manuali järgi juhib wiperite tööd BCM.
Vaevalt et seal midagi katki on - seda kahtlustaks viimasena
Loogiliselt kuna on välistatud
"roolijuures pistik" ja "kapotalt relee"
siis küsiks nii.
kapota all on 2 releed, mis mõlemad on seotud wiperi tööga
Üks on wiperi mootorile +12V andmiseks, teine on wiperi kiiruse ümberlülitamiseks.
Kuna kiiruse ümberlülitamine toimub //" 2 kiirust on ainult alles. Kõigesuurem ja sellest aeglasem "//
järeldan et kiiruse ümberülitamise relee toimib
Seega eeldaks järgmisi kaasuseid.
a) eeldaks et juhtme, mis jookseb BCM mooduli pistiku C2 kontaktist 41 wiper mootori mooduli kontaktile 2, isolatsioon on kuskilt läbi hõõrdunud, ja BCM ei näe enam momenti, millal wiper on park asendis. Või on saba andnud wiper mootori plokk ise.
Lihtsim defektatsioon
1. ühendada lahti relee ( kapoltalt )
2. võtta maha aku massklemm.
3. Ãœhendada lahti
C2 pistik
BCM-lt.
4. kontrollida
juhtme kontakti 41 ühendust massiga.
5a. kui juhe on massiga ühenduses, ühendada lahti
Wiperi mootori pistik. Massiga ühenduse kadumine sellel momendil viitab üheselt wiper mootoriploki veale.
5b. Kui ühendus massiga ei kadunud punkti 5a manipulatsiooni tulemusena, on süüdlaseks
juhtme isolatsioon.
b(((( BCM andis saba.