Tänane kuupäev Teisipäev 07 Mai, 2024 5:58

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 21 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Auto käima panemine
PostitusPostitatud: Neljapäev 08 Jaan, 2015 9:36 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 24 Dets, 2014 8:45
Postitusi: 35
kriimsilm kirjutas:
Vanemal versioonil (pff..nagu vanaema jutuke juba :)) on tagumise klaasi pesur eraldi koos pumba ja paagiga taga osas. Lekib või?

kui vanemal versioonil? mul 2000aasta ja ka tagaklaasile vett ei tule.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Auto käima panemine
PostitusPostitatud: Neljapäev 08 Jaan, 2015 9:58 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 06 Jaan, 2011 20:39
Postitusi: 228
Vanemal see on teisel põlvkonnal. 1993-1995 aasta. Minu omal asub vasakul küljel, lõpus katte taga. Mul see lekkis voolikust mis oli kõige liikuvama koha peal luugi ja kere vahel. Kuna aga tagumist akent nagunii väljavaatamiseks ei kasuta siis vahetasin vooliku küll ära aga noh, nii ta seisabki.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Auto käima panemine
PostitusPostitatud: Neljapäev 08 Jaan, 2015 14:05 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Esmaspäev 09 Nov, 2009 20:14
Postitusi: 377
Asukoht: Tre,Fin
96-00 on 1 paak kus kaks pumpa kõrvuti ja nagu juba öeldud ees paremal logari taga pamperi all. Ja tüüpviga on ka see et pump oksudeerub kinni...

_________________
3.8 T&C Stow'n Go
ex 3.3 LE MS Design


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Auto käima panemine
PostitusPostitatud: Neljapäev 08 Jaan, 2015 16:33 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 21 Nov, 2012 21:23
Postitusi: 43
Tänan !!!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Auto käima panemine
PostitusPostitatud: Neljapäev 08 Jaan, 2015 16:37 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 24 Dets, 2014 8:45
Postitusi: 35
Mina ka tänan.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Auto käima panemine
PostitusPostitatud: Teisipäev 13 Jaan, 2015 15:46 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 21 Nov, 2012 21:23
Postitusi: 43
Kirjutan tagant järgi siis et esmapostitus mille tegin selle lahendus seisnes selles, et autol polnud piisvalt kütust paagis :pai:
Kuna kütuse seier näitas, et on kütust siis ei osanud sellest ka midagi välja järeldada ja alustasin muidugi õli ja õlifiltri vahetusest mõeldes, et õlifilter nii palju mustust täis et ei lähe enam sealt miski läbi.
Pärast seda sai vahetatud kütusefilter, siis võtsin paagis alt lahti vaatasin kütust sees :synna:
soojendasin torusid ehk pealevool ja tagasivool mõeldes, et võib olla sattus liite kohtadesse kondens.
Siis panin paagi tagasi kõik tore ja vahva ja siis mõeldes et laseks kompressoriga toru läbi (pealevoolu), siis avastasin, et tuleb kohinat :tige: ja pärast seda selgus et kui paagikorgi avasid ja siis puhusid pealevoolu torusse siis oli sealt kosta ainult kohinat :dance:
Siis sai kütust valatud juurde ja siis voilaa pill töötas nagu Antsu viiul. :pidu2:
Kuigi paaki alla võttes oli kütust sees ja vaadates kogust ei ütleks küll, et seal nüüd vähe oleks olnud aga miskipärast ta seda kütust ei võtnud üles olgugi, et kütuseseier langes pärast paagi alla võtmist ja jusiis kütusenivoo paagis läks natuke teise nurga alla, siis ikkagi kütuse seier polnud punase kriipsu peal !


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 21 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 14 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia