Tänane kuupäev Neljapäev 25 Apr, 2024 3:42

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Voyager 2.5td 99
PostitusPostitatud: Teisipäev 21 Mär, 2006 16:08 
Probleem kas on kett või hammasrattas ülekanne ja kunas peab vahetama.


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 21 Mär, 2006 16:17 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
kas pole mitte seda teemad suht palju nämmutatud???
ok aga siin foorumis vist mitee, ei leidnud vähemalt.
Rusikareegel on see, et kett oli aastatel 1996-1997 2,5TD voyageridel(grand ka). aasta arvu sai teada vin koodist 10 kohal oleva tähe järgi:
T - 1996
V - 1997
W - 1998
X - 1999
Y - 2000
Täpsemalt siis vastaval mootoritüübil, juhul kui su autole on mingil põhjusel tehtud mootorivahetus, siis mine tea mis seal on.

Lahenduse pidi leidma, kui vaadata mootorit ja seda ketikatet.
Ãœmarguste servadega on ketiga ja tiba kandilisema kattega pidi hammasrattad olema.
Lisan siia ka lähiajal pildid keti katetest.
97 aasta ketikate on selline (lähemalt enam ei saanud)
Pilt

Ketist ja selle osadest on räägitud selles teemas: http://www.chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=53

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Viimati muutis hmm, Teisipäev 21 Mär, 2006 20:36, muudetud 2 korda kokku.

Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 21 Mär, 2006 20:09 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Kas väike näpukas sisse tulnud ??


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 21 Mär, 2006 20:19 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
"avage mu silmi" - ok leidsin juba

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 22 Mär, 2006 9:06 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
:D


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 24 Mär, 2006 13:15 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 05 Mär, 2006 18:02
Postitusi: 278
Asukoht: Aruküla, Harjumaa
aga natuke täpsamalt ? :)

Sest ma vaatasin ühel kataloogis, seal oli kirjutanud et kqik voYakad <94 aastani oli hammarattastega ... ja 1995-2001 oli kettiga ... alates 1998 nad tegid minge muutusi ...


kes vqiks mulle täpsamalt ütleda ... selle parast ma tahan endale vahetada mootori .. juba tegesin endal kaks korda remondi :(


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 24 Mär, 2006 13:47 
-95 on ka hammasratastega, -96-97 kett, edasi hammasratas jälle
kas sul deni on kett katkend kaks korda ve


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 24 Mär, 2006 14:31 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
kui sul on kett kaks korda pooleks läinud saad süüdistada vaid seda, kes sul ketti vahetas.
Kui sa vaatad milline on kettja kui seda valesti peale panna, st ei leota teda mootoriõlis, kasutad odavamat ketti (poola toodang - mitte nüüd ei rõhu sõnal poola ja kehv, vaid seal kasutatakse kehvemat materjali)
jaüldse tuleb vahetada kogu kupatus, mitte ainult kett.
Andmebaasidega on nii, et mingi versioon autodadast ütleb et kõik mootorid 1996 ja ülesse on hammasrattad. Samas Silber ütleb, et 96-97 on kett.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 24 Mär, 2006 17:37 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 05 Mär, 2006 18:02
Postitusi: 278
Asukoht: Aruküla, Harjumaa
2 kuu

Kui ma ostsin voyakat, sqitsin paar kuud sis kett laks katki tegisin remondi, sqitsin veel 40 000/km ja jälle :oops: ...

kokku 30 tuhan remondile kulutasin :(

2 hmm

mul tegi remont DZO garaaz ... (saku tänaval)
kett oli uus, originaal ... ostsin Ameerika autos


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 24 Mär, 2006 18:51 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
kas peale esimese keti vahetust vahetati ka pinguti, kõrgsurvehammakas, nukvõlli hammakas, väntvõlli hammakas???

Kas sa seda linki vaatasid mida peaks vahetama koos ketiga kui ei siis toon selle uuesti välja:
http://www.chryslerclub.ee/klubileht/in ... oldusvoya1

Kui ei siis, on ju loogiline, et 40 000km uuesti kett katkeb.

Muide hea kombe kohasel püüame siin foorumis jälgida ka kirjatehnikat.
Kui su emakeel on teine siisvähemalt püüa seda teha aga ära asenda sõnu, tähti vms numbritega.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: 2 hmm
PostitusPostitatud: Reede 24 Mär, 2006 19:36 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 05 Mär, 2006 18:02
Postitusi: 278
Asukoht: Aruküla, Harjumaa
nälja teed ???
ikka kqik vahetasin ära ...

ok :mrgreen:


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 06 Apr, 2006 23:14 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
nii sai nüüd siis vaadatud kahte mootorit ketiga ja hammakatega - tõesti vahe on nii rihmade paigutuses kui ka katetes:
Hammasratasetega mootor, kus kate ümbritseb hammasrattaid ja joonistab ratasete kuju:
[albumimg]26[/albumimg]

ketiga mootor, kus kate joonistab keti liikumise:
[albumimg]25[/albumimg]

Loodan et nüüd on see probleem lahendatud ja inimesed saavad visuaalselt kontrollida, kas tegu on hammasratastega või ketiga.
Samas kohtasin 1998a. masinat millel oli kate sarnane ketitattega seega kett ülekanne.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 25 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia