Tänane kuupäev Reede 26 Apr, 2024 7:31

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: 2,5 td mootor
PostitusPostitatud: Laupäev 26 Dets, 2015 23:05 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 07 Juul, 2008 9:05
Postitusi: 140
Asukoht: Rapla
kas keegi seletab ära mis moodi plokikaani ära vöetakse, kas koos kolektoritega vöi peab enne kollektorid eraldi vötma. Küsimus nendele kes on ennem plokikaani vahetanud 2,5 td 96 kuni 2000 aastal.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 2,5 td mootor
PostitusPostitatud: Pühapäev 27 Dets, 2015 3:29 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 06 Jaan, 2011 20:39
Postitusi: 228
Endal lihtsam, kui võtad koos kollega. Seda enam, et kollektori poldid kipuvad kergesti puruks minema.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 2,5 td mootor
PostitusPostitatud: Pühapäev 27 Dets, 2015 12:19 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 07 Juul, 2008 9:05
Postitusi: 140
Asukoht: Rapla
Tundub vist jah paar alumist kollektori polti jäävad turbo varju nii peitu.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 2,5 td mootor
PostitusPostitatud: Esmaspäev 28 Dets, 2015 12:30 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 05 Jaan, 2014 14:30
Postitusi: 190
lal0 kirjutas:
kas keegi seletab ära mis moodi plokikaani ära vöetakse, kas koos kolektoritega vöi peab enne kollektorid eraldi vötma. Küsimus nendele kes on ennem plokikaani vahetanud 2,5 td 96 kuni 2000 aastal.

Mõlemad variandis on võimalikud.
Vaja lahti võtta turbo õlitusvoolikud ja mingi toru jookseb veel kollektori alt, kahe mutriga kollektoripoltide all.
Kõige esimena võta kojameeste süsteem jalust ära, siis näed paremini mis toimub ja kas oled kõik torud ja segavad vidinad küljest ära saanud.

Koos kollektoritega lähevad tagasi täpsemini paika, ilma on raskem joonepeale ajada.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 2,5 td mootor
PostitusPostitatud: Teisipäev 29 Dets, 2015 18:20 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 07 Juul, 2008 9:05
Postitusi: 140
Asukoht: Rapla
Sain laiali aga nüüd pakkumisi vaadata mis küsivad plokikaante survestamise, remondi jne edasi eest tundub et tuleb maha kanda.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 2,5 td mootor
PostitusPostitatud: Teisipäev 29 Dets, 2015 19:14 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 06 Jaan, 2011 20:39
Postitusi: 228
Mis survestamise ja lihvimise eest ka umbes küsitakse?
Plaanis endal sama tee käia koos klappide soveldamise jne, Ühesõnaga, täis koerapulm koos pillimehega :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 2,5 td mootor
PostitusPostitatud: Teisipäev 29 Mär, 2016 19:57 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 07 Veebr, 2012 23:41
Postitusi: 60
Minul on kaaned praegu Tartus Astro Motos lihvi ning survestamise järjekorras.
Minumeelest kui kunagi kuu-kaks tagadi hinnapäringu neile tegin jäi tulemuseks vist, et
Lihvimine 80.- ja kuk survestada vaja siis sama raha otsa.
Seega umbes 20 kaane kohta.
Mina lasin ainult kahtlusega kaane survestada( ja nüüd juba otsingi uut kaant ) .


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 35 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia