Tänane kuupäev Kolmapäev 24 Apr, 2024 8:05

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Neljapäev 26 Nov, 2015 12:33 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Jaan, 2010 19:35
Postitusi: 102
Asukoht: Tartu
Mobiil: 5294241
Kast teeb sellist asja et koormuse all (ülesmäge või rohkem gaasi andes) viskab tagurpidi käiku välja (vedu kaob ja tekib, kaob ja tekib), välja viskab neutraali peale kuid käigukangi ei ole vaja liigutada (piisab kui gaasi maha lasta ja rahulikumalt kiirendada). Esimene käik läheb sisse väikese kolksuga (see on nii aastaid olnud).

Märganud olen ka seda, et kui näiteks kolmanda käiguga kiirendada siis neljas käik läheb küll sisse kuid vedu ei tule kohe taha vaid sekundi võrra hiljem.

Käigukasti õli pole viimased 80000 km vahetatud ja enne seda puudub ajalugu (läbisõit vast 320000). Õli on normis ja paistab küllalt puhas.

Õlivahetuse võiks muidugi teha (uus kasti karter tellitud ja tihend/filter on olemas), kuid kas see aitab on kahtlane. Kas asi võiks olla solenoidiplokis, friktsioonketastes või mujal?

Võiksin tellida näiteks ~325 € eest uue solenoidiploki, kasti remontkomplekti http://www.ebay.com/itm/231718586580?_t ... EBIDX%3AIT
Kuid kas neid on mõistlik vahetada kui kast laiali võtta (kui viga neis juhul polegi). Kui kast laiali, siis võtaks tellimine ka omajagu aega.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 26 Nov, 2015 12:46 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Esmaspäev 09 Nov, 2009 20:14
Postitusi: 377
Asukoht: Tre,Fin
See kõik viitab ikkagi õli vähesusele. Kontrollid õli ikka töösooja töötava mootoriga?

_________________
3.8 T&C Stow'n Go
ex 3.3 LE MS Design


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 26 Nov, 2015 13:24 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Jaan, 2010 19:35
Postitusi: 102
Asukoht: Tartu
Mobiil: 5294241
Kastis õli on isegi üle normi (nii on olnud 2 aastat), külmalt vast 2 cm üle ülemise augu, vaatan üle ka sooja mootoriga. Tagurpidi käigu probleemid tekkisid pool aastat tagasi.
Kui asi oleks suure tõenäosusega õlis siis võiks seda küll vahetada (hea kui saaks ka turbiinist välja pumbata), tehakse vist ka nii et valatakse uut õli peale ja alt välja kuni õli on puhas. Tagumise otsa saaks ka tungiga üles tõsta. Kui selles asi pole siis läheks üks õlivahetus poolenisti raisku. On mõte ka LSD differ osta ja kasti panna, siis näeks ka muud olukorda.
Pilt
Pilt
Pilt


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 26 Nov, 2015 20:17 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
1994 Dodge Caravan

Liitunud: Kolmapäev 08 Juul, 2009 22:49
Postitusi: 345
Asukoht: järvamaa
Mobiil: 56370336
Sa ikka töötava mootoriga kontrollisid õli taset kastis?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 26 Nov, 2015 21:08 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Priit Pavelson kirjutas:
Kast teeb sellist asja et koormuse all (ülesmäge või rohkem gaasi andes) viskab tagurpidi käiku välja (vedu kaob ja tekib, kaob ja tekib), välja viskab neutraali peale kuid käigukangi ei ole vaja liigutada (piisab kui gaasi maha lasta ja rahulikumalt kiirendada). Esimene käik läheb sisse väikese kolksuga (see on nii aastaid olnud).

Märganud olen ka seda, et kui näiteks kolmanda käiguga kiirendada siis neljas käik läheb küll sisse kuid vedu ei tule kohe taha vaid sekundi võrra hiljem.

Käigukasti õli pole viimased 80000 km vahetatud ja enne seda puudub ajalugu (läbisõit vast 320000). Õli on normis ja paistab küllalt puhas.

Õlivahetuse võiks muidugi teha (uus kasti karter tellitud ja tihend/filter on olemas), kuid kas see aitab on kahtlane. Kas asi võiks olla solenoidiplokis, friktsioonketastes või mujal?

Võiksin tellida näiteks ~325 € eest uue solenoidiploki, kasti remontkomplekti http://www.ebay.com/itm/231718586580?_t ... EBIDX%3AIT
Kuid kas neid on mõistlik vahetada kui kast laiali võtta (kui viga neis juhul polegi). Kui kast laiali, siis võtaks tellimine ka omajagu aega.


ma pakun kasti mis sõitnud peale remonti ( isegi ei tea miks lasin remontida ) 26 000 vahetatud kulunud osad komplekt algab hoorattast koos turbiiniga ja poolteljed ka küljes 300.-


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 26 Nov, 2015 21:35 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 13 Juun, 2007 0:13
Postitusi: 1102
Asukoht: viljandi vöi siis lohja
Mobiil: 56684864
Ka see rikub kasti kui õli on rohkem.

_________________
kahte head asja pole olemas.....


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 26 Nov, 2015 22:08 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 985
Asukoht: Raplamaa
Automaadil peab ikka kastiõli tase normis olema. Alla normi põhjustab kindlasti anomaaliaid ja sama võib ka teha üle normi tase.
Kontrollimise protseduur iseenesest lihtne ja on järgmine: Mootor ja kast peavad soojad olema. Hoiad peal jalaga pidurit ja käid kõik käigud läbi P - R - N - D - 3 - 2 - 1 (L), ootad, kuni kõik käigud rakenduvad, mitte ei lase kiirelt läbi. Ja siis kang N asendisse. Siis kapott lahti ja töötava mootoriga kasti õlivarras välja ja kaltsuga puhtaks ja siis kontrollid taset. Sõltuvalt autost võib olla soovitatud kasutada kas P või N asendit.

_________________
2011 Dodge RAM Longhorn
2020 Passat Executive


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 28 Nov, 2015 4:43 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 13 Juun, 2007 0:13
Postitusi: 1102
Asukoht: viljandi vöi siis lohja
Mobiil: 56684864
Kuskil oli kirjas,et köik käigud läbi ja seda 3x...........ja enne kontrollimist soovitav läbisöit umbes 30 km. siis lased kohapeal käia umbes minuti ,siis käigud läbi,ja siis kontroll,nii ma kuskilt lugesin,sorry kui valesti.

_________________
kahte head asja pole olemas.....


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 03 Dets, 2015 23:20 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Jaan, 2010 19:35
Postitusi: 102
Asukoht: Tartu
Mobiil: 5294241
Uuel nädalal saab prooviks Mopari ATF+4 õli, filter, tihend ja uus karter pandud. Kui metallitükke peaks tulema siis võtab laiali ja vaatab üle milles asi.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 25 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia