Onujanek kirjutas:
Oberst kirjutas:
Onujanek kirjutas:
Ei ole ta nii janune midagi, mul mõlemad varjandid olemas! Maatkastiga võtab 7-8 linn ja maantee pooleks.
Asi selles et automaadiga masinal kere läbi ja manuaalil mootor õhtal.
Arvan et äkki mootorit ja kasti mõtekam vahetada sest ega see kere tegeminegi väike töö pole!!
Muidugi lõpuks läheb ka gaasiseade peale mis ka olemas on niiet kütte kohapealt ma ei muretse!
Ja muidugi mugavus ka ju lõpuks loeb!
Küsimus ikkagi et kas keegi on seda ette võtnud??
Doonoreid on rohkem kui üks!
Kui sul endal käed küljes ja doonoreid ka jagub siis hakkad aga mööda juhtmeid minema ja minuteada ka roolisammas tuleb ka vahetada
Jahh käed täitsa küljes ja eks ma otsast minema hakkan aga tahtsin veidi eeltööd teha!
Hetkel küsimus ikkagi et kas pean arvestama kogu juhtmestiku vahetusega või pääsen ainult osalise vahetuse või lisamisega?
Praegu siis kogun inffi ja võtan hoogu ja käed külge panen siis kui väljas midagi teha kannatab!
Nii peenelt seda 2,4 L ei tea aga kui nii vaadata siis juhtmestiku sealt mootori poolelt ikka vahetada. Kellade plokk ka vahetusse kuna seal näitab käike.
Soovitaksin vaadata sellise pilguga esialgu - Kuidas need juhtmekimbud jooksevad ja siis võrdlema neid jooksusi. 3,8 L oli juhi jalgade juures armatuuri all 4 sellist suurt pistikut.
Üks mis muidugi on et kui sa pead armatuuri aluse juhtmestiku vahetama siis see on jõhker.
Siin kunagi kusagil oli mingi osadekataloog liikvel et sealt saaksid vaadata ja võrrelda el skeemi ( lihtsalt abiks ) aga oma silm ja kaine mõistus on kuningas
Siit leiad linke
viewtopic.php?f=83&t=7584