Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 16:57

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 2 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Pühapäev 06 Aug, 2017 18:55 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 19 Juul, 2017 22:32
Postitusi: 3
Tervist,

Alustame siis otsast,et paisupaagi üks plastik ots andis otsad,ning pidi välja vahetama,sai siis uus jupp kiiruga ära toodud,kuid külge panema hakates avastasin,et paisupaak on vähe teistsugune,vanal on mingi pistiku koht ka,uuel mitte..

See pistik jookseb veel omakorda edasi mootori külge temp anduri külge ?
Otsest vahet pole kas pistik on küljes või mitte,siiamaani ei tundu,et midagi mõjutaks,kuid igaksjuhuks siiski tahaks teada,et mis pistik see siiski on ? :D


Pilt

Pilt


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 08 Aug, 2017 9:27 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 23 Nov, 2014 1:51
Postitusi: 66
Asukoht: Lääne-Virumaa
Mobiil: 56319682
See on jahutusvedeliku taseme andur, et kui paisupaagis vedelikku vähe, peaks armatuuris tuluke põlema minema. Muud see andur ei mõjuta, nii et kui uuel paisupaagil pistikupesa pole, jäta pistik niisama tühjalt rippuma ja ei juhtu miskit.

_________________
Inimene õpib kogu elu!
yxhunt74@hot.ee


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 2 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 65 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia