Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 14:41

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Reede 15 Veebr, 2019 9:24 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 10 Aug, 2013 21:46
Postitusi: 210
Masin siis 2000a GV 3,3l III generatsioon.
Eelmise aasta lõpus sai vahetatud bensiinipump, sest vana ei löönud kütusesurvet üles ja auto ei käivitunud. Nüüd uue pumbaga tekkinud uus probleem mis ajapikku on süvenenud. Külma mootoriga pole käivitumisel probleeme. Mootor töötab poolest pöördest. Sooja mootoriga või siis päeval, kui esimene tiir linnavahel tehtud ja auto umbes pool tundi või natuke kauem seisnud on siis tuleb pikalt starterit käiata, et auto tööle saada. Kütuselatil olevast ventiilist proovides siis kütusel survet taga pole. Kui süüde sisse keerata siis pole tihtipeale esimesel katsel kuulda, et pump tööle hakkab. Kui süüdet 2-4 korda sisse-välja keerutada siis lõpuks kuulda kuidas pump oma pöörded ära teeb ja siis käivitub samuti hoobilt.
Nüüd siis probleem selles, et ei oska nagu kusagilt lahendust otsida. Üks ütleb, et pump on praak, teine väidab, et viga pumba relees. Kolmas ütleb, et relees olla ei saa, sest latis peaks surve koguaeg taga olema, kuid minu omal vajub alla tagasi. Samas jääb mõistatuseks miks külma mootoriga probleeme ei esine. Oskab keegi kommenteerida, kas peab asi töötama nii, et kui masin öö otsa seisnud siis hommikul enne süüte panemist peaks ka latil asuvast ventiilist kütet tulema või ongi süsteem niiviisi konstrueeritud, et rõhu lööb alles siis üles kui süüde sisse keerata ja muul ajal vajub rõhk alla? Töötava mootoriga probleeme pole. Kõik käib nagu kellavärk. Värskelt vahetatud ka küünlad ja juhtmed. Kütusepump läks nö odavam versioon(ilmselt MAXGEAR 43-0070), igaljuhul maksis ümmarguselt 30 euri.

_________________
Torutööd Tartus 56 932 898


Viimati muutis pikk88, Teisipäev 26 Mär, 2019 13:49, muudetud 1 kord kokku.

Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 18 Veebr, 2019 8:35 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 10 Aug, 2013 21:46
Postitusi: 210
:think:

_________________
Torutööd Tartus 56 932 898


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 01 Mär, 2019 8:38 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 10 Aug, 2013 21:46
Postitusi: 210
pikk88 kirjutas:
Oskab keegi kommenteerida, kas peab asi töötama nii, et kui masin öö otsa seisnud siis kas hommikul enne süüte sisse keeramist on kütuiselatis rõhk sees(ventiilist tuleb kütet) või ongi süsteem niiviisi konstrueeritud, et rõhu lööb alles siis üles kui süüde sisse keerata ja muul ajal vajub rõhk alla?

_________________
Torutööd Tartus 56 932 898


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 26 Mär, 2019 13:50 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 10 Aug, 2013 21:46
Postitusi: 210
Kas võib asi olla mingis anduris või relees?

_________________
Torutööd Tartus 56 932 898


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 26 Mär, 2019 21:57 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2017 23:01
Postitusi: 322
Asukoht: Tartu-Elva-Jõgeva
Mobiil: 55608255
Soojalt käivitumist segab teinekord ka temperatuuri andur. reeglina on ka 2 andurit. jään Voya kohapealt võlgu. aga üldjuhul üks on kellaplokile ja teine ajule ja jahutusventikareleele. Oleks vaja üles leida kõik temperatuuriga seonduv ja andurid üle kontrollida. Külmalt ilmselt näitab õigesti, et segu on õige aga soojalt anduri takistus muutub vales ja valetab ajule mootori liiga soojaks ja segu tõmmatakse ülilahjaks ja sellest enam käivitumiseks ei piisa.
lihtsalt mõte.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 26 Mär, 2019 22:11 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 10 Aug, 2013 21:46
Postitusi: 210
magnum kirjutas:
Soojalt käivitumist segab teinekord ka temperatuuri andur. reeglina on ka 2 andurit. jään Voya kohapealt võlgu. aga üldjuhul üks on kellaplokile ja teine ajule ja jahutusventikareleele. Oleks vaja üles leida kõik temperatuuriga seonduv ja andurid üle kontrollida. Külmalt ilmselt näitab õigesti, et segu on õige aga soojalt anduri takistus muutub vales ja valetab ajule mootori liiga soojaks ja segu tõmmatakse ülilahjaks ja sellest enam käivitumiseks ei piisa.
lihtsalt mõte.


Üks temperatuuriandur sai ära vahetatud. See mis asub mootori küljes, kohe jahutusvedeliku pealejooksutoru kõrval. Kui sellel juhe küljest võtta siis lähevad käivitades tööle jahutusventikad. Sellest polnud ka kasu midagi. Aga kuskohas see teine andur asuma peaks?

_________________
Torutööd Tartus 56 932 898


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 18 Apr, 2019 8:22 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 10 Aug, 2013 21:46
Postitusi: 210
Viga lõpuks leitud. Põhjus oli selles, et kui ma detsembrikuus bensupumpa vahetamas käisin siis jäeti korpuse põhja ühte kohta vana tihend pessa ja sinna lükati koos pumbaga ka uus tihend otsa. Ja sellise tühise vea ülesleidmine võttis aega kõigest viis kuud. Auto käivitumise temperatuur pidada mõjutama seda sellepärast, et kuna kütuserõhk vajub alla ja sooja mootoriga on küttesegu käivitamisel lahjem siis ei taha nii hästi käima minna. Külma mootoriga on küttesegu kangem ja läheb paremini käima. Niiviisi seletas mulle seda asja Morgeni kõrval sama õue peal olev Autodiagnostika OÜ? pealik. Tema andis ka soovituse pumpa kontrollida. Kummalisel kombel tekitas kõigis kahtlusi pumba 30 eurone hind. Mitte keegi ei suutnud uskuda, et selle raha eest on võimalik tänapäeval poest uus pump saada. Kõik olid veendunud, et paigaldati mingi odav hiina jura ja see on omadega otsad andnud.
P.S. Niipalju sain ka targemaks, et kütuselatis peab koguaeg rõhk üleval olema. Näppisin ühe auto kütuselati küljes olevat ventiili ja sealt tuli rõhu all olev kütus välja. Auto ise olevat juba paar aastat küüni taga seisnud ja peale seisma jäämist võeti kohe ka aku maha.

_________________
Torutööd Tartus 56 932 898


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 65 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia