Tänane kuupäev Pühapäev 16 Juun, 2024 16:30

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Suits käivitusel
PostitusPostitatud: Teisipäev 10 Mär, 2015 17:07 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 27 Apr, 2011 19:15
Postitusi: 57
Sai ostetud Soomest 1999 GV,kõik muu toimib aga kui jupp aega seisab siis käivitusel lükkab pöörded 2000 peale korraks ja pahvaka sinist tagant. Siis jäävad pöörded 1000le ja rohkem suitsu pole. Kuna sai valatud paaki kütuselisandit STB ja 98 peale kas see suits võib olla sellest või peale googeldamist õhku jäänud klapisääretihendid. Kuna eelmine voya oli sama mootoriga siis täheldan ka nõrgemat minekut just kiirendades möödasõidul. Ahjaa,autoks GV 3,3 lx


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Suits käivitusel
PostitusPostitatud: Kolmapäev 11 Mär, 2015 8:01 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 27 Apr, 2011 19:15
Postitusi: 57
ja viimase käiguga iga väiksem pingutus lükkab käigu alla st. kuidagi hästi nõrk.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Suits käivitusel
PostitusPostitatud: Kolmapäev 11 Mär, 2015 9:22 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 06 Jaan, 2011 20:39
Postitusi: 228
Sinine suits tähendab jah üldjuhul õli sattumist põlemiskambrisse.
Klapisääre tihenditega peaks see lugu olema, et kui tiksub natuke tühikäigul (näiteks ristmikul seistes) ja siis stardid, siis viskab pahvaka sinist. Oli ka juhus, kus Ladal olid need nii läbi, et krõbedal talvel masin ei käivitunud. Eks see bensiin mis silindrisse pumbati jooksis karterisse, see omakorda tegi õli vedelaks (too vend oli ikka päev otsa üritanud käima saada) ja see vedel õli jooksis silindrisse läbi peaaegu olematute klapisääre tihendite muutes segu selliseks mis ei plahvatanud. Õli tase kõvasti üle normi.
Aga Sinu probleemi põhjus... Las ma nüüd mõtlen kõvast...
Kui selle mootoril oleks turbo, siis arvaksin vea olevat turbos. Kuid minu teada seda seal pole :)
Miski ikka lekitab silindrisse õli. Plokikaane tihend? Paisupaagis vedelik õline? Tühikäigul tiksudes paagis ei mullita? Õli võtab, ei võta?
Omamoodi teeb murelikuks see, et käivitamisel pöörded üles tõmbab. Osadel masinatel ongi see normiks, kuid kuna Sul varem sama masin olnud, siis eeldan et Sa teaksid seda....
Tead, kuna mul endal puudub selle mootoriga mingigi kogemus, siis ei oska rohkemat midagi arvata. Ehk keegi veel oskab midagi soovitada.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Suits käivitusel
PostitusPostitatud: Kolmapäev 11 Mär, 2015 23:04 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 27 Apr, 2011 19:15
Postitusi: 57
Point ongi et varem oli Town Country 3,3 ja oli minek 100 minnes nii mööda minnes et läks sama käiguga 110,120 lihtsalt praegu tunne et ämma passat 1,8 on tunduvalt erksam,110 sõidad nagu gaasi puutud lykkab alla ja hakkab vaikselt koguma,ei tunne seda mölaklikku ylbust et vajutasid ja lihtsalt läks. pigem nagu väikese eurooplasega et lykkad 2 käiku alla ja hakkad mööda sõitma.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Suits käivitusel
PostitusPostitatud: Kolmapäev 11 Mär, 2015 23:08 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 27 Apr, 2011 19:15
Postitusi: 57
ja asi pole pisikeses egos 90 maanteel vaid Soome kiirteel 120 sõites tunned ennast autovägistajana,lihtsalt nagu pooks kuskil.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 132 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia