1996 Grand Voyager 3,3 bensiin automaat.
vahetati aju ära, kuna jäi lambist seisma ja enam ei käivitunud.
ei aidanud nuka ega vändaanduri vahetus.
nüüd selgus et kojamehed ei tööta.
kuna sinna oli 5a tagasi vahele pandud katkestav lüliti, sest klaasipuhastid ei tahtnud seisma jääda .
(sai ka el.mootor laiali kakutud ja liugkontaktid puhastatud vaseliinist, vist ka kangi kontrollitud).
hakkasin otsima kas katkestus on töökorras, rooli all kaitsmeplokis.
tahtsin liigutada ka releesid kapoti all.
seal oli aga lähi ja kaugtulede lülituseks kaks otsejuhet toodud kangist. sest olid ka lepingu lõpetanud vana ajuga.
võtsin relee välja et kojameeste omaga vahetada.
siis suutsin lähitulede toite otsa käest lahti lasta ja keresse.
ning põmm, läksid kollased "päevatuled" heletamasse reziimi.
ära kadus ka armatuuri valgustus, koos tagumiste gabariitidega, lähi ja kaugtuledega.
kaitsmed on kõik üle vaadatud. terved.
sellest lähitulede lisa otsast tuleb 6v nüüd ainult, enne ei mõõtnud.
pidurid ja suunad töötavad. mootor käivitub.
ka kaugtuled toimivad vilgutamis asendis hoides.
odomeetri näit, õlituli, jms töötavad.
kellade valgustuse kaitsmele ei tule toidet peale.
FUSE & CIRCUIT BREAKER I.D. (PASSENGER COMPARTMENT)
1 - 10 Amp (Red) Panel Illumination.
https://www.2carpros.com/questions/1996 ... box-layout kaitsmete loetelu koos pildiga.
vana aju ka alles pole, et proovida.
täpsem releede ja kaitsmete paigutus on selline:
http://ww2.justanswer.com/uploads/ivest ... 4957_1.gifüleval Junction Box sisemise kaitsmekarbi servas on mingid vigurid:
PTC (POSITIVE TEMPERATURE COEFFICIENT) IDENTIFICATION
ja külgedel veel 2+2 dioodi.