Tänane kuupäev Neljapäev 02 Mai, 2024 15:42

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Neljapäev 11 Sept, 2014 21:52 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 21 Okt, 2009 20:11
Postitusi: 96
Asukoht: Muhu
Tere jälle.
Nimelt ükspäev koju tulles jäi masin hoovi tööle.Järgmisel hetkel ,kui hakkasin mootorit välja lülitama avastasin,et temperetuuri andur nii üõhjas ,kui olla saab.Nii,kui süüte valja keerasin käis kapoti allt välja tohutu auru pilv.Võtsin maha aku juhtme igaks juhuks ja lasin mootoril jahtuda,et hiljem lähemalt uurima hakata kus,mis järgi andis ja miks.Lõpuks leidsin vea .Voolik mis läheb radikast termostaati oli radikaast väljuva toru alt radikal tüki välja löönud.Nüüd panin teise radika peale ja uue jahutus vedeliku sisse aga mis toimima ei hakka on jahutus ventilaatorid.Kaitse terve 40nene temp näitab salongis keskmise valge joone peal.Aga vedelik radikas läheb väga kuumaks ja termostaati minev toru nagu oleks surve all.
Küsimus siis selline kas ventikatel kuskil andur mis võis töölepingu lõpetada?
Ega see esimene kuumenemine plokikaane tihenditele liiga pole teinud,kui üle kuumenes?Kas veepump võis kannatada saada?
Kuidas kellades temperatuur normis seisab ja kõrgemale ei tõuse?

Kel kogemusi ,siis iga vastus teretulnud ja tänud ette.Kurb vaadata kuidas mugav masin hoovil seisab.Mazda va kurjam põrutab neerud lahti :D .

_________________
Chrysler grand voyager 3,3 116kw LX 1999


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 11 Sept, 2014 22:01 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Town&Country

Liitunud: Teisipäev 05 Apr, 2011 4:24
Postitusi: 1267
seee radika värk neil suht normaalne endal 2 radikat samast kohast purunenud... aga keskel sul ventikad tööle ei hakkagi ... edasipoole hakkavad tööle ei tea ise ka kuna nad hakkavad.... kuna mõnikord on kuulda... aga keema pole läinud ja tosool peab


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 11 Sept, 2014 22:24 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 21 Okt, 2009 20:11
Postitusi: 96
Asukoht: Muhu
Ei julgenud enam kuumutada kuna oli selgelt tunda,et toru oli üli kuum.Ega äkki termostaat kinni või olla?Mulkutasin nende torudega ja valasin aga juurde vedelikku.Praegu jälle ürnalt puudu.Kas nendl kuskil pole mingit õhutus kohta?Kui ka peaks mingi vedeliku kadu olema siis vent ju peaks ikka tööle hakkama.

_________________
Chrysler grand voyager 3,3 116kw LX 1999


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 12 Sept, 2014 13:12 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Esmaspäev 09 Nov, 2009 20:14
Postitusi: 377
Asukoht: Tre,Fin
Kas radikakork on ikka originaal ja töötav?
Viimane on ühtlasi ka surveklapp paisupaaki...

_________________
3.8 T&C Stow'n Go
ex 3.3 LE MS Design


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 13 Sept, 2014 7:54 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 13 Juun, 2007 0:13
Postitusi: 1102
Asukoht: viljandi vöi siis lohja
Mobiil: 56684864
kui ventilaatorid tööle ei hakka ,siis nende töötamist juhib üks pisike nn. tablett mis asub ees stange all vasakul pool.

_________________
kahte head asja pole olemas.....


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 13 Sept, 2014 13:50 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 21 Okt, 2009 20:11
Postitusi: 96
Asukoht: Muhu
Radiaatori kork on vahetatud aga olemas ka originaal.Panin originaal korgi tagasi.Täna katsetasin uuesti ja enne seda kui temo tõusis keskmise pulgani hakkas vent tööle .Töötas möned minutid ja jäi seisma .Lasin veel tmasinal töödata aga enam ei hakanud .

Proovin otsida üles selle ime jupi stangest.

_________________
Chrysler grand voyager 3,3 116kw LX 1999


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 27 Sept, 2014 0:29 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 21 Okt, 2009 20:11
Postitusi: 96
Asukoht: Muhu
Mis selle stanges oleva jubina tööpõhimõte on?Kas reageerib siis soojusele ,et paneb ventikad tööle?

_________________
Chrysler grand voyager 3,3 116kw LX 1999


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 27 Sept, 2014 10:28 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Town&Country

Liitunud: Teisipäev 05 Apr, 2011 4:24
Postitusi: 1267
relee on see karbikene... seda juhib impulss mis tuleb soojusandurist ja ajust.... vastavalt pingele paneb ta ventikad tööle...


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 02 Okt, 2014 11:22 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 21 Okt, 2009 20:11
Postitusi: 96
Asukoht: Muhu
No nii.Mina saan jälle teema lukku panna .Oli ükspäev igav ja hakkasin oma masina probleemile pühenduma.Ja ilmnes,et pistik mis ventikatese läks oli kas halvasti kontaktis või sellesarnast Kuna peale kontaktide puhastamist töötavad ilusti jahutus ventilaatorid .Kuna sai ka vahetatud termostaat läheb ka kogu salong kenasti soojaks .Aga tänud küigile kaasamõtlejatele ja nõuandjatele.

_________________
Chrysler grand voyager 3,3 116kw LX 1999


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 16 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia