Tänane kuupäev Reede 29 Mär, 2024 1:30

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Kolmapäev 26 Okt, 2016 16:05 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 31 Juul, 2015 21:26
Postitusi: 194
Asukoht: Pältre, Võrumaa
Mobiil: 53812626
Kuna drifti tuli maha siis sai pilk visatud vaguni rehvidele. Mõõdud 215/70/15 naglid millel vanaraud välja kistud, vaatepilt olenemata pidevalt kontrollitavale rõhule oli kulunud servad ja keskelt talvekõlbulik! Keegi veel sellise probleemiga kokku puutunud? Kusjuures kõik 4 on nii kulunud! Mõõdu pluss on aga spido näidu täpsus mis maanteel on +2-3 km/h. Kas peaks vaatama 215/65/15 rehvid peale või minna 215/55(60)/16 peale kuigi maakolkas elades üleminekust vähemalt talvekate puhul väga huvitatud poleks.

_________________
Ameeriklane Eesti kagu nukas.

Chrysler GV SE VM425OHV 1999a/GV LE VM425OHV 1996a.
Volvo 850 GL B5254F 1994a.
Saab 93 OG B204 1999a.
Project:Mazda Familia BG GTI BP DOHC to B6D Super1600 RX car 1990a.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 26 Okt, 2016 18:21 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Esmaspäev 09 Nov, 2009 20:14
Postitusi: 377
Asukoht: Tre,Fin
Tsiteeri:
Kas peaks vaatama 215/65/15 rehvid peale või minna 215/55(60)/16 peale

16" õige mõõt on siiskit 215/65/16, alternatiiv oleks 225/60/16

Ja kindlalt vaata kandevõimet. 215/55/16 on enamasti lahjad ja GV all lähevad need varsti kõveraks, need rohkem tavasõiduautodele mõeldud...

_________________
3.8 T&C Stow'n Go
ex 3.3 LE MS Design


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 26 Okt, 2016 19:03 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Esmaspäev 09 Nov, 2009 20:14
Postitusi: 377
Asukoht: Tre,Fin
Tsiteeri:
vaatepilt olenemata pidevalt kontrollitavale rõhule oli kulunud servad ja keskelt talvekõlbulik! ]

Esi rehvid saab aktiivse roolimisega selliseks a kuna taga ka siis kas rõhk oli ikka õige ?
Peab olema 2,5...

_________________
3.8 T&C Stow'n Go
ex 3.3 LE MS Design


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 26 Okt, 2016 20:12 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 31 Juul, 2015 21:26
Postitusi: 194
Asukoht: Pältre, Võrumaa
Mobiil: 53812626
Rõhk oli õige 2,5 bar. ise leidsin netist et 215/65/15 ja 215/60/16 :think:

_________________
Ameeriklane Eesti kagu nukas.

Chrysler GV SE VM425OHV 1999a/GV LE VM425OHV 1996a.
Volvo 850 GL B5254F 1994a.
Saab 93 OG B204 1999a.
Project:Mazda Familia BG GTI BP DOHC to B6D Super1600 RX car 1990a.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 26 Okt, 2016 20:20 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Esmaspäev 09 Nov, 2009 20:14
Postitusi: 377
Asukoht: Tre,Fin
Tsiteeri:
ise leidsin netist et 215/65/15 ja 215/60/16

No ma ei tea mis nett sul oli aga originaalis on 215/65/15 või 215/65/16. Kui sul ukse postil oleks tehase "label" alles siis sealgi oleks nii kirjas.

Pilt

_________________
3.8 T&C Stow'n Go
ex 3.3 LE MS Design


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 31 Okt, 2016 8:55 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 31 Juul, 2015 21:26
Postitusi: 194
Asukoht: Pältre, Võrumaa
Mobiil: 53812626
Kaesin siis rehvide pealt kõik andmed ära. Tootmisaeg on 29 nädal ja aasta 2008 ning ka koormusindeks tundub õige olema 98. Uued sai tellitud spidoka täpsuse huvides 215/60/16 mitte 215/65/16 nagu kleepsul kirjas kuna lihtne loogika näitab et muidu muutub ratta läbimõõt tolli jagu suuremaks ning spido hakkab näitama vähem kui kiirus. Seniste rehvidega näitas 95 ja reaalne oli 93 km/h. Eks paneb nädala keskel uued veljed ja rehvid alla ning näeb mis tulemus tuleb. Koormusindeks on uutel rehvidel 99.

Postil on see kleeps olemas aga valisin rehvid siiski wheel-size.com soovituse ja oma füüsikaliste/matemaatiliste/loogiliste teadmiste baasil mis ühtisid nii selle lehe kui ka rehvikalkulaatori omadega.

_________________
Ameeriklane Eesti kagu nukas.

Chrysler GV SE VM425OHV 1999a/GV LE VM425OHV 1996a.
Volvo 850 GL B5254F 1994a.
Saab 93 OG B204 1999a.
Project:Mazda Familia BG GTI BP DOHC to B6D Super1600 RX car 1990a.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 54 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia