Tänane kuupäev Neljapäev 14 Nov, 2019 12:24

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: 2,5TD kast ei tule otsast.
PostitusPostitatud: Pühapäev 04 Juun, 2017 18:25 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 31 Juul, 2015 21:26
Postitusi: 194
Asukoht: Pältre, Võrumaa
Mobiil: 53812626
Hakkasin siis vända simmerit vahetama ja no ei saa kasti otsast. Nagu manualist aru saan siis starterit ei pea eemaldama et kast otsast saada või peab siiski? Kõik nähtavad ja käega tuntavad poldid lahti võetud aga kast ei liigu grammigi. Ons kuskil mingeid salapolte? Panin mootori klotsidele toetuma ja olen kasti väntsutanud juba vast tunnike aga ei ühtegi prigu kuskil. Tundub et väidetav survelaagri vahetus oli ka vaid luuletus märtsis, kuis muidu saab kast nii otsa jääda :think:

_________________
Ameeriklane Eesti kagu nukas.

Chrysler GV SE VM425OHV 1999a/GV LE VM425OHV 1996a.
Volvo 850 GL B5254F 1994a.
Saab 93 OG B204 1999a.
Project:Mazda Familia BG GTI BP DOHC to B6D Super1600 RX car 1990a.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 04 Juun, 2017 21:20 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 995
Asukoht: Harjumaa
Kui täitsa jäigalt kinni istub, siis ikka mõni polt või kinnitus on veel kinni. Muidu istub ju paari tapi otsas ja sealt tuleb lihtsalt lahti.

_________________
Chevrolet Express 5.7 V8
Tööl MB Sprinter
Golf VI
Uunikum ZAZ


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 05 Juun, 2017 7:45 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 31 Juul, 2015 21:26
Postitusi: 194
Asukoht: Pältre, Võrumaa
Mobiil: 53812626
No seni on mul ka kõigil autodel kast lihtsalt otsast tulnud aga see mitte ei taha tulla. Vabastatud 3 polti eesmise padja juurest, 3 polti ülevalt ja polt tagant alt nurgast. Lisaks ka starteri tagumine alumine polt. Rohkem nagu ei leia kuskilt. On 1 tikkpolt mis hoidid tagumist mootoripadja kronsat aga see tundub olema vaheplaadi küljes, samas kui vaadata netist kasti pilte siis seal kah auk aga vast siis lihtsalt mingi igaksjuhuks kuna polti ei leidnud mitte kuskilt sealt ja sinna ei pääse ka ligi enne kui kasti küljest padja kinnitus kronsa eemaldada aga seda ei mahu auto all kuiski tegema.

_________________
Ameeriklane Eesti kagu nukas.

Chrysler GV SE VM425OHV 1999a/GV LE VM425OHV 1996a.
Volvo 850 GL B5254F 1994a.
Saab 93 OG B204 1999a.
Project:Mazda Familia BG GTI BP DOHC to B6D Super1600 RX car 1990a.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 06 Juun, 2017 21:21 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 31 Juul, 2015 21:26
Postitusi: 194
Asukoht: Pältre, Võrumaa
Mobiil: 53812626
Sain siis kasti otsast. Nimelt avastasin et tagumise mootoripadja muttri all oli ikkagi polt mitte tikkpolt nagu olin arvanud. Samas selle kohta polnud manualis mitte piiksugi ja miu suutis kenasti ära petta. Tungraua otsas on ikka peale 90 a. mudelite puhul kasti keeruline vahetada.

_________________
Ameeriklane Eesti kagu nukas.

Chrysler GV SE VM425OHV 1999a/GV LE VM425OHV 1996a.
Volvo 850 GL B5254F 1994a.
Saab 93 OG B204 1999a.
Project:Mazda Familia BG GTI BP DOHC to B6D Super1600 RX car 1990a.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia