Sinine suits tähendab jah üldjuhul õli sattumist põlemiskambrisse.
Klapisääre tihenditega peaks see lugu olema, et kui tiksub natuke tühikäigul (näiteks ristmikul seistes) ja siis stardid, siis viskab pahvaka sinist. Oli ka juhus, kus Ladal olid need nii läbi, et krõbedal talvel masin ei käivitunud. Eks see bensiin mis silindrisse pumbati jooksis karterisse, see omakorda tegi õli vedelaks (too vend oli ikka päev otsa üritanud käima saada) ja see vedel õli jooksis silindrisse läbi peaaegu olematute klapisääre tihendite muutes segu selliseks mis ei plahvatanud. Õli tase kõvasti üle normi.
Aga Sinu probleemi põhjus... Las ma nüüd mõtlen kõvast...
Kui selle mootoril oleks turbo, siis arvaksin vea olevat turbos. Kuid minu teada seda seal pole
Miski ikka lekitab silindrisse õli. Plokikaane tihend? Paisupaagis vedelik õline? Tühikäigul tiksudes paagis ei mullita? Õli võtab, ei võta?
Omamoodi teeb murelikuks see, et käivitamisel pöörded üles tõmbab. Osadel masinatel ongi see normiks, kuid kuna Sul varem sama masin olnud, siis eeldan et Sa teaksid seda....
Tead, kuna mul endal puudub selle mootoriga mingigi kogemus, siis ei oska rohkemat midagi arvata. Ehk keegi veel oskab midagi soovitada.