Tänane kuupäev Reede 19 Apr, 2024 19:48

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 63 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Pühapäev 16 Apr, 2006 20:17 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Teisipäev 11 Apr, 2006 19:14
Postitusi: 1875
Asukoht: Lõuna kandis enamjaolt
Mure konditsioneeriga...
Kus Tartus või selle lähedal saab konditsioneeri gaasiga (või mingi vedelik?) täita, mis võiks olla umbkaudne hind?

Auto:
Chrysler Voyager 2,5 TD 2001a (peenikeste esituledega)

Tänud

_________________
Sharan on taburet ja Galaxy on ford!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 16 Apr, 2006 21:36 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 05 Mär, 2006 18:02
Postitusi: 278
Asukoht: Aruküla, Harjumaa
pumbatakse t2is Friizi ... keskmine hind 500-1000 ..hind

ise tegisin Bosch-is ...


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 16 Apr, 2006 21:42 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
freoon on vedeliku nimi, mis sinna käib.
Mark peaks olema R134A

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 16 Apr, 2006 21:55 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Kus tead et freoon on puudu?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 17 Apr, 2006 11:24 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Teisipäev 11 Apr, 2006 19:14
Postitusi: 1875
Asukoht: Lõuna kandis enamjaolt
Ega ausaltöeldes ei teagi et freoon on puudu. Lihtsalt sellest alustaks. Kas on midagi, mida saan ise kontrollida enne kui nö freoonimehe juurde lähen?

Olen kuulnud, et freoon on hullult mürgine ja kasutatakse ka mingit muud vedelikku, ei tea kas on õige? Kas oli äkki GLÜKOOL selle teise vedeliku nimi, võin ka hullult puusse panna.

_________________
Sharan on taburet ja Galaxy on ford!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 17 Apr, 2006 11:27 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Ferdi kirjutas:
Olen kuulnud, et freoon on hullult mürgine ja kasutatakse ka mingit muud vedelikku, ei tea kas on õige? Kas oli äkki GLÜKOOL selle teise vedeliku nimi, võin ka hullult puusse panna.

Üldjuhul on aparaadid ehitatud kindla ainetüübile ja selleks on R134A
mis ta täpselt on freoon või glükool võta sa kinni

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 17 Apr, 2006 11:29 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Teisipäev 11 Apr, 2006 19:14
Postitusi: 1875
Asukoht: Lõuna kandis enamjaolt
Tänud täpsustuse ja nr (koodi) eest.

_________________
Sharan on taburet ja Galaxy on ford!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 17 Apr, 2006 22:06 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Ise siin ajasin jälgi ükskord- põlesid tuled ( tagumine klaasipuhastaja, kondetsioneer, seestõhuvõtt, tagumine klaasisoendus), Siis käisin panemas seda ainet juurde, pandi nati aga ega keegi ei tea kui palju seda sees on-oli.
Eks mingid kellad peaks ikke peale panema ja vaatama kas pump lööb, eks alguses alusta sellest kas kondi taha ikke võtab kui nuppu vajutad


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 17 Apr, 2006 22:17 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 17 Apr, 2006 13:44
Postitusi: 935
Asukoht: Tallinn
Mul selline kogemus konditsionneri/külmutusseadmega. Lasin täita suure külmutuskonteineri süsteemi ja siis see spets seletas, et igal seadmel on tehn sptesifikatsioonis kirjas, kui palju kaalu järgi gaasi peab süsteemis olema. Ta kaalus ballooni (millest täitis) enne ja pärast ära ja oligi teada palju läks. Ei tea aint kas auto seadmetega on sama lugu.
PS! Glükool ei ole teps mitte konditsionneri jaoks!! See rohkem Mootori jahutusvedelik:)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 18 Apr, 2006 7:21 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Seda kaalumist kasutatakse jah aga siis pead süsteemi tühjaks laskma ja uuesti täitma, mulle 200g pandi sisse


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 18 Apr, 2006 15:41 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 17 Apr, 2006 13:44
Postitusi: 935
Asukoht: Tallinn
Mul auto konditsiooneriga kogemus puudub jah. Korra Passatil pandi uus radikas ja freoon, aga see oli teeninduse kulul, tohmanid olid radika ära lõhkunud:)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 26 Apr, 2006 20:29 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Jeep Grand Cherokee

Liitunud: Esmaspäev 13 Veebr, 2006 1:07
Postitusi: 211
Asukoht: Saaremaa
mul selline mure et ei võta konditsiooneri enam järgi. Kas keegi oskab õelda milles viga???


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 26 Apr, 2006 21:00 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Kaitsmed oled vaadanud ? pistikuid vaadanud kas pole oksüdeerunud?
Pole küll GV konti lülitust uurinud aga seda mida olen siis seal käib kohe klõps ja kont hakkab ringi käima muidu käib ratas lihtsalt ringi aga siis võtab võlli ka kaasa.
Nädalavahetusel tutvun sellega kui hakkan gaasi varianti sel ümber tegema ( paigaldaja firma on juba lõpetanud tegevuse -õnneks )


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 26 Apr, 2006 21:51 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 22 Veebr, 2006 14:21
Postitusi: 111
Asukoht: Viljandimaa
Mulle viskas sellise veakoodi.
Short or open in the AC clutch circuit.
Äkki keegi seletab lahti.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 27 Apr, 2006 9:53 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 24 Apr, 2006 20:25
Postitusi: 3
Asukoht: Tartu
Tartus kahe raudtee vahel... seal DIO tankla taga täidetakse jms. Vend kontrollib ära ka kas kuskilt lekib jms ning tehakse korda kui oled nõus maksma ;) Kui freoon või misiganes vedelik seal otsas peaks olema siis on suht kindel see, et midagi kuskil katki.

_________________
Chrysler Stratus 2.5 (118kw)


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 63 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia