Tänane kuupäev Reede 19 Apr, 2024 12:33

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: GV 1996 aasta Turbo
PostitusPostitatud: Neljapäev 18 Dets, 2014 22:11 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 18 Dets, 2014 20:33
Postitusi: 4
Asukoht: Tartu
Tervist.

Olen üpris värske gv omanik.

Peale ostu selline probleem et auto ei võta turbot taha olenemata sellest kui palju gaasi anda.
Käisin ühe tuttava juures kes arvas et võibolla see turbo küljes olev rõhuregulaator vms nimetusega asi kinni jäänud.
Kas seda võimalik kuidagi koduste vahenditega kontrollida et kas töötab või mitte ?
Kohapeal gaasi andes nagu tundub kõik korras olevat kuid nii kui käik sisse siis kuni 2000r/min läheb ja peale seda väga vaevaliselt ülespoole.
Paluks abi mida tasuks veel vaadata ja tähelepanu pöörata.
Eelnevalt sai vahetatud ära õhufilter ja siis nagu korraks käis ja peale seda ka see tõrkumine tekkis.
Loodan et ei saanud väga segane tekst.

Pilt(proovisin seda liigutada kuid kas lihsalt käega peaks see antud jubin liikuma? [ning kui olla näoga ees siis kuhu poole peaks kangi liigutaa kui käe vasakult poolt mootorit sisse ajada]
Kõiksugu info ja väikegi abi väga teretulnud.
Tänan


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: GV 1996 aasta Turbo
PostitusPostitatud: Reede 19 Dets, 2014 0:18 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 985
Asukoht: Raplamaa
Nii, tegemist siis WG (wastegate) turboga. Seal ei ole autol endal turbo juhtimisega mingit seost. Väljalaskegaasid ajavad turbo pöördesse ja kui rõhk tõuseb sisselaske poolel teatud piirini, siis selle rõhu mõjul avaneb kuuma poole peal klapp ja laseb osa gaase otse summutisse, et maha rahustada turbo pöördeid ja hoida rõhk normi piires. See hoob, mis sul seal on, peab liikuma külma poole pealt kuuma poole suunas, kui klapp avaneb. Kopsik, kuhu läheb voolik külge, reguleeribki selle hoovaga wastegate klapi liikumist. Kui võll on kinni jäänud näiteks lahti asendisse, siis sul ei saagi tekkida piisavat turborõhku ja masin ei liigu. Sellega peaks ka kaasnema must suits.

_________________
2011 Dodge RAM Longhorn
2020 Passat Executive


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: GV 1996 aasta Turbo
PostitusPostitatud: Pühapäev 21 Dets, 2014 18:21 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 18 Dets, 2014 20:33
Postitusi: 4
Asukoht: Tartu
Sai siis kontrollitud veidi asja. See wastegate hoob liigub iluti , veidi tugevamalt sõrmedega liigutada ja asi OK.
Sai üle vaadatud filtrist turboni minev torusik ja avastasin et seal peale õhulugejat üks toru lahti tulnud peale filtri vahetust, sai pandud see toru külge tagasi kuid tulemust ikka ei andud.(pildipeal sellise teksiga , mingi voolik toru küljes)
sai võetud hetkeks küjest ära ka see pisike voolik mis selle turbo küljest otse wastegate külge, oli tunda ilusti et õhku puhub sealt ilusti välja kuid seda ei tea kas piisavalt et seda WG tööle panna.
Kas viga võib olla selles et sellel wg mingi viga sees või tuleb rõhku liiga vähe et seda wg liigutada?
Muid põhjuseid ?
Pilt


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: GV 1996 aasta Turbo
PostitusPostitatud: Pühapäev 28 Dets, 2014 17:04 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 16 Juul, 2011 14:21
Postitusi: 214
99% kindel et viga ei ole turbos.See on Voyageride tüüpviga ja asi kinni elektroonikas.Kui auto aju saab mingi veakoodi,siis aju läheb nn."kojuliipamis" reziimi ja ei lase mootoril üle 2000 pöörde tõusta.Vigu võib olla kus iganes ja väga raskesti diagnoositav.Esimese asjana kontrolli üle esimene anduriga pihusti.Võta pistik lahti ja mõõda anduri takistus üle,peab jääma sinna ca 100 oomi kanti .Kui andur tuksis siis pääsed ehk ainult pihusti vahetusega.Aga selle veaga on Voyageride omanikele halle karvu väga palju juurde tulnud...


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: GV 1996 aasta Turbo
PostitusPostitatud: Esmaspäev 29 Dets, 2014 23:22 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 18 Dets, 2014 20:33
Postitusi: 4
Asukoht: Tartu
rai kirjutas:
99% kindel et viga ei ole turbos.See on Voyageride tüüpviga ja asi kinni elektroonikas.Kui auto aju saab mingi veakoodi,siis aju läheb nn."kojuliipamis" reziimi ja ei lase mootoril üle 2000 pöörde tõusta.Vigu võib olla kus iganes ja väga raskesti diagnoositav.Esimese asjana kontrolli üle esimene anduriga pihusti.Võta pistik lahti ja mõõda anduri takistus üle,peab jääma sinna ca 100 oomi kanti .Kui andur tuksis siis pääsed ehk ainult pihusti vahetusega.Aga selle veaga on Voyageride omanikele halle karvu väga palju juurde tulnud...

Proovin lähiajal selle takistuse seal ära mõõta.
Samas sai proovitud igasugu asju, näiteks lumepeal kui ratas käib ringi läheb kõik ilusti pöördesse nn üle 2000. sama sai proovitud 2 käiguga lumel sama, ja 3 täpselt sama kõik nagu toimiks, kuid nii kui pidamine olemas siis hakkab jama pihta. 1 käiguga läheb ka sõites ilusti ja 2teisega nagu korraks jääks kuhugi kinni ja siis hakkab liikuma, kas see põhjus võib tõesti pihusti viga olla?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: GV 1996 aasta Turbo
PostitusPostitatud: Laupäev 03 Jaan, 2015 19:56 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 18 Dets, 2014 20:33
Postitusi: 4
Asukoht: Tartu
rai kirjutas:
99% kindel et viga ei ole turbos.See on Voyageride tüüpviga ja asi kinni elektroonikas.Kui auto aju saab mingi veakoodi,siis aju läheb nn."kojuliipamis" reziimi ja ei lase mootoril üle 2000 pöörde tõusta.Vigu võib olla kus iganes ja väga raskesti diagnoositav.Esimese asjana kontrolli üle esimene anduriga pihusti.Võta pistik lahti ja mõõda anduri takistus üle,peab jääma sinna ca 100 oomi kanti .Kui andur tuksis siis pääsed ehk ainult pihusti vahetusega.Aga selle veaga on Voyageride omanikele halle karvu väga palju juurde tulnud...


Sai mõõdetud see pihusti andur ja sain takisutseks 112,9 kas see on normaalne?
Samas imelik on see et sai veidi puhastatud seda õhulugejat ja sai seda wg kangi edasi tagasi sakutatud ning sai tulemus selline et vahepeal kõik nagu tip top korras lausa 2 päeva kõik toimis ja taas sama asi vahepeal läheb ilusti pöördesse vahepeal mitte ei saa aru millest see tuleb, oleks sedasi et üldse ei lähe samas vahepeal läheb kõigi käikudega ja erinevate pööretega korralikult. Täiesti arusaamatu millest selline asi on.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: GV 1996 aasta Turbo
PostitusPostitatud: Esmaspäev 05 Jaan, 2015 13:53 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 16 Juul, 2011 14:21
Postitusi: 214
Tähendab pihusti viga ei ole.Ise jamanud sellega nii et hing armas ja viga ei leidnudki.Ostsime teise auto kõrvale ja vahetasime üksipulgi kõokvõimalikke detaile,tolku ei midagi,kord töötab-siis jälle mitte.Lõpuks panime mehaanilise juhtimisega pumba peale,siis sai normaalselt sõita ka...


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: GV 1996 aasta Turbo
PostitusPostitatud: Teisipäev 06 Jaan, 2015 10:45 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 28 Mär, 2011 9:43
Postitusi: 22
Läbi võib olla ka turbo rõhu andur, mis asub paisupaagi kõrval. Diagnostika näitab selle vea ära.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: GV 1996 aasta Turbo
PostitusPostitatud: Teisipäev 03 Mär, 2015 14:38 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 07 Aug, 2011 17:00
Postitusi: 8
Oli sama jama.vahetasin turbo rõhu andur ära ja asi korras :-)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: GV 1996 aasta Turbo
PostitusPostitatud: Teisipäev 03 Mär, 2015 17:00 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 15 Juul, 2012 11:47
Postitusi: 290
Asukoht: Pärnumaa/Loviisa
Mobiil: 55604444
MatiK kirjutas:
Samas imelik on see et sai veidi puhastatud seda õhulugejat ja sai seda wg kangi edasi tagasi sakutatud ning sai tulemus selline et vahepeal kõik nagu tip top korras lausa 2 päeva kõik toimis ja taas sama



mure kurtja kirjutab ise oma masina vea juba siin ära. puhastas õhulugejat ja siis mingi aeg töötas tip top. vaheta õhulugeja ära siis ja asi ok. minul oli ntx õhulugeja viga!

_________________
97a Chrysler Grand Voyager LE 2,5TD
00a Chrysler Grand Voyager LE 2,5TD

vajadusel tel: 55604444


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 15 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia