Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

Aut. kast loobib koormuse all tagurpidi käiku välja
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=83&t=14987
Leht 1 koguhulgast 1

Autor:  Priit Pavelson [ Neljapäev 26 Nov, 2015 12:33 ]
Teema pealkiri:  Aut. kast loobib koormuse all tagurpidi käiku välja

Kast teeb sellist asja et koormuse all (ülesmäge või rohkem gaasi andes) viskab tagurpidi käiku välja (vedu kaob ja tekib, kaob ja tekib), välja viskab neutraali peale kuid käigukangi ei ole vaja liigutada (piisab kui gaasi maha lasta ja rahulikumalt kiirendada). Esimene käik läheb sisse väikese kolksuga (see on nii aastaid olnud).

Märganud olen ka seda, et kui näiteks kolmanda käiguga kiirendada siis neljas käik läheb küll sisse kuid vedu ei tule kohe taha vaid sekundi võrra hiljem.

Käigukasti õli pole viimased 80000 km vahetatud ja enne seda puudub ajalugu (läbisõit vast 320000). Õli on normis ja paistab küllalt puhas.

Õlivahetuse võiks muidugi teha (uus kasti karter tellitud ja tihend/filter on olemas), kuid kas see aitab on kahtlane. Kas asi võiks olla solenoidiplokis, friktsioonketastes või mujal?

Võiksin tellida näiteks ~325 € eest uue solenoidiploki, kasti remontkomplekti http://www.ebay.com/itm/231718586580?_t ... EBIDX%3AIT
Kuid kas neid on mõistlik vahetada kui kast laiali võtta (kui viga neis juhul polegi). Kui kast laiali, siis võtaks tellimine ka omajagu aega.

Autor:  koff [ Neljapäev 26 Nov, 2015 12:46 ]
Teema pealkiri:  Re: Aut. kast loobib koormuse all tagurpidi käiku välja

See kõik viitab ikkagi õli vähesusele. Kontrollid õli ikka töösooja töötava mootoriga?

Autor:  Priit Pavelson [ Neljapäev 26 Nov, 2015 13:24 ]
Teema pealkiri:  Re: Aut. kast loobib koormuse all tagurpidi käiku välja

Kastis õli on isegi üle normi (nii on olnud 2 aastat), külmalt vast 2 cm üle ülemise augu, vaatan üle ka sooja mootoriga. Tagurpidi käigu probleemid tekkisid pool aastat tagasi.
Kui asi oleks suure tõenäosusega õlis siis võiks seda küll vahetada (hea kui saaks ka turbiinist välja pumbata), tehakse vist ka nii et valatakse uut õli peale ja alt välja kuni õli on puhas. Tagumise otsa saaks ka tungiga üles tõsta. Kui selles asi pole siis läheks üks õlivahetus poolenisti raisku. On mõte ka LSD differ osta ja kasti panna, siis näeks ka muud olukorda.
Pilt
Pilt
Pilt

Autor:  putin [ Neljapäev 26 Nov, 2015 20:17 ]
Teema pealkiri:  Re: Aut. kast loobib koormuse all tagurpidi käiku välja

Sa ikka töötava mootoriga kontrollisid õli taset kastis?

Autor:  Oberst [ Neljapäev 26 Nov, 2015 21:08 ]
Teema pealkiri:  Re: Aut. kast loobib koormuse all tagurpidi käiku välja

Priit Pavelson kirjutas:
Kast teeb sellist asja et koormuse all (ülesmäge või rohkem gaasi andes) viskab tagurpidi käiku välja (vedu kaob ja tekib, kaob ja tekib), välja viskab neutraali peale kuid käigukangi ei ole vaja liigutada (piisab kui gaasi maha lasta ja rahulikumalt kiirendada). Esimene käik läheb sisse väikese kolksuga (see on nii aastaid olnud).

Märganud olen ka seda, et kui näiteks kolmanda käiguga kiirendada siis neljas käik läheb küll sisse kuid vedu ei tule kohe taha vaid sekundi võrra hiljem.

Käigukasti õli pole viimased 80000 km vahetatud ja enne seda puudub ajalugu (läbisõit vast 320000). Õli on normis ja paistab küllalt puhas.

Õlivahetuse võiks muidugi teha (uus kasti karter tellitud ja tihend/filter on olemas), kuid kas see aitab on kahtlane. Kas asi võiks olla solenoidiplokis, friktsioonketastes või mujal?

Võiksin tellida näiteks ~325 € eest uue solenoidiploki, kasti remontkomplekti http://www.ebay.com/itm/231718586580?_t ... EBIDX%3AIT
Kuid kas neid on mõistlik vahetada kui kast laiali võtta (kui viga neis juhul polegi). Kui kast laiali, siis võtaks tellimine ka omajagu aega.


ma pakun kasti mis sõitnud peale remonti ( isegi ei tea miks lasin remontida ) 26 000 vahetatud kulunud osad komplekt algab hoorattast koos turbiiniga ja poolteljed ka küljes 300.-

Autor:  Hulkur [ Neljapäev 26 Nov, 2015 21:35 ]
Teema pealkiri:  Re: Aut. kast loobib koormuse all tagurpidi käiku välja

Ka see rikub kasti kui õli on rohkem.

Autor:  rivo [ Neljapäev 26 Nov, 2015 22:08 ]
Teema pealkiri:  Re: Aut. kast loobib koormuse all tagurpidi käiku välja

Automaadil peab ikka kastiõli tase normis olema. Alla normi põhjustab kindlasti anomaaliaid ja sama võib ka teha üle normi tase.
Kontrollimise protseduur iseenesest lihtne ja on järgmine: Mootor ja kast peavad soojad olema. Hoiad peal jalaga pidurit ja käid kõik käigud läbi P - R - N - D - 3 - 2 - 1 (L), ootad, kuni kõik käigud rakenduvad, mitte ei lase kiirelt läbi. Ja siis kang N asendisse. Siis kapott lahti ja töötava mootoriga kasti õlivarras välja ja kaltsuga puhtaks ja siis kontrollid taset. Sõltuvalt autost võib olla soovitatud kasutada kas P või N asendit.

Autor:  Hulkur [ Laupäev 28 Nov, 2015 4:43 ]
Teema pealkiri:  Re: Aut. kast loobib koormuse all tagurpidi käiku välja

Kuskil oli kirjas,et köik käigud läbi ja seda 3x...........ja enne kontrollimist soovitav läbisöit umbes 30 km. siis lased kohapeal käia umbes minuti ,siis käigud läbi,ja siis kontroll,nii ma kuskilt lugesin,sorry kui valesti.

Autor:  Priit Pavelson [ Neljapäev 03 Dets, 2015 23:20 ]
Teema pealkiri:  Re: Aut. kast loobib koormuse all tagurpidi käiku välja

Uuel nädalal saab prooviks Mopari ATF+4 õli, filter, tihend ja uus karter pandud. Kui metallitükke peaks tulema siis võtab laiali ja vaatab üle milles asi.

Leht 1 koguhulgast 1 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/