Tänane kuupäev Teisipäev 21 Mai, 2024 16:41

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 34 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Laupäev 18 Sept, 2010 20:06 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 28 Veebr, 2010 16:23
Postitusi: 168
Mure tekkis tänasel pärnu tripil, et lambist ajal enam turbo spoolimise alas jõudu pole, asi hakkas pihta nii, et mäkketõusul lõi püsika välja ja enam polnud jõudu kiirendada ka, edasi kiirendus oli ainult see niiöelda tühja mootori vedamine ehk siis mega uimane. Peale paari metsapeatust toimis jälle ideaalselt, ei mingeid muresid. Tagasiteel hakkas jälle sama pull pihta. Oskab keegi ehk aidata mind sellega?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 19 Sept, 2010 19:37 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2006 19:30
Postitusi: 87
Asukoht: Tartu
Mina alustaks kütuse filtrist.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 19 Sept, 2010 23:04 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 20 Dets, 2009 1:48
Postitusi: 365
Asukoht: lõuna-Eesti
kahtlane tunne, et filtris viga, kuna mul on sümptomiks, et turbol kaob rõhk algab 1800 pöörde juures ja kaob siis 2000 juures jälle ära kuni järgmise käiguvaghetuseni. tuttav vahetas aju ära ja probleem kadus, otsin endale senini veel aju, et auto normaalselt liikuma saada

_________________
pole olemas täiuslikku masinat
:)
1996/99 Grand Voyager 2.5 Td


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 20 Sept, 2010 11:19 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 28 Veebr, 2010 16:23
Postitusi: 168
mul just sama viga, et 1500 juures spoolib ja 2100 kaob ära


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 20 Sept, 2010 11:42 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Teisipäev 11 Apr, 2006 19:14
Postitusi: 1875
Asukoht: Lõuna kandis enamjaolt
Üks võimalustest: kõige vasakpoolsem pihusti (auto ees seistes) on mähisega, teistest erinev, mis annab mingeid impullsse kuhugi ajju. See asjandus võib seal vigureid teha. Kas ühendus jama või on mähis läbi. Sinna vaja mingit pikka nr 28 padrunit, mida vaja natuke vist ka ümber teha.

jõudu

_________________
Sharan on taburet ja Galaxy on ford!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 20 Sept, 2010 22:53 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 20 Dets, 2009 1:48
Postitusi: 365
Asukoht: lõuna-Eesti
aga seda pihustit on lihtne kontrollida, töötava mootoriga ühenda pihusti pistik tagant ära ja kui mootori töö hääles pole mingeid muutusi, siis on viga pihustis, minu omal kukkuvad pöörded kohe allapoole, kui tagant ära võtan pihusti juhtme.

_________________
pole olemas täiuslikku masinat
:)
1996/99 Grand Voyager 2.5 Td


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 21 Sept, 2010 11:44 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 28 Veebr, 2010 16:23
Postitusi: 168
Ferdi kirjutas:
Üks võimalustest: kõige vasakpoolsem pihusti (auto ees seistes) on mähisega, teistest erinev, mis annab mingeid impullsse kuhugi ajju. See asjandus võib seal vigureid teha. Kas ühendus jama või on mähis läbi. Sinna vaja mingit pikka nr 28 padrunit, mida vaja natuke vist ka ümber teha.

jõudu


Mu voyageril on kõik 4 pihustit ühesugused. Pole ka ühtegi pistikut kuskil ligiduses lahtist, et nagu miskit vahetatud oleks või midagi. igaks juhuks lisan pildi ka , et mootorit näha mis mootoriga tegu.


Pilt


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 21 Sept, 2010 12:21 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Me näeme motoorit küll, kuid su mootor on kahjuks suhteliselt tatine pealt poolt... samas ei näe me kõige vasakpoolsemat pihtustit - kondi toru katab vaatepildi ära.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 21 Sept, 2010 17:30 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 28 Veebr, 2010 16:23
Postitusi: 168
pihusti on täpselt samasugune nagu ülejäänud.


Pilt


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 21 Sept, 2010 22:16 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 20 Dets, 2009 1:48
Postitusi: 365
Asukoht: lõuna-Eesti
kuulge targemad pead, kõige vasakpoolsem,al pihustil peaks ju olema elektrooniline andur? :think:
või tean ma sju valesti, sest minu omal on see pihusti elektripistikuga

_________________
pole olemas täiuslikku masinat
:)
1996/99 Grand Voyager 2.5 Td


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 21 Sept, 2010 23:15 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Jah kõige vasakpoolsema pihusti küljes peab olema pistik, see on n.ö. juhtpihusti, mille järgi sätitakse vastavalt kõrgsurvepumba tööd (Fuel timing solenoid saab läbi PCM-i infot just sellelt pihustilt)
Seega vaata hoolikalt pihustit altpoolt - raske uskuda, et seal pistikut pole... aga mine tea. Järeldan seda sellest, et kui kõik pihustid on täpselt ühesugused ei saa/ei saanud su masin töötada!!!

Väike tõlge kütuse koguse arvutamisest pärast kõrgsurvepumpa:
"#1 silindril olev andur annab PCM-ile teada millal on pihtusit sunnitud avanema lähtuvalt silindris tekkinud rõhust ja edastab impulsi PCM-ile"

"Moment, kui kütust jõuab silindrisse on diiselmootori töös väga oluline. PCM monitoorib mootori pööreteanduri (hooratta positsiooni kraadides) ja 1 silindri pihusti andurilt (pihusti nõela mehhanilist liikumist) saadud väärtusi. Gaasipedaali asendianduri väljundi, mootori pööreteanduri ja jahutusvedeliku temperatuuri anduri näite kasutatakse samuti. PCM arvutab nende näitude põhjal välja kütuse koguse ning edastab väärtuse kõrgsurvepumba juures olevale kütuse ajastuse andurile (fuel timing solenoid). See jätkub n.ö. "suletud ringi" operatsioonina. PCM monitoorib samal ajal kütuse koguse väärtust ja võrreldes #1 silindri pihustilt saadud infoga, millal spihusti on avatud. Kui arvutatud koguse väärtus on suurem, kui pihusti lahtioleku aja väärtus annab vea."

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 22 Sept, 2010 0:56 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 28 Veebr, 2010 16:23
Postitusi: 168
seal lähedal pole ühtegi pistikut ka lahtist mis võiks selle esimese pihusti oma olla. Auto on käinud remondis ja hoolduses silberautos, seega peaks sealne raffas ju teadma mida külge/küljest ära kruvib. viimati käis see kuu ketti vahetamas, peale seda vahetati ka kütusefilter ja õhufilter, õli senimaani vahetamatta. Sellega tegelen esimesel võimalusel. Kuid jah kas on mootoril miskit valesti või siis ongi asi selles, et seda "esimest pihustit" pole, sest nüüd juba teist päeva toimib korralikumat ja muidugi äkki ka see, et see elektrooniline pihusti puudub on ka põhjus miks kütusekulu nii VÄIKE on. Sest mina sain linnakuluks 8l per 100 ja maantel 4,9.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 22 Sept, 2010 7:53 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 17 Mär, 2007 2:58
Postitusi: 87
Asukoht: Harjumaa
Gaasipedaali reostaat jukerdab ja aju ei saa sealt norm impulssi? See oleks kah üks võimalustest.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 22 Sept, 2010 18:22 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 28 Veebr, 2010 16:23
Postitusi: 168
ei selles ei saaviga olla, sest kaob vaid jõud kiirendab ja muud ikka edasi, kuid lihtsalt ei lase turbo rõhku mootorisse


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 22 Sept, 2010 19:47 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Vaata paisupaagi all/taga (kuskil seal turbo lähedal) peaks olema turbo rõhuandur... kontrolli seda ka igaks juhuks

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 34 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 32 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia