Kokkuvõtlikult probleem selline 2,5td, -98, et mida külmem on ilm pärast pikemat seismist (hommik), seda paremini ja ühtlasemalt mootor käivitub. Kui külma -18 ja rohkem, pole mingit probleemi, käivitub pöördest, töötab ühtlaselt ja suitsu viskab korraks ainult alguses (seda isegi siis kui termomeeter näitas -28). kui välistemp. ca -14 kraadi, oli selline tunne, et üks küünaldest on saba andnud (tegelikult olid küünlad korras, pinge tuli peale), mootor puterdas kõvasti ja suitses tükk aega. 0 kraadist kuni -10 on käivitumine siiski leebem, kuid jätab samuti ebaühtlaselt vahele ja suitseb päris palju vähemalt minuti jagu. Suits on suht hele. Tundub, et see on süvenev-eelmisel aastal oli kriitiline temp. vahemik 0 kuni +10, nüüd on siis see piir alanenud (või laienenud) vähemalt 15 kraadi võrra. Külmkäivitus (kõrgemad pöörded käivitades) on vaevaliselt tajutav ja tahhomeetrilt nähtav, kuid erinevus maks. 50 p/min, pigem isegi vähem. Kas oskab keegi oletada, kust või mida peaks kontrollima-tegema hakkama?
|