Tänane kuupäev Reede 19 Apr, 2024 14:53

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 17 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Ei käivitu
PostitusPostitatud: Pühapäev 07 Mai, 2006 0:21 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 16 Apr, 2006 15:04
Postitusi: 97
Asukoht: Tallinn
Täna siis selline lugu juhtus, et sõidu ajal suri auto välja. Sai kohe käima pandud ja ilusti kohale sõidetud. Mõtlesin, et lihtsalt mingi juhuslik asi aga õhtul auto käima enam ei läinud. Sädet pole :( . Ehk annab keegi nõu kust viga otsida ennem kui esmaspäeval Silberisse pöördun.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 07 Mai, 2006 0:55 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 05 Mär, 2006 18:02
Postitusi: 278
Asukoht: Aruküla, Harjumaa
sama lugu oli ... vahetasin k2tust filtri ja tip top ...

kui postid r22gi mis auto sul on ... kas D vqi B


p.s: Vqib olla sul k22tust baagis ei ole ? :mrgreen:
Muudetud: sorry .. ma ei n2inud et sul ei olnud s2det ((


Viimati muutis DeniM51, Laupäev 13 Mai, 2006 17:13, muudetud 1 kord kokku.

Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 07 Mai, 2006 1:18 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 16 Apr, 2006 15:04
Postitusi: 97
Asukoht: Tallinn
Sry jah. Grand Voyager AWD 3.8 bensiin ´97. Kütust on ja pump lööb. Sädet pole


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 07 Mai, 2006 1:23 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
kui säde puudub KÕIKIDES KÜÜNALDES siis viga otsides alusta:
1. otsi viga jagajast või seal juures olevatest juhtmetest
2. Kontrolli Kõrgepinge juhet jagaja ja süütepooli vahel
3. vaata üle süütepool
4. Aju!?

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 07 Mai, 2006 7:43 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Üldidelt kuulnud olen et sel jagajas mingi asi võib lennata ei pidavat tahtma see auto vanu küünlajuhtmeid ja küünlaid


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 08 Mai, 2006 13:43 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 16 Apr, 2006 15:04
Postitusi: 97
Asukoht: Tallinn
Selgus käes. Läbi oli auto shutdown relee


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 08 Mai, 2006 16:26 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 05 Mär, 2006 18:02
Postitusi: 278
Asukoht: Aruküla, Harjumaa
mmm .. 2ldiselt kui palju maksab 2ks rilee ??? endal 2ks rilee ei tqqta (


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 08 Mai, 2006 18:16 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 16 Apr, 2006 15:04
Postitusi: 97
Asukoht: Tallinn
Liiga vara kilkasin. Asi siiski muus. Sai Silbrist tööle sõidetud ja peale tööd jälle enam ei käivitu :( . Teab keegi head ja odavat puksiiri Tallinnas soovitada?
Relee maksis muidu 127.- + käibekas


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 08 Mai, 2006 18:39 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
um il puksiir abi teenus
http://www.hot.ee/puksiirteenus/


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 09 Mai, 2006 11:18 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 16 Apr, 2006 15:04
Postitusi: 97
Asukoht: Tallinn
Ei saagi aru mis masinal viga. Täna hommikul läks ilusti käima. Sain sõita cà 5 km ja suri välja. Kohe uuesti käima ei läinud. Seisis koha peal mingi 5 minutit ja läkas jälle käima nagu poleks midagi olnudki. Selline tunne jääb nagu masin ei kannataks temperatuuri tõusu kohe sugugi mitte. Eile piisas sellest, et seisis pool päeva päikese käes kui enam käima ei läinud. Samas ei anna ühtegi veateadet.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 13 Mai, 2006 16:11 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 16 Apr, 2006 15:04
Postitusi: 97
Asukoht: Tallinn
paneks siis selle teema lukku!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 14 Mai, 2006 15:31 
mis selle lukku panemisega ikka kiirustada, kui teada saad mis viga on siis kirjuta siia, müstiline viga et ei oska keegi aidata kah


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 14 Mai, 2006 17:44 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 16 Apr, 2006 15:04
Postitusi: 97
Asukoht: Tallinn
Selles mõttes lukku, et viga teada. Seoses kasti vahetusega võeti küljest väntvõlli asendi andur ja tagasi pandi nähtavasti suht piiri peale nii, et soojenedes midagi paisus (hooratas?) sedavõrd, et mõjutas andur signaali ja masin suri välja. Tellisisn ka uue anduri kuna vanal on tükk väljas aga kui õige asendi leiab siis töötab hästi. Muideks kui keegi teab kui palju peab see täpne anduri kaugus hoorattast olema oleks väga tänulik. Praegu sain asja küll tööle aga sättimist oli ikka omajagu kuna kaugust tuli määrata nö. katseeksitus meetodil.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 14 Mai, 2006 19:15 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
arvan et ega see kaugus ei saa eriti kauge ikke olla arvan et sama mis ABS il samas arvestama selle paisumisega ja ei tohi ka hakata käima vastu hammasvööd need mida ta loeb peaks asuma hammasvöö kõrval.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 14 Mai, 2006 19:47 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 16 Apr, 2006 15:04
Postitusi: 97
Asukoht: Tallinn
Sai pisut netis surfatud ja leidsin sellise jutu:
The tip of the sensor protrudes into the crankcase at a distance of 0.05 plus or minus 0.02 inch from the crankshaft.
Samuti peaks siis olema võimalik varuosana tellida ka nn ´´paper spacer´´ mis toimibki kalibraatorina. Uuel osal peaks see olema juba peal. Eks siis ole näha kui kohal on.

Pilt


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 17 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 20 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia