Tänane kuupäev Pühapäev 12 Mai, 2024 14:47

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Esmaspäev 06 Okt, 2014 12:07 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 31 Mai, 2014 9:19
Postitusi: 11
mure siis pealkirjasnimetatud mootoriga,nimelt õli ja jahutus vedelik kaob ära.Õli kaeb eriti kiirelt tagant muidugi näha sinist suitsu ja tunda õli kärsakat.
Sooviks siis asjaliku nõu hea oleks ps kaudu,. :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 12 Okt, 2014 19:27 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 15 Juul, 2012 11:47
Postitusi: 290
Asukoht: Pärnumaa/Loviisa
Mobiil: 55604444
asjalik nõu see et kisu mootor pulkadeks ja täis kap. rem. kui õli sumpsist välja tuleb siis ala osa mootorist nõuab remonti. rõngad, vb ka kolvid jne.

_________________
97a Chrysler Grand Voyager LE 2,5TD
00a Chrysler Grand Voyager LE 2,5TD

vajadusel tel: 55604444


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 12 Okt, 2014 20:05 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 06 Jaan, 2011 20:39
Postitusi: 228
Õli võib kaduda ka turbo kaudu.
Kui kiirendad, siis peaks nii umbes 2500 pöörde juures turbo rakendumine tunda andma. Tähendab, et turbo töötab küll kogu aeg aga selliste pöörete juures annab kiirenduses tunda. Võta turbosse minev jäme lõdvik lahti ja kui see on heasti õline, siis on turboga lood kehvasti. Võid netist otsida ka infot turbo kontrollimise kohta.
Jahutusvedelik võib kaduda suure tõenäosusega läbi plokikaane tihendite, kui just konkreetset leket pole.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 16 Okt, 2014 15:02 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 31 Mai, 2014 9:19
Postitusi: 11
njaa õli kadumise kohapealt eriti ei usu et mootori kapi vaja kuna minek suht hea ja jõudu nagu oleks,mis kiirendusse puutub siis see tips mage suht lihtsalt läheb piirajasse tundub nagu tõestu turboga jama teiseks pump ise ..

MiS aga jahutus vedelikku puutub siis oli vist viga selles et kusagilt oli ring kinni ja vedelikku lihtsalt pidi lisama pidevalt ,kuna vahetasin vedeliku mis oli suht roostene ju vett kasutatud ennem,nuud vahetatud siis vedelik ja termostaat et viimasel vaatlusel oli alles veel vedelik,nüüd pigem mure see et ei lähe seest soojaks vaid vaevu leige.Torudest katsudes kapotialt on kuumad voolikud aga soe tuppe ei jõua,kas on mingid el klapid vahel või milles viga võiks olla.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 17 Okt, 2014 7:34 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 15 Sept, 2007 18:53
Postitusi: 174
raix28 kirjutas:
njaa õli kadumise kohapealt eriti ei usu et mootori kapi vaja kuna minek suht hea ja jõudu nagu oleks,mis kiirendusse puutub siis see tips mage suht lihtsalt läheb piirajasse tundub nagu tõestu turboga jama teiseks pump ise ..

MiS aga jahutus vedelikku puutub siis oli vist viga selles et kusagilt oli ring kinni ja vedelikku lihtsalt pidi lisama pidevalt ,kuna vahetasin vedeliku mis oli suht roostene ju vett kasutatud ennem,nuud vahetatud siis vedelik ja termostaat et viimasel vaatlusel oli alles veel vedelik,nüüd pigem mure see et ei lähe seest soojaks vaid vaevu leige.Torudest katsudes kapotialt on kuumad voolikud aga soe tuppe ei jõua,kas on mingid el klapid vahel või milles viga võiks olla.


Kui sõidetud veega, sisi väga tihti hakkab pumba tihend läbi laskma ja see paneb sorinal maha, seal see teema väga tihe ja rooste-katlakivi sodi paneb tihendi lekkima, ilmselt samal põhjusel sul ka tuba külm, kogu värk lihtsalt essu täis.

Õli uuri turbot esimesena ja kui loiku all pole, siis on ka kaanetihendi viga võimalik ... üldiselt need pead, mis on veega sõidetud on suht mõtetu uuesti peale panna, mingil seni seletamatul põhjusel hapnevad need kiiremini.

Turbo rakendub minu masinatel juba 1700-1800 pealt, kui hiljem siis lähen juba asja uurima, üle 2500 on sellel mootoril juba piinamine.

Dad.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 20 Okt, 2014 17:11 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 05 Jaan, 2014 14:30
Postitusi: 190
dad kirjutas:
raix28 kirjutas:
njaa õli kadumise kohapealt eriti ei usu et mootori kapi vaja kuna minek suht hea ja jõudu nagu oleks,mis kiirendusse puutub siis see tips mage suht lihtsalt läheb piirajasse tundub nagu tõestu turboga jama teiseks pump ise ..

MiS aga jahutus vedelikku puutub siis oli vist viga selles et kusagilt oli ring kinni ja vedelikku lihtsalt pidi lisama pidevalt ,kuna vahetasin vedeliku mis oli suht roostene ju vett kasutatud ennem,nuud vahetatud siis vedelik ja termostaat et viimasel vaatlusel oli alles veel vedelik,nüüd pigem mure see et ei lähe seest soojaks vaid vaevu leige.Torudest katsudes kapotialt on kuumad voolikud aga soe tuppe ei jõua,kas on mingid el klapid vahel või milles viga võiks olla.


Kui sõidetud veega, sisi väga tihti hakkab pumba tihend läbi laskma ja see paneb sorinal maha, seal see teema väga tihe ja rooste-katlakivi sodi paneb tihendi lekkima, ilmselt samal põhjusel sul ka tuba külm, kogu värk lihtsalt essu täis.

Õli uuri turbot esimesena ja kui loiku all pole, siis on ka kaanetihendi viga võimalik ... üldiselt need pead, mis on veega sõidetud on suht mõtetu uuesti peale panna, mingil seni seletamatul põhjusel hapnevad need kiiremini.

Turbo rakendub minu masinatel juba 1700-1800 pealt, kui hiljem siis lähen juba asja uurima, üle 2500 on sellel mootoril juba piinamine.


Tegemist ju nn "paadimootoriga" see käibki täispööretel kõige paremini. :D

Dad.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 26 Okt, 2014 12:49 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 31 Mai, 2014 9:19
Postitusi: 11
kusagilt vedelikku välja ei tule ja loiku alla ei jää,voolikud korralikilt kuumad nii sisse minek kui välja tulek,jääb mulje et ei sulge kusagilt el klappi et tõmbab külma õhku sisse.seda tunda ka kui käe paned ribide peale mis kojakate vahel on,.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 28 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia