Tänane kuupäev Esmaspäev 06 Mai, 2024 1:09

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 63 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 16 Mai, 2006 15:16 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Uurin ka seda värvi asja täna


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 23 Mai, 2006 16:27 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 30 Dets, 2005 22:42
Postitusi: 178
Asukoht: keila
vajutan kondi nuppu sisse-ei kolise,ei urise,ei tee halba häält aga ka kylma ei tule :( .vist möks otsas systeemist ja ikka veel tahaks tead kus neid tlna kandis täidetaxe ja hooldatakse :roll:


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 23 Mai, 2006 19:59 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=14336
Aga sa siis kusagilt seda susinat siis ei kuulnud ?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 14 Juun, 2006 15:08 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 22 Veebr, 2006 14:21
Postitusi: 111
Asukoht: Viljandimaa
Nii täna lasin süsteemi täis panna, aga ikke ei midagi. Ei võta sidurit järgi, peab siis hakkama seda krdi lühist taga ajama, relee on korras, sest tõstsin korra teise samasuguse asemele ja ei midagi, kaitse on ka terve. Ei tea kas siis mõni juhe katki läinud?

Ja veakoodi viskab ikka seda 33.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 14 Juun, 2006 18:30 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Reede läen enda omaga tartu esindusse stendi ja siis viljandisse. Siis võib ju läbi põigata. Aga sa proovi testriga mõõta või otse vool taha panna


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 14 Juun, 2006 18:41 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
ahti159 kirjutas:
Nii täna lasin süsteemi täis panna, aga ikke ei midagi. Ei võta sidurit järgi, peab siis hakkama seda krdi lühist taga ajama, relee on korras, sest tõstsin korra teise samasuguse asemele ja ei midagi, kaitse on ka terve. Ei tea kas siis mõni juhe katki läinud?

Ja veakoodi viskab ikka seda 33.


Küllap siis kuskilt juhe katki on - ilmselt siis katkestus. Muidu põletaks kaitsmeid või läheks juhtmed kärssama. Võid proovida siduri mähisele otse voolu peale anda. Kas siis hakkab tööle?

Aga igasugu sisinad ja mulinad on töötava konditsioneeri puhul normaalne nähtus (kuula hoolega oma külmkappi kodus). Katki on siis kui seisu ajal sisiseb (natuke aega (1 minut) peale kasutamist võib ka veel sisiseda kuni rõhud ühtlustuvad).


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 14 Juun, 2006 20:41 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
kle see jah pihta sain sellele
sisiseb siis ühtlustub rõhk nii kondi vend rääkis


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 14 Juun, 2006 21:41 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 22 Veebr, 2006 14:21
Postitusi: 111
Asukoht: Viljandimaa
Lasin otse voolu peale ja sidur tõmbab küll, peab jah juhtmeid mööda otsima hakkama.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 15 Juun, 2006 7:28 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
eks pead pistikutest alustama sikutama neid juhtmeid seal taga. Hea on see et ainult juhtme viga


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 15 Juun, 2006 11:07 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 11 Juun, 2006 12:37
Postitusi: 501
Asukoht: Harjumaa
See võib olla ka anduri viga. Selle konkreetse masina süsteemis otsustavad vähemalt kaks erinevat andurit, kas anda mähisele voolu või mitte.

Kusjuures ma ei tea, kas andurid juhivad mähist massi või + kaudu, sest massi juhe kaob ka kuskile auto kõhtu mitte ei ole võetud sealtsamast pumba kõrvalt, mis tunduks loogiline (mul täpselt sama masin mis sul).


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 15 Juun, 2006 12:33 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Ma arvan, et siduril ja anduritel on ikka erinevad ahelad. Siduri mähis võtab hirmus suurt voolu (mitu amprit) ja sel juhul peaks andurid seda suurt voolu taluma. Teiseks ei oskaks siis aju öelda kas parasjagu on mingi andur ahela katkestanud või on ahelas katkestus (nagu sul veateade oli). Aga kahe otsaga rõhuandureid saab proovida nii, et ühendad otsad traadiga kokku.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 15 Juun, 2006 12:42 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 22 Veebr, 2006 14:21
Postitusi: 111
Asukoht: Viljandimaa
Kas siis kui andurid ära sildan peaks sidur järgi võtma?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 15 Juun, 2006 13:27 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Uurisin natuke skeemi. Ei tea küll su auto mootorit ega muid andmeid aga tundus, et kõigil oli umbes sama lahendus.
Kompressori siduri mähisest peaks minema peale pistikut 2 juhet.
Must läheb otse mootori massi. Kontrolli kas see on ikka massiga ühendatud.
Tumesinine mustaga on pluss mis tuleb läbi halli pistiku (eri versioonidel oli helehall või tumehall) mis asub aku taga. Ja edasi läheb konditsioneeri siduri releesse (AC Clutch Relay) releede plokis (Power Distribution Center). Releed juhitakse aju poolt massiga. Pluss tuleb otse kaitsmeplokist.

Ehk on sellest abi


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 15 Juun, 2006 13:32 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kaheotsalisi võid küll proovida lühistada aga paistab, et seal on ka üks kolmeotsaline. Seda ei või umbes lühistada. See on temperatuuri andur.

Sul on vaja ikkagi selgeks teha kummas ahelas viga on. Kas eelmises postis kirjeldatud siduri ahelas või andurite poole peal. Leia see relee üles ja kontrolli kas ta töötab jne.


Viimati muutis Anjolle, Neljapäev 15 Juun, 2006 13:35, muudetud 1 kord kokku.

Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 15 Juun, 2006 13:35 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 22 Veebr, 2006 14:21
Postitusi: 111
Asukoht: Viljandimaa
anjolle kirjutas:
Uurisin natuke skeemi. Ei tea küll su auto mootorit ega muid andmeid aga tundus, et kõigil oli umbes sama lahendus.
Kompressori siduri mähisest peaks minema peale pistikut 2 juhet.
Must läheb otse mootori massi. Kontrolli kas see on ikka massiga ühendatud.
Tumesinine mustaga on pluss mis tuleb läbi halli pistiku (eri versioonidel oli helehall või tumehall) mis asub aku taga. Ja edasi läheb konditsioneeri siduri releesse (AC Clutch Relay) releede plokis (Power Distribution Center). Releed juhitakse aju poolt massiga. Pluss tuleb otse kaitsmeplokist.

Ehk on sellest abi


Mootor 3,3 aasta 93. Tänud vastamast, hakkan kohe jälgi ajama.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 63 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 24 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia