Tänane kuupäev Pühapäev 12 Mai, 2024 5:25

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 16 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Voyageri roolivõimendi
PostitusPostitatud: Reede 06 Juul, 2012 13:05 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 24 Juul, 2010 12:17
Postitusi: 38
Autoks grand voyager 1998a .Ja mure selles ,et roolivõimendi kaob sooja mootoriga ära.Külmalt kõik väga OK,mida soojemaks läheb seda lühemaks jääb roolivõimendi abi(keeramise alguses on kerge ja siis kaob võimendi ära).Aga kui auto päris soe siis pole enam üldse võimu.Võimendi ei unda!
Äkki kellegil on kogemust?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 06 Juul, 2012 22:32 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 11 Jaan, 2008 1:23
Postitusi: 365
Asukoht: kusagil ikka
Olen sellise murega Silberisse pöördunud. Töökoja juhataja arvas et tavaliselt on see nii kui roolivõimu pumbal labad ära kuluvad. Et külma õli viskoosus on suurem siis lüheldasest labast jätkub et mingi toime oleks, kui õli soojeneb siis aga tema viskoosus väheneb ning enam ei piisa pumba jõudlusest.
Ma kahjuks pole saanud võimalust auto kallale minna ning sõidan juba ca pool aastat nagu GAZ-53'ga, pole saanud seda väidet kontrollida.
Ameerika Autos aga näiteks arvati et viga võib olla ka roolilatis, kas on selles mingi ummistus vms.
Ma oma auto juures kahtlustan tegelikult mõlemat - et latiga on miskit käest ära ja ka pump ei tööta nagu peab.
Õli ei kao, ei aja välja, pump ei unda... ainult rool on raske.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 08 Juul, 2012 21:48 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 24 Juul, 2010 12:17
Postitusi: 38
Mõtlesin ,et proovin läbi pesta ja uus õli sisse.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 09 Juul, 2012 11:04 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 11 Jaan, 2008 1:23
Postitusi: 365
Asukoht: kusagil ikka
Esiotsa kõige lihtsam variant. Kui pesed siis soovitati lahti võtta latist välja tulev liin, mitte pumbast peale minev.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 09 Juul, 2012 17:01 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 13 Juun, 2007 0:13
Postitusi: 1102
Asukoht: viljandi vöi siis lohja
Mobiil: 56684864
ja kuidas sa sellise autoga sõidad, mees ,pool aastat roolivõim ei tööta,liikluses oled ju siis potensiaalne mõrvar ,või mis...

_________________
kahte head asja pole olemas.....


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 09 Juul, 2012 19:44 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 11 Jaan, 2008 1:23
Postitusi: 365
Asukoht: kusagil ikka
Hulkur kirjutas:
--- ,või mis...


Ole rahulik, maanteel või tänaval ei avaldu raske rool teisti kui kerge rool, raskeks läheb kui on vaja suht paigal manööverdada, mitte enne. Parklas tuleb seega vahel kauem taskusse rihtida, muud midagi.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 17 Juul, 2012 23:22 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 11 Juun, 2006 12:37
Postitusi: 501
Asukoht: Harjumaa
Ma hääletaks roolilati ummistuse poolt.
Roolivõimu vedeliku (ATF) viskoossus soojenedes nii oluliselt ei tohiks muutuda (kui seal ikka õige vedelik sees on).


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 16 Sept, 2014 22:03 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 15 Jaan, 2012 13:05
Postitusi: 8
Kas keegi on mingi lahenduse kah sellele murele leidnud? Mina olen proovinud süsteemi läbi pesta ja nüüd vahetasin veel vihaga roolivõimendi pumba ära ja tulemus on 0, täpselt sama seis. Muidugi ei ole 100% kindel et uus pump kah ideaalne on.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 16 Sept, 2014 22:14 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 985
Asukoht: Raplamaa
Ma uuriks ka reduktsiooniklapi seisukorda. Sealt vahelt poeb ka kuum ja kusivedel õli suht hästi läbi, kui vedru nõrk on või klapp ise vigane.

_________________
2011 Dodge RAM Longhorn
2020 Passat Executive


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 16 Sept, 2014 22:54 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 15 Jaan, 2012 13:05
Postitusi: 8
Reduktsioonklapp asub pumbast väljuva rõhutoru vahel, eks? Selle lammutasin laiali vanal pumbal. Kõik tundus ilus ja korras olevat. Hästi ei usu et 2 pumpa ja klappi täpselt sama pulli teevad, aga eks peab proovima. Kas latis ei ole voyageritel mingeid sarnaseid vigastusi ette tulnud?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 17 Sept, 2014 17:33 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 15 Sept, 2007 18:53
Postitusi: 174
Hulkur kirjutas:
ja kuidas sa sellise autoga sõidad, mees ,pool aastat roolivõim ei tööta,liikluses oled ju siis potensiaalne mõrvar ,või mis...


Et siis mis nagu viga on? Rool raske ja muskel kasvab, kõik muu paistab selline ülepunnitatud, kui on võim siis on kerge keerata, kui pole siis ole MEES!

Sa ikka ise kodus hambaid pesed või lased need ka "spetsialistil" teha, et kogemata ehk torkad hambaharja kurku vms?

Dad.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 18 Sept, 2014 0:20 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 13 Juun, 2007 0:13
Postitusi: 1102
Asukoht: viljandi vöi siis lohja
Mobiil: 56684864
...et kui muskel on siis pole ajusi vajagi.nii vöi.....

_________________
kahte head asja pole olemas.....


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 18 Sept, 2014 8:49 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 15 Jaan, 2012 13:05
Postitusi: 8
Sõidetud ilma siduri või pidurita isegi, asi see ilma roolivõimuta sõita siis on. Mr Green
Aga praegune diagnoos on siis igaljuhul roolilatt. Kõik muu on üle käidud ja läbi vaadatud. Eks lähiajal vahetan ära ja annan teada. Kellel uut latti pakkuda, võib helistada 55602969.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 19 Sept, 2014 21:24 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 13 Juun, 2007 0:13
Postitusi: 1102
Asukoht: viljandi vöi siis lohja
Mobiil: 56684864
1996 a plymothi on olemas.

_________________
kahte head asja pole olemas.....


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 12 Okt, 2014 19:33 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 15 Juul, 2012 11:47
Postitusi: 290
Asukoht: Pärnumaa/Loviisa
Mobiil: 55604444
minul oli ka see häda et vaheapeal töötas ilusti ja samas sõida nagu gas53-ga. kuna pump hakkas ka õli välja ajama siis sai pumba vahetus tehtud ning asi korras. õli oli mul enne seda juba vägagi puhas ja uus :D


see et roolivõim ei tööta ei tähenda et mõrvar oled. kasvõi natuke liigud suudab juba rooli täitsa vabalt keerata. teel see mõju ei avalda. see et õlisurvet latini ei jõua ei tähenda see et rattad keeraksid kuhu ise tahavad. kas ziguliil ja teistel vene auto ning veoka juhid on mõrvarid?

_________________
97a Chrysler Grand Voyager LE 2,5TD
00a Chrysler Grand Voyager LE 2,5TD

vajadusel tel: 55604444


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 16 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia