Tänane kuupäev Neljapäev 04 Juul, 2024 12:48

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 16 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Sise-välisõhu klapp
PostitusPostitatud: Pühapäev 17 Veebr, 2008 13:07 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2006 19:30
Postitusi: 87
Asukoht: Tartu
Mure siis selline, et ei ava välisõhu klappi ja nii sõites kisub aknad uduseks. Kust võiks viga otsida. Või teab keegi kus see klapp asub, et avaks selle ja jätakski avatuks. Auto on GV 99a 2,5td.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 17 Veebr, 2008 14:40 
Eemal
Kasutaja
1998 Chrysler Voyager

Liitunud: Neljapäev 19 Apr, 2007 19:56
Postitusi: 81
Asukoht: L.-Virumaa
Taga külgede peal on tuulutusklapid,stange all.Kuid sisepolstrid on ees ja õhk ei pääsegi ilmselt sealtkaudu vabalt liikuma.Suvel oli minuomal stange maas,puhastasin need sõlmed ja pesin isegi tolmu välja,kuid aknad lähevad ikka uduseks.Suitsumeestel pole probleemi,juhiaken tsipa lahti ja ei mingit udu,või siis taga küljeklaas...


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 17 Veebr, 2008 16:50 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2006 19:30
Postitusi: 87
Asukoht: Tartu
Ei usu, et tuulutusest. Ma ei kuule enam seda surinat, mis klapi avamisel- sulgemisel käima peaks. Kui välisõhku peale ei tule, siis ei teki ju auto salongis ülerõhku ja sellest aknad udused.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 18 Veebr, 2008 11:26 
Eemal
Kasutaja
1998 Chrysler Voyager

Liitunud: Neljapäev 19 Apr, 2007 19:56
Postitusi: 81
Asukoht: L.-Virumaa
Teglt loogiline küll :think: Mul oli möödunud talvel jama selle 21 otsaga pistikuga,mis soojamajanduse reguleerimise paneeli taga on-1 kontakt oli põlenud.Tegin korda küll,aga peale seda ei hakanud enam avama soojaklappi.Konfimise alguses korraks avas ja lõpus pani uuesti peaaegu kinni.Suvel ei häirinud,kuid kui külmaks läks,siis jälle ei viitsinud süveneda armatuuri ja klapimajanduse sisse.Lasin niikaua konfida,kui soojaklapp lahti läks ja tõmbasin selle pistiku üleüldse tagant ära.Nüüd puhub sooja nagu kotist,aknad lähevad uduseks ja mitte ükski asi peale ventilaatori ei tööta.Vaata see 21 otsaga pistik üle,sealt võivad igasugu jamad alguse saada.Mul hakkas asi üleüldse sellest pihta,et ei läinud enam käima ja kõik häiretuled lõi põlema,kui starterit andsin.Nüüd pole pistikut,pole probleemi,käivitub ja käib ilusti :) Siit foorumist olen seda klapimajanduse asja püüdnud võimalikult palju uurida,enne kui armatuuri välja kisun,millegipärast hakkab aga tekkima tunne,et kui mingis ahelas ON OLNUD KATKESTUS,siis konfigureerimisega seda paika ei saa :( Teglt,kui Sul enne see asi toimis,siis võiksid üle vaadata ka selle pistiku,mis kindalaeka tagant paistab ja massijuhtme,mis paremalt poolt soojendusest kapotiall kere külge on muterdatud.Kui ma viga otsides kõik massid ja pistikud läbi käisin,kukkus nimetatud massijuhe koos kere külge keevitatud poldiga küljest,niikui võtme külge panin...Peale neid lihtsamaid protseduure tasuks soojamajandus uuesti ära konfigureerida ja alles siis hakata tõsisemaid vigu otsima.Silberautost ei olnud igatahes abi-elektrikule seal ligi ei lasta ja tulin sama targalt tagasi...


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 18 Veebr, 2008 12:17 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2006 19:30
Postitusi: 87
Asukoht: Tartu
Tegelikult oli mul selline asi, et vahetasin ventilaatori harjad ära ja peale seda hakkas see jama. Kas sellest, et tegin ahelale katkestuse? Kuidas seda konfi tehakse ja kus see pistik asub millest jutt?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 18 Veebr, 2008 17:29 
Eemal
Kasutaja
1998 Chrysler Voyager

Liitunud: Neljapäev 19 Apr, 2007 19:56
Postitusi: 81
Asukoht: L.-Virumaa
Konfimisest on siin mitukorda pikalt juttu olnud,kuid eks otsimine võtab oma aja.Põhimõtteliselt on asi lihtne:keerad ventika põhja,teise suure nupu esiklaasile puhumise asendisse,soojuse reg.liuguri(id) vasakule e. külma peale,lased ventikal ca 3 min.täisvõimsusega puhuda ja SIIS vajutad KORRAGA alla vasakpoolse ülemise ja alumise nupu,mis soojamajanduse paneelil on,ootad niikaua,kui lööb kõik nuppude tuled korraga põlema ja lased nupud lahti.Siis ta majandab omaette tükk aega,ja kui maha rahuneb ning enam midagi ei tee,peaks asi korras olema.Kuid nagu öeldud,minul pani lõpus soojaklapi kinni ja nii mitukorda järjest.Paaril teisel samamsugusel autol toimis asi aga ilusti.Nimelt proovisin teisi sooja juhtpaneele,kuid need ei sobinud,lõi kõik alarmtuled armatuuris põlema ja mitteüks"sai" Kuigi jah,tegemist oli mõlemal korral aasta vanema mudeliga... Endal on plaan see klapimajandus korralikult selgeks teha,siiani olen lootnud,et äkki teeb keegi teine selle töö enne ära ja saaksin kohe samasuguse vea diagnoosi põhjal otse õigesse kohta sukelduda ;) Siiani pole see nipp läbi läinud.Aga see väike pistik peaks kohe paistma,kui kindalaeka lahti teed,mul tilpneb seal 1 tühi pistik veel,kuid see oli samamoodi tühi ka enne,kui jamad algasid.Kui Sul aga ventikas näpus oli,kaldun küll arvama,et mingi ühenduse viga kuskil on.Ja ega see konfimine asja hullemaks ka ei tee!
Krt,mul hakkab asja vastu uuesti huvi tekkima,lähen teen garaaži soojaks ja uurin seda pistikuvärki-kas on sise-välisõhu klabina oma...


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 18 Veebr, 2008 17:53 
Eemal
Kasutaja
1998 Chrysler Voyager

Liitunud: Neljapäev 19 Apr, 2007 19:56
Postitusi: 81
Asukoht: L.-Virumaa
PS.Kui aga seda paljude otstega pistikut mõtled,siis tuleb maha kruvida raadio ja soojamajanduse ümber olev raam,tuhatoos koos kupatusega ja siis juba paistab,kuidas sooja ja õhu reguleerimise ploki kätte saab.Seal taga ongi ventika pistik ja see 21 otsaga.... Tundub,et see on võimeline igasugust nalja tegema,näitab starteri andmise asemel,et tõmbad hoopis käsipidurit,paneb tagumise kojamehe käima omal vabal valikul jne. Huvitav aga,et kui kogu pistiku välja tõmbad,siis ei funka ainult nupumugavused,sõita saab küll.Jutt niipikk,sest ise tulin kord paelaotsas koju ja olin 2 nädalat ilma autota-oleks võinud kohe mõne kruvi välja keerata,pistik välja ja holaaaaa :P Ehk on kellelgi kunagi sellest väikesest nipist abi.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 20 Veebr, 2008 17:21 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2006 19:30
Postitusi: 87
Asukoht: Tartu
Hoidsin aku juhet umbes 45 min. maas ja peale seda hakkas asi igaljuhul toimima. Aga millised need nupud on, kas taga kojamees ja klaasipesu?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 20 Veebr, 2008 19:51 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 26 Juun, 2006 22:38
Postitusi: 1384
Asukoht: Helsinki
Mobiil: 58333448
Nupud testi jaoks on tagaaknapesu ja kont, korraga alla, sirca 5 sek. Ma tegin seda testi ka 10 korda, esiteks ei tee ta seda lõpuni, siis annab vea, ja 15 minuti pärast läheb ise üle.Aga iga kord kui käivitan hakkavad tuled jälle vilkuma, näitab ebaõnnestunus testi, 15 min ja korras, ja nii iga kord. Kuidas testi korralikult lõpetada ja sellest vilkumisest lahti saada ei tea.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 20 Veebr, 2008 22:01 
Eemal
Kasutaja
1998 Chrysler Voyager

Liitunud: Neljapäev 19 Apr, 2007 19:56
Postitusi: 81
Asukoht: L.-Virumaa
Kui mul varem süsteemid toimisid,siis oli algul ka mingi aeg nuppude vilkumist.Kui aga kõik toimib,pole ilmselt mõtet torkima hakata.Mingi 10 min jooksul jäi vilkumine järgi ja asi toimis normaalselt.Suvel,kui kondi ära täitsin,sai ka testi mitukorda tehtud ja oli isegi moment,kui kohe käivitades olid nuputuled kustunud,tagakojamees ei pullinud,kõik töötas.Kuni külmadeni :angry: Siis tuli jälle soojaisu ja vana jama-sooja ei tule!Siis ajaski hinge täis ja kiskusin käimise ajal pistiku välja,et tulgu,mis tuleb,teele ei jäta-olin kodus.Nüüd olen kogu talve nii sõitnud.Ega ma seda asja rahule ei jäta,vähemalt selgeks teen,kas neid klappe kasvõi ükshaaval annab ära petta,et õiges asendis lihtsalt vool ära võtta ja oodata testi lõpuni,siis voolujuhe tagasi.See koht Voyal jamab vist paljudel...Üleeile oli vaim juba valmis,kuid siis tuli järsku vahele 4-päevane üritus tartumaal ja asi lükkub jälle edasi...


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 20 Veebr, 2008 22:04 
Eemal
Kasutaja
1998 Chrysler Voyager

Liitunud: Neljapäev 19 Apr, 2007 19:56
Postitusi: 81
Asukoht: L.-Virumaa
AVD95-mille järgi Sa näed,et "annab vea"?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: rääkige kes teab
PostitusPostitatud: Pühapäev 02 Mär, 2008 22:44 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Voyager

Liitunud: Teisipäev 02 Jaan, 2007 0:31
Postitusi: 115
Asukoht: Tartu
Mobiil: 5205263
tegin ka selle testi läbi, nüüd täpselt sama jama nagu eelpool rääkijal. iga kord kui käivitan hakkavad alumised parempoolsed mõlemad tuled vilkuma, sõidan samamoodi nii um. 10-15 min ja siis kaob ära.senikaua kuni vilguvad ei ole võimalik ka näha kas klaasisoendus on järel või mitte. nüüd siis samasuguse lõhkise künaees-kuidas sellest vilkumisest lahti saada,et kui auto käima panen siis sellist pulli enam ei teeks. proovisin täna isegi aku juhtmed maha võttes, aga ei aidanud midagi. ootaks ohtralt vastuseid... :roll:


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 02 Mär, 2008 22:53 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 26 Juun, 2006 22:38
Postitusi: 1384
Asukoht: Helsinki
Mobiil: 58333448
krabi kirjutas:
AVD95-mille järgi Sa näed,et "annab vea"?


Manualis kirjas et kui jäävad 2 tuld paaris vilkuma siis test ei õnnestudud.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: nojah
PostitusPostitatud: Esmaspäev 03 Mär, 2008 9:44 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Voyager

Liitunud: Teisipäev 02 Jaan, 2007 0:31
Postitusi: 115
Asukoht: Tartu
Mobiil: 5205263
et mida siis teha, kui test ei õnnestunud???
eila õhtul tegin testi mis oli kombinatsioonis tagumine aknapesu+tagumine kojamehe pidev puhastamine=mõlemad nupud korraga alla. siis hakkas see konditsioneeri test peale, peale mida jäi vilkuma ainult tagumise kojamehe pidev puhastamine. ja kui siis suvalist nuppu vajutasin hakkasid jälle kaks alumist parempoolset jälle vilkuma. nendel nuppudel on vist mitu erinevat testimis versiooni, sellesmõttes, et kui alla vajutada tagumine kojamehe pidev puhastamine+kliima= siis lööb ka peale 3-5 sekki kõik tuled põlema aga midagi kõrvale kuuldavalt ta testima ei hakka vaid paneb need parempoolsed lihtsalt vilkuma.

kas sul vilguvad nad endiselt edasi, oled sa sellest veast suutnud kuidagi juba vabaneda???


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 03 Mär, 2008 10:38 
Eemal
Kasutaja
1998 Chrysler Voyager

Liitunud: Neljapäev 19 Apr, 2007 19:56
Postitusi: 81
Asukoht: L.-Virumaa
Kui suvel sai tühja jahutussüsteemi külmaaine sisse lastud,siis muutusid ka testide tulemused.Minul küll kadus soe ära,kuid igasugused imelikud vilkumised jäid järele.Hetkel jääb soojamajanduse teema tahaplaanile,sest mujalt tekkis üllatusi,mis sõitmist takistavad :) Aga jälgin teemat huviga! ;)


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 16 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 15 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia