Tere jälle.
Nimelt ükspäev koju tulles jäi masin hoovi tööle.Järgmisel hetkel ,kui hakkasin mootorit välja lülitama avastasin,et temperetuuri andur nii üõhjas ,kui olla saab.Nii,kui süüte valja keerasin käis kapoti allt välja tohutu auru pilv.Võtsin maha aku juhtme igaks juhuks ja lasin mootoril jahtuda,et hiljem lähemalt uurima hakata kus,mis järgi andis ja miks.Lõpuks leidsin vea .Voolik mis läheb radikast termostaati oli radikaast väljuva toru alt radikal tüki välja löönud.Nüüd panin teise radika peale ja uue jahutus vedeliku sisse aga mis toimima ei hakka on jahutus ventilaatorid.Kaitse terve 40nene temp näitab salongis keskmise valge joone peal.Aga vedelik radikas läheb väga kuumaks ja termostaati minev toru nagu oleks surve all.
Küsimus siis selline kas ventikatel kuskil andur mis võis töölepingu lõpetada?
Ega see esimene kuumenemine plokikaane tihenditele liiga pole teinud,kui üle kuumenes?Kas veepump võis kannatada saada?
Kuidas kellades temperatuur normis seisab ja kõrgemale ei tõuse?
Kel kogemusi ,siis iga vastus teretulnud ja tänud ette.Kurb vaadata kuidas mugav masin hoovil seisab.Mazda va kurjam põrutab neerud lahti
.