Tänane kuupäev Teisipäev 02 Juul, 2024 11:35

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Reede 20 Aug, 2010 23:22 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2000 Chrysler 300M

Liitunud: Laupäev 01 Mai, 2010 10:45
Postitusi: 232
Asukoht: Saaremaa
Vabandust panen uue teema konkreetse pealkirjaga... :D äkki satub veel keegi kellel sama probleem.
GV 2,5TD 1997
Nii, et siis kellel on olnud kokupuuteid selle suretusklapiga ja sellega seotud releega (asukoht, vahetamine, joonised, pildid) Või veel võimalike variante miks selle klapil asuv juhe on miinus, mitte pluss ja miks masin ei käivitu isegi mitte siis kui plussiga aku pealt klapp avada ja küte peale tuleb?

Plaan siis homme ise hakata mööda kaableid jahti pidama... :D
Äkki saab veel mingit lisa infot!

Diagnost maksab 5000 eeki seda paluks mitte pakkuda... :D


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 21 Aug, 2010 8:44 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2007 Chrysler 300C

Liitunud: Reede 20 Juul, 2007 14:32
Postitusi: 392
Asukoht: Göteborg
Shutdown solenoid saab pinge süütelukust ja see peab olema +12V. Mõõtmiseks tuleb solenoidi juurde minev juhe lahti ühendada, seal peaks juhtmes selleks olema spets ühendus, nii et solenoidi juurest pole vaja juhet lahti võtta. Pinge peab olema süütevõtme ON ja START asendites, kui ei ole, siis viga süütelukus või juhtmetes. Kui võti on ON asendis ja solenoidi juhe ühendada, siis peab olema kuulda plõksumist, kui ei kuule, siis viga solenoidis (või testija kõrvades :D ).

Kui süütevõtit on keeratuid ON asendisse ajal, mil solenoid on lahti ühendatud, siis PCM saab aru, et midagi on pahasti ja kehtestab "kojulonkamise" režiimi. Sellest välja tulemiseks on vaja DRBIII seadet, aga aitab ka aku mõneks ajaks lahti ühendamine.

Täpsemalt loe manusest.

Manus:
shutdown_solenoid.pdf [123.15 KB]
Alla laetud 307 korda


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 21 Aug, 2010 8:47 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2000 Chrysler 300M

Liitunud: Laupäev 01 Mai, 2010 10:45
Postitusi: 232
Asukoht: Saaremaa
klõps käis siis kui akupealt otse ühendasin... aga kuidas on võimalik et sinna miinus sai?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 21 Aug, 2010 8:48 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2000 Chrysler 300M

Liitunud: Laupäev 01 Mai, 2010 10:45
Postitusi: 232
Asukoht: Saaremaa
ja koju liipamise reziimile ka ei läind vaid lihtsalt ei käivitu enam!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 21 Aug, 2010 8:50 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2007 Chrysler 300C

Liitunud: Reede 20 Juul, 2007 14:32
Postitusi: 392
Asukoht: Göteborg
-Ghost- kirjutas:
klõps käis siis kui akupealt otse ühendasin... aga kuidas on võimalik et sinna miinus sai?
Siis peab hakkama otsima viga süütelukust ja juhtmetest. Ma vaatan, ehk leian elektriskeemi.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 21 Aug, 2010 8:53 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2000 Chrysler 300M

Liitunud: Laupäev 01 Mai, 2010 10:45
Postitusi: 232
Asukoht: Saaremaa
joonis oleks küll väga hea, läheks kohe testima, muidugi on võimalus et kusagil rooli ümbruses on mingi juhe viga saanud. Samas kui akupealt otse juhe klapile vedada siis peaks ju põhimõtteliselt käivituma või on selle juhtmega veel midagi seotud mis võib seda takistada.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 21 Aug, 2010 9:48 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2007 Chrysler 300C

Liitunud: Reede 20 Juul, 2007 14:32
Postitusi: 392
Asukoht: Göteborg
Manuses on elektriskeem. Sealt on näha, et solenoidi juhitakse ikkagi läbi PCM-i. Seega võib viga peituda ka seal. See ongi tõenäolisem, sest süütelukust vaevalt et negatiivset pinget saab tulla, küll aga rikkis elektroonikaplokist.
Manus:
2.5TDfuelsystemw.pdf [14.05 KB]
Alla laetud 373 korda


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 21 Aug, 2010 12:17 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2000 Chrysler 300M

Liitunud: Laupäev 01 Mai, 2010 10:45
Postitusi: 232
Asukoht: Saaremaa
Ei suuda seda PCM asukohta kindlaks teha, 3,3 l voyager joonisel oli ta seal kaitsmeplokki kõrval aga mul küll sarnast asja seal ei ole! või kas siis mul on pcm üks nendest väikestest plokkidest seal. Kui on siis mitmes? sest juhtme värvide järgi küll sinna samas toonis juhet ei jõua või selle teekonnapeal suretusklapist pcm-i veel mõni ühendus. suretusklapi pealt tuli mustavalge triibuline siis esimesest pistikust mis teekonnale jäi muutus oranziks ja edasine saatus on teadmata kuna elu käib kõride sees!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 21 Aug, 2010 13:50 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2007 Chrysler 300C

Liitunud: Reede 20 Juul, 2007 14:32
Postitusi: 392
Asukoht: Göteborg
PCM-i asukoha pilt on manuses. Sinna peaks minema kaks 40-kontaktilist pistikut. Juhe peaks olema oranži värvi. Kahjuks ei ole 2,5-liitrise PCM-i pistikute kontaktide kirjeldust. Skeemi kohaselt peaks see olema teise pistiku (C2) 13. klemm (skeemil 53 = 40+13).
Manus:
2.5TDPCMasukoht.pdf [103.55 KB]
Alla laetud 324 korda


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 21 Aug, 2010 19:43 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2000 Chrysler 300M

Liitunud: Laupäev 01 Mai, 2010 10:45
Postitusi: 232
Asukoht: Saaremaa
kas seda pcm kuidagi muudmoodi ei saa testida. selle taga on ju ka kütusepump ja muud jama.... need ju töötavad?
ega see pcm vist väga odav ei ole, et niisama osta... :D

Ja kas on ka kusagilt saada selle sisemist joonist?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 21 Aug, 2010 22:06 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2000 Chrysler 300M

Liitunud: Laupäev 01 Mai, 2010 10:45
Postitusi: 232
Asukoht: Saaremaa
hurraa... läbi mingi ime hakkas see aparaat lõpuks tööle, aga nyyd mingi uus teema.
turbo kaob 2000 pöörde pealt ära ja huilgab.
Siis hakkas pidurdades õli häire??? Äkki suures remondi tuhinas tõmbasin mingi juhtme lahti või jäi logisema. Õli oli ka nagu veits imelik aga ootan homseni kuni tagasi valgub siis vaatan uuesti mis ta näitab. kohe peale sõitu näitas et pole midagi. Samas välja pole ka kusagile tilkunud... auto koguaeg ühe kohapeal olnud!peale mõne 2 min seismist oli ühel vardaküljel üli normis teisel küljel oli aga laiguline??? oh jah... :P auto või asi!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 30 Okt, 2010 14:05 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 07 Juul, 2008 9:05
Postitusi: 140
Asukoht: Rapla
See teema suht ammune ja lõppes küll auto käivitumisega, aga mis siis viga oli jutt lõppes järsku. Mul sisuliselt sama jama solenoid korras aga 12v peale ei tule, ainult hetkeks, kui süüte sisse keerad. Kontroll lamp ainult korraks vilgub ja testriga tuleb mingi 0,69 volti. Milles võiks olla viga, loogika on see, et juhtmed on terved kuna korraks 12v vool tuleb peale.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 14 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia