Tänane kuupäev Neljapäev 25 Apr, 2024 17:58

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Neljapäev 30 Mär, 2006 17:32 
kui kõvasti tuleb pingutada nookuri mutikaid teadjad mehed ehk annavad teada,tegu siis 96 aasta 2,5td mootoriga. :?:


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 30 Mär, 2006 21:49 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Jeep Grand Cherokee

Liitunud: Esmaspäev 13 Veebr, 2006 1:07
Postitusi: 211
Asukoht: Saaremaa
nii kõvasti et ikka kinni oleks ja nii nõrgalt et mitte puruks keerata


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 30 Mär, 2006 22:12 
Aga siiski jääb sinna vahele tükk ruumi


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 30 Mär, 2006 22:14 
päris hästi pakutud aga õige vastus oleks 25Nm.sain tarkadelt meestelt teada. Neid kuradi nookuri kinnitusi tuleb aeg ajalt pingutada pidid lahti põruma või ära venima :D


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 31 Mär, 2006 9:27 
ma arvan et pigem 25kgm või siis 250Nm, äkki kommenteerib-parandab vanemvend mind korra


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 31 Mär, 2006 21:00 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Jeep Grand Cherokee

Liitunud: Esmaspäev 13 Veebr, 2006 1:07
Postitusi: 211
Asukoht: Saaremaa
95 aasta voyal ei saanud küll midagi reguleerida (vist, võin ka eksida) hüdrotõukurid regullivad ise seal ju (või kuidas, pole eriti kogemusi diiselmootoritega ja üldse automootoritega). Kaks nookurit ühe mutri all kinni ja kõik. Põhjus miks lammutasin oli see, et üks tõukurvarras hüppas külmalt käivitades nookuri alt ära, panin uue tõukurvarda ja mure murtud, uus oli 1 mm pikem.


või räägib üks aiast ja teine aia august :?:


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 01 Apr, 2006 20:27 
no tegelikult jah õlirõhk pidi regullima neid asju seal, aga ma vahetasin ise kõik nookurid ära ja olid ka uues milli pikemad ja ei hakand moootor käima korralikult, oleks pidand veel kuskilt klappe regullima aga seda ma ei osanud, ei teadnud kust ja kuidas ja viisin jou garaazi ja seal tehti korda, tegelikult on neid lihtne tagasi panna kui välja hüppab aga enne seda on lammutamist kõvasti.
esimest korda kui mul see varras ära tuli, ma mõtsin et võib mootori maha kanda, see teeb ikka meeletut kolinat, aga siis pani üks spetsialist mul tagasi selle, ja pool aastat jälle muretut sõitu ning jälle nookur paigast ära, uuesti paika, siis ma aitasin tal teha seda ja ise uurisin, õppisin ja kahe päeva pärast jälle paigast ära, siis ostsin kõik uued ja panin ise paika ja pärast minu näppimist siis timmiti jou garaasis


Tagasi üles
  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 28 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia