Tänane kuupäev Neljapäev 18 Apr, 2024 10:19

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Esmaspäev 06 Mär, 2017 8:51 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 31 Juul, 2015 21:26
Postitusi: 194
Asukoht: Pältre, Võrumaa
Mobiil: 53812626
Kuna olen järjest juppe vajadusele vahetanud siis olen nüüd tuvastanud kõrina/undamise kastist ja kerge võdina pedaalis. Tuleb kuskil 75km/h pealt kõrva häirima maanteel. Sidurit vajutades vaikselt pööretel 2000+ läheb kõrin suuremaks ja siis lõpuni vajutades jääb vait. Survelaager oli korvi pisut viltu sisse soonind ja vigane ning sai asendatud uuega kuna paistis et viimati on eelmine omanik vahetanud ketta ja korvi ilma laagrita. Loomulikult on käikudel see tüüpiline raskus tüüpilistel käikudel sisselülimisega. Lisaks Motuli 6100 suutis ka pronksipuru seest välja pisut pesta mis viitab ka kulunud puksidele, mis on loomulik kuna eelmine üli mis välja lasin oli ikka selline vedelat pigi pigem meenutav. Kas see krõbin tekib koos käikude probleemiga või on asi kasti otsalaagris mida ise kipun kahtlustama? Siduri pedaali kergelt peale surudes on värinat ka pedaalis tunda.

Ja mitte peksta et ei otsinud, kuna otsingu kaudu ei suutnud leida sumptomeid kasutades otsingusõnadena. Juu siis senised pealkirjad ja küsimused nii tehtud et ei klapi otsinguga.

Parimat!
Sven

_________________
Ameeriklane Eesti kagu nukas.

Chrysler GV SE VM425OHV 1999a/GV LE VM425OHV 1996a.
Volvo 850 GL B5254F 1994a.
Saab 93 OG B204 1999a.
Project:Mazda Familia BG GTI BP DOHC to B6D Super1600 RX car 1990a.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 07 Mär, 2017 18:48 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
SvenR kirjutas:
Kuna olen järjest juppe vajadusele vahetanud siis olen nüüd tuvastanud kõrina/undamise kastist ja kerge võdina pedaalis. Tuleb kuskil 75km/h pealt kõrva häirima maanteel. Sidurit vajutades vaikselt pööretel 2000+ läheb kõrin suuremaks ja siis lõpuni vajutades jääb vait. Survelaager oli korvi pisut viltu sisse soonind ja vigane ning sai asendatud uuega kuna paistis et viimati on eelmine omanik vahetanud ketta ja korvi ilma laagrita. Loomulikult on käikudel see tüüpiline raskus tüüpilistel käikudel sisselülimisega. Lisaks Motuli 6100 suutis ka pronksipuru seest välja pisut pesta mis viitab ka kulunud puksidele, mis on loomulik kuna eelmine üli mis välja lasin oli ikka selline vedelat pigi pigem meenutav. Kas see krõbin tekib koos käikude probleemiga või on asi kasti otsalaagris mida ise kipun kahtlustama? Siduri pedaali kergelt peale surudes on värinat ka pedaalis tunda.

Ja mitte peksta et ei otsinud, kuna otsingu kaudu ei suutnud leida sumptomeid kasutades otsingusõnadena. Juu siis senised pealkirjad ja küsimused nii tehtud et ei klapi otsinguga.

Parimat!
Sven

Eks tegelikult jah vahetatakse ketas, korv ja survelaager üheaegselt - lihtsaks põhjuseks miks nii tehakse on et natukese ajapärast võib mingi muu asi kuluda ära.
Kui juba pronksi puru tuleb kastist siis võiksid mõtelda kasti remondile see ei ole kusagilt puksidest ( neid ei ole ) vaid sünkronisaatorid on oma aja ära elanud ja sellepärast ka käigud ei lähe normaalselt sisse


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 08 Mär, 2017 8:47 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 31 Juul, 2015 21:26
Postitusi: 194
Asukoht: Pältre, Võrumaa
Mobiil: 53812626
Ja see pedaaliga mängides tugevnev ja kaduv kõrn siis ka sünkrodest tingitud?

_________________
Ameeriklane Eesti kagu nukas.

Chrysler GV SE VM425OHV 1999a/GV LE VM425OHV 1996a.
Volvo 850 GL B5254F 1994a.
Saab 93 OG B204 1999a.
Project:Mazda Familia BG GTI BP DOHC to B6D Super1600 RX car 1990a.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 26 Mär, 2017 19:57 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 31 Mär, 2016 14:26
Postitusi: 6
SvenR kirjutas:
Ja see pedaaliga mängides tugevnev ja kaduv kõrn siis ka sünkrodest tingitud?


Ega juhuslikult survelaagri käpp ei ole ebaühtlaselt kulunud?
Mingitel kastidel oli see põhiviga!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 27 Mär, 2017 7:25 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 31 Juul, 2015 21:26
Postitusi: 194
Asukoht: Pältre, Võrumaa
Mobiil: 53812626
Vot ei olnud omal au olla kõrval ja näha käppa kuna ise ei teinud. Kui tegija mainis korvil erinevust ja laagril nägin ka ise siis kippus ka selline mõte, samas võib see ehk olla ka selle imeliku heli põhjustaja. Eks kui leian teise kasti ja vana maha võtan, siis saab ise perrä kaeda.

_________________
Ameeriklane Eesti kagu nukas.

Chrysler GV SE VM425OHV 1999a/GV LE VM425OHV 1996a.
Volvo 850 GL B5254F 1994a.
Saab 93 OG B204 1999a.
Project:Mazda Familia BG GTI BP DOHC to B6D Super1600 RX car 1990a.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 28 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia