Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 17:18

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Pidurdusjõu regulaator
PostitusPostitatud: Kolmapäev 25 Okt, 2017 15:13 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 30 Juun, 2011 23:45
Postitusi: 86
Asukoht: Pärnu
Vahetasin 2,5TD 2000a voyageril tagumisi pidurikettaid ja klotse.
Pidurisadulate silindrid pressisin tagasi ilma õhutusnipplit lahti tegemata.
Kas oleksin pidanud õhutusnipli lahti tegema?

Küsimus tekkis sellest, et käisin ülevaatusel ja leiti, et pidurdusjõu regulaator tilgub õli välja.
Võimalik, et pidurdusjõu regulaator tilkus juba enne, aga hakkasin mõtlema, et kas selle võis põhjustada
silindri tagasi pressimisega.
Ãœhenduskohad ei tilgu, aga pildil parempoolsete mutrite juurest tilguvad.
Pilt


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 25 Okt, 2017 15:58 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Esmaspäev 09 Nov, 2009 20:14
Postitusi: 377
Asukoht: Tre,Fin
No kolvid peavadki vabalt tagasi minema, seda ka ilma niplit avamata, muidu jääksid ju pidurild koheselt peale.
Kolvi tagasi pressimisel rakendad sa ikkagi kordades vähem jõudu kui pidurdamise ajal, edasi mõtle ise :)

_________________
3.8 T&C Stow'n Go
ex 3.3 LE MS Design


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 25 Okt, 2017 16:50 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 30 Juun, 2011 23:45
Postitusi: 86
Asukoht: Pärnu
Ilmselt peab vahetama pidurdusjõu regulaatori ära. Mure on, et kuidas piduritoru otsad lahti tulevad ja kui tulevad, siis kuidas uuesti kinni jäävad.
Aga kas piisab kui vahetab selle regulaatori ära või peab veel reguleerima/reguleerida laskma?

Aga võibolla saab ainult sisu ära vahetada?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 31 Okt, 2017 0:33 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 30 Juun, 2011 23:45
Postitusi: 86
Asukoht: Pärnu
Sai pidurdusjõu regulaator ära lasta vahetatud, lisaks ka piduritoru mingi osa. Kokku tööaega nõks üle 3 tunni. (Silberauto)
Jupi hinnaks sai 50 EURi (Top Parts).


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 10 Nov, 2017 1:57 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 23 Mai, 2012 0:03
Postitusi: 9
Asukoht: Nõo-Tartu
Ma olin kunagi sama jupiga sama mures, et kas torud tulevad lahti. Ja üllataval kombel mul tulid kõik torud ilusti lahti ja jäid kinni ka.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 10 Nov, 2017 22:24 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 11 Dets, 2013 9:53
Postitusi: 178
enda masinal vahetasin koos sellesamase regulaatoriga ka tagumised püiduritorud uute vasktorude vastu.
kohe kindlam tunne.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 15 Mai, 2018 17:01 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 10 Aug, 2013 21:46
Postitusi: 210
Oletan, et jutt käib samast jupist millega ma juba krt teab mitu korda olen töökodade vahet jooksnud. Lugulaul lühidalt öeldes siis selline, et vaja vahetada tagumised piduritorud, sest vanad on ära roostetanud. Täna avastati, et seal vahel mingi vahejunn(ilmselt seesama regulaator) ja seda polnud kohapealt kusagilt võtta. Top Parts ütles mulle, et saada ainult originaalvaruosa(Auto on 2000a) hinnaga 200 euri. Et teoreetiliselt on saada ka mingi b-varuosa aga kuna ta kohapealt ei oskanud öelda kuidas see neid pidurdusjõudusid reguleerib siis tulingi netti tarkust taga ajama. Et mis juhtub siis kui see regulaator üldse vahelt ära jätta? Eespoolt lugesin nagu, et otsad peaks lahti tulema päris hästi ja juhul kui regulaator ise on terve siis pole seda üldse vahetama hakata. Aga juhul kui vaja ikkagi vahetada siis kas keegi oskab kommenteerida mis vahe on sellel 50 eurisel jupil ja 200 eurisel originaalosal? Või kuskohast ja missuguse regulaatori te enda autole selle 50 euri eest ostsite? On kellelgi ka pilti lisada sellest jubinast, et teaksin kindlamalt millega tegemist. Hetkel vaid hägune ettekujutus, sest vanal masinal olid taga trummelpidurid...

_________________
Torutööd Tartus 56 932 898


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 15 Mai, 2018 21:10 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 06 Juun, 2012 19:10
Postitusi: 80
Üldjuhul on regulaatoreid kahte tüüpi:

Kas siis koormusele reageerivaid, millel on regulaator kere küljes ja sealt silla külge läheb hoob või vedru ja mis siis muudab vastavalt auto koormatusele tagumiste pidurite pidurdusjõudu. 2 toru sisse, kaks toru välja ja ühendus silla või õõtshoovaga. Asub tagasilla vahetus läheduses. Kallim detail.

Teine variant asub lihtsalt torude vahel(tavaliselt kuni 5cm. läbimõõduga torujas detail) ja piirab tagumistele piduritele mineva õli kogust ja sellega vähendab pidurdusjõudu. Üks toru läheb sisse, üks toru läheb välja. Võib asuda kusiganes tagumiste piduritorude vahel. Odavam detail.

Vajalikud on nood asjad selleks, et äkkpidurdusel tagumised rattad ei blokeeruks. Me ilmselt teame kõik mis juhtub kui libedal hoo pealt käsipidurit tõmmata. Need regulaatorid võib eemaldada, kui autol on 4 ratta abs olemas. Siis takistab see tagumiste rataste blokeerumist libedal.

Enda Stratusel eemaldasin need torudevahelised regulaatorid kuna üks oli kinni jäänud ja pidurdusjõud oli liiga erinev. Abs töötab ja siiani ei ole talvel probleemi olnud...


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 15 Mai, 2018 23:04 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 10 Aug, 2013 21:46
Postitusi: 210
Ma pole nüüd küll tagasilla vahetut lähedust hoolega uurinud, kuid nagu ma aru sain siis see detail mida minul vaja, asub vist kusagil bensiinipaagi peal. Seega oletan, et tegemist selle odavama ja lihtsama detailiga. Pilt oleks muidugi abiks. Seda sain nagu siit mingist teisest teemast teada jah, et juhul kui ABS töötab siis pole väga vahet kas see regulaator seal vahel on või ei ole. Top Partsis lõi kah nagu pähe esimese asjana see, et ABS ju takistab tagarataste blokeerumist kuid ilmselgelt ei riskinud teenindaja seda pattu oma hingele võtta, et takka kiidab. Samas otseselt maha ka nagu ei laidetud seda ideed, et regulaator eemaldada vaid anti nagu vaikiv nõusolek, et keegi ei saaks hilijem neid süüdistama tulla, kui tuleb välja, et midagi nusseti läheb.

_________________
Torutööd Tartus 56 932 898


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 20 Juul, 2018 17:57 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 05 Jaan, 2014 14:30
Postitusi: 190
Mina olen ühel Voyal need regulaatorid vahelt võtnud ja pidurdusjõud kohe paraneb.
Nüüd järgmisega peab vist ka triki ära tegema, ülevaatusel oli tagumistel piduritel väga kehv pidurdusjõud.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 22 Nov, 2018 11:03 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 05 Jaan, 2014 14:30
Postitusi: 190
Saigi regulaatorite või siis ikka pidurdusjõu vähendaja väljaviskamine tehtud. Pidurdab paremini, kuigi teevad ikka esimesed põhitöö ära.
Mõõtsin üle, enne oli napilt 40%, nüüd on võimalik saada 55% kätte, samas esimesed olid enne 60, nüüd saab 70% kätte - kuna tagumised toetavad rohkem.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 73 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia