Tänane kuupäev Reede 19 Apr, 2024 5:59

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Pühapäev 29 Mai, 2016 22:27 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 12 Juun, 2013 20:19
Postitusi: 10
Asukoht: Võru
Tere! Autoks siis 98a Chrysler Grand Voyager 2,5 TD 85kW. Kui alustan sõitu või näiteks foori taga korraks olen kohale jäänud siis saab käigud kõik järjest ilusti sisse ja OK ehk siis kiirendades või noh suurema peale vahetades. KUI aga nüüd aeglustada ja käike allapoole vahetama hakata siis 5dalt 4dale läheb ilusti aga madalamatele ei lähe üldse ja näiteks kui tahan teist siis pean korraks käiguvahetus kangi korraks esimesele liigutama ja siis läheb teine ilusti.Ja nii 1,2,3 käiguga. Vahest on probleem suuremast esimeselegi saada.Peab hullult mängima ja meelitama. Tänu sellele jandile juba ühe korra vaheti tross katki läks ja sai uus paigaldatud. Kas on ära ketas ise või korv või hoopis survelaager??? Ehk oskab keegi kaasa rääkida. Sidur ise ei libise ja liigub edukalt edasi.

Silver


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 01 Juun, 2016 18:39 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
silver3x kirjutas:
Tere! Autoks siis 98a Chrysler Grand Voyager 2,5 TD 85kW. Kui alustan sõitu või näiteks foori taga korraks olen kohale jäänud siis saab käigud kõik järjest ilusti sisse ja OK ehk siis kiirendades või noh suurema peale vahetades. KUI aga nüüd aeglustada ja käike allapoole vahetama hakata siis 5dalt 4dale läheb ilusti aga madalamatele ei lähe üldse ja näiteks kui tahan teist siis pean korraks käiguvahetus kangi korraks esimesele liigutama ja siis läheb teine ilusti.Ja nii 1,2,3 käiguga. Vahest on probleem suuremast esimeselegi saada.Peab hullult mängima ja meelitama. Tänu sellele jandile juba ühe korra vaheti tross katki läks ja sai uus paigaldatud. Kas on ära ketas ise või korv või hoopis survelaager??? Ehk oskab keegi kaasa rääkida. Sidur ise ei libise ja liigub edukalt edasi.

Silver


Kasti sünkronisaatorid pakun


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 15 Juul, 2016 20:42 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 15 Juul, 2016 20:32
Postitusi: 1
Tuleb kasutada vahe gaasi, ehk siis sidur alla , käik välja veidi gaasi ja uuesti sidur alla ja käik sisse. Kõik see tegevus käib kiirete liigutustega.
Nii toimib enamus chryslerid


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 08 Aug, 2016 19:49 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 07 Aug, 2016 20:10
Postitusi: 2
Minu 1999 diisel- Voyageril sama probleem. Palju need sünkronisaatorid maksavad ja kas neid üldse on mõtet vahetada?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 08 Aug, 2016 20:16 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 12 Juun, 2013 20:19
Postitusi: 10
Asukoht: Võru
nonii lõpuks kuna mul vahepeal midagi uriseb kui käik välja võtta siis mulle öeldi, et mul siduri survelaager kutu omadega


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 20 Sept, 2016 17:02 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 05 Jaan, 2014 14:30
Postitusi: 190
TanelK kirjutas:
Minu 1999 diisel- Voyageril sama probleem. Palju need sünkronisaatorid maksavad ja kas neid üldse on mõtet vahetada?


Sooviks ka sünkronisaatori hinda teada?


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 24 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia