Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

K: Vilkuvad tuled!!!
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=83&t=1765
Leht 1 koguhulgast 2

Autor:  inqontrol [ Pühapäev 20 Mai, 2007 23:30 ]
Teema pealkiri:  K: Vilkuvad tuled!!!

Selline probleem on et maki all kus on kont ja taguakna kojamehe lülitid kõik vilguvad, milles võib probleem olla ?
Auto on Chrysler Grand Voyager SE 1998 aasta!

Autor:  Oberst [ Pühapäev 20 Mai, 2007 23:39 ]
Teema pealkiri: 

Siin kusagil see kirjas ka aga teema on selline et need võivad hakata vilkuma kui näiteks kondis pole piisavalt ainet sees

Tee nii et keera ventilaatori nupp ja reguleerimise nupp paremale põhja

Vjutakorraga alla ülemist ja alumist nuppu ( kojameestega seotud) kusagil nii 5 sek et teised tuled hakkavad vilkuma teisiti siis lase lahti
ta vilgutab läbi kõik tuled ja kui see läbi saanud siis vajuta lihtsalt need põlevad nupud välja mis jäid põlema

Lihtsalt üks kalibreering

Autor:  inqontrol [ Pühapäev 20 Mai, 2007 23:47 ]
Teema pealkiri: 

tänud, lähen proovin kohe ära :)

Autor:  inqontrol [ Pühapäev 20 Mai, 2007 23:56 ]
Teema pealkiri: 

tegin nii nagu ütlesin ja hakkas vilkuma ylemine kojamehe oma ja keskmine korraga ja kont ja sise õhu oma vaheldumis ja kui ma mingit nuppu vajutasin siis hakkas jälle nii nagu alguses. Loodan et oli arusaadavalt kirjeldatud :P

Autor:  kalla [ Esmaspäev 21 Mai, 2007 6:52 ]
Teema pealkiri: 

Enda Voyal sama lugu.Aga vilkumine lõpeb umbes 10 min.pärast .Eelmine omanik oli väidetavalt käinud silberis ja ei osatud sealgi probleemile lahendust leida. :think: :think: :think:

Autor:  Oberst [ Esmaspäev 21 Mai, 2007 7:51 ]
Teema pealkiri: 

selle tema toimetamise ajal ei tohi ühtegi nuppu vajutada! kui toimetamine on lõppenud jääb siis lihtsalt lülitad välja need nupud mis on sees ( mida vajutasid )

Autor:  kalla [ Esmaspäev 21 Mai, 2007 8:40 ]
Teema pealkiri: 

Tegin nii nagu kästud.Nüüd jäid vilkuma kaks ülemist kojameeste nuppu. :think: :think: :think:

Autor:  inqontrol [ Esmaspäev 21 Mai, 2007 10:21 ]
Teema pealkiri: 

ma ootasin ka ära aga jäid ainult kaks tuld vilkuma, kont ja siseõhk, teised kustusid ära.
Ja mul freoon on ka otsas nagunii praegu, et kas sellest võib ka olla see?

Autor:  hmm [ Esmaspäev 21 Mai, 2007 11:30 ]
Teema pealkiri: 

annan ühe kirjutise lingi, peaks aitama kui inlise keelt oskad/te
http://www.chryslerclub.ee/klubidoc/man ... gs_24a.pdf

viga on selles, et kalibreerimist ei ole toimunud või eelmine kalibreerimine annab veateateid.

Väike veatabel arusaamaks mida vaja teha:

ükski tuli ei vilgu - kõik OK
Tagakojamees pidev ja tagakojamehe peioodilinse töö lüliti tuled vilguvad üheaegselt - ebaõnnestunud kalibreerimine - teha kalibreerimise test
A/C ja siseringluse tuled vilguvad üheaegselt - ebaõnnestunud kondi test - teaha sama test
kõik eelnimetatud tuled vilguvad siis järelikult kõik antud testid vaja teha.


Ise pole kunagi seda teinud ning üks väljend jääb kahjuks arusaamatuks :oops:
aga annan parima:

kalibreerimine:
sea vent puhuri mootor max
Sea õhusuunaja armatuurlauale (Set Mode tp Panel - see koht ongi see tiba segane kas just seda mõeldi, võidakse ka mõelda ette ja jalgadele asend :think: )
ava kõik A/C väljundid
Sea temperatuur (mõlemad) külmapeale
vajuta mõlemad nupud Tagaklaasipesu ja tagaklaasikojamees alla 5 sekundiks

tulemus:
Kõik tuled põlevad 5 sek
Test on töös kui tagakojamees ja siseringlus kordamööda vilguvad
Kui saavutatakse rahuldav tulemus siis AINUKE TULI MIS VILKUMA JÄÄB ON TAGAKOJAMEHE TULI väljumaks testist tuleb vajutada TAGAKOJAMEHE lülitit.


Cooldown test (ehk kondi test
sea vent puhuri mootor max
Sea õhusuunaja armatuurlauale (Set Mode tp Panel vt ülevalt.. :think: )
ava kõik A/C väljundid
Sea temperatuur (mõlemad) külmapeale
vajuta mõlemad nupud Tagaklaasipesu ja A/C nupud alla 5 sekundiks

Loodan, et oli abi eelnevast jutust, kui ei siis lingilt leiad täpsemad juhised

Autor:  Oberst [ Esmaspäev 21 Mai, 2007 17:52 ]
Teema pealkiri: 

Hmm i peab tänama hästi spetsiifilise juhendi eest kuid võiks nagu lihtinimesele ka vahel seletada

Freooni vähesusest võib see tingitud olla küll lase lisada natuke ja siis proovi uuesti

Autor:  inqontrol [ Teisipäev 22 Mai, 2007 14:40 ]
Teema pealkiri: 

freoon on täiesti otsas ja põlevad nüüd ainult kont ja siseringluse tuled!

Autor:  kalla [ Teisipäev 22 Mai, 2007 14:57 ]
Teema pealkiri: 

Mul jäid ikkagi vilkuma tagakojamees jakojamehe intervall.Ehk siis kaks vasakut ülemist nuppu. :) :)

Autor:  Oberst [ Teisipäev 22 Mai, 2007 18:08 ]
Teema pealkiri: 

Kas neid välja ei anna lülitada ?

Autor:  Rennet [ Esmaspäev 17 Mai, 2010 15:48 ]
Teema pealkiri:  Re: K: Vilkuvad tuled!!!

Mul sama mure, et vilguvad tagakojamehe mõlemad nupud. Omaarust tegin nii nagu siin räägitud, hoidsin neid kahte vilkuvat nuppu all isegi rohkem kui 5 sek ja ikka midagi ei juhtunud. külm õhk oli põhjas,ventikas põhjas ja neid asendeid proovisin ka igasuguseid. Segaseks jäi see A/C avamine mismoodi see käib? Ja veel kas seda testi peaks tegema lihtsalt süüde sees või siis, kui auto töötab?

Autor:  yro [ Kolmapäev 19 Mai, 2010 16:44 ]
Teema pealkiri:  Re: K: Vilkuvad tuled!!!

Rennet kirjutas:
Mul sama mure, et vilguvad tagakojamehe mõlemad nupud. Omaarust tegin nii nagu siin räägitud, hoidsin neid kahte vilkuvat nuppu all isegi rohkem kui 5 sek ja ikka midagi ei juhtunud. külm õhk oli põhjas,ventikas põhjas ja neid asendeid proovisin ka igasuguseid. Segaseks jäi see A/C avamine mismoodi see käib? Ja veel kas seda testi peaks tegema lihtsalt süüde sees või siis, kui auto töötab?

Nupud jäävadki vilkuma, kui vedeliku tase torustikus on alla normi. Kas kliimaseade on täidetud hiljuti?

Leht 1 koguhulgast 2 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/