud tõrgeteta ja riskeerimata töötamine (välitimaks deetonatsiooni).
Seega n.ö. null nivoo. Nüüd kui see sensor töötab annab ajule kindlust optimeerida mootori tööd parajal määral mis on ökonoomesm ja võimsam - tihtipeale saab mootorist viimast välja pigistada detonatsiooni piiril....
Mis mõjub - kütust läheb rohkem ja auto on tuimem.



Väga suur tänu:)
Võib teema lukku panna.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia