Tänane kuupäev Laupäev 27 Apr, 2024 9:46

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Pühapäev 07 Sept, 2014 23:49 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 30 Juul, 2014 23:33
Postitusi: 15
Tere,

Ostsin mina siis 1996a Voyageri, ketiga mootoriga, millel kett oli purunenud. Asemele läks 1998a mootor (vist peaks olema hammasratastega?). Täna oli esmakäivitus, ja mootor käivitus ilusti, ning ka pöördesse läheb ilusti, sõita pole veel proovinud. Ainus asi mis häirib, on see, et tühikäigu pöörded on 1000rpm juures, ja madalamale ei lähe ka soojaks minnes. Mis võiks seda põhjustada?
Kas sellele mootorijuhtimisele on olemas ka mingi diagonstika tegemise võimalus veakoodide lugemise näol?

1998a mootor, mis peale läks omas ka MAP andurit, mis (1996) jäi kasutuseta, kuna vanal on õhulugeja. Ehk on veel mingi andurite erinevus, mis ajab tühikäigu 1000rpm peale? Juhtpihusti?


Ettetänades kõiksugu info eest.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 08 Sept, 2014 13:12 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Esmaspäev 09 Nov, 2009 20:14
Postitusi: 377
Asukoht: Tre,Fin
98 tuli palju muudatusi kogu autole, alates ajust (juht moodulitest). 96-97 aasta masinatel saab võtmetrikiga vea koodid + OBD2, 98 aga ainult OBD2...
Turbodiisli enda kohta ei oskagi öelda kas to annab üldse mingeid koode...

_________________
3.8 T&C Stow'n Go
ex 3.3 LE MS Design


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 08 Sept, 2014 22:58 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 30 Juul, 2014 23:33
Postitusi: 15
Kuidas see võtmetrikiga veakoodide lugemine käib muidu?
Muidu pump ja kogu muu kraam tundus sama olevat, pistikud ka kõik sobisid jne. Ainus erinevus mis silma hakkas oli kliimapumpa pistik ning MAP anduri puudumine vanatüübi juhtmestikus/õhulugeja olemasolu. Samas imelik et tühikäik 1000rpm, huvitav kas see võib tähendada avariireziimi?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 08 Sept, 2014 23:49 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Esmaspäev 09 Nov, 2009 20:14
Postitusi: 377
Asukoht: Tre,Fin
Kas sa aju vahetasid ära?

_________________
3.8 T&C Stow'n Go
ex 3.3 LE MS Design


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 09 Sept, 2014 7:05 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 30 Juul, 2014 23:33
Postitusi: 15
Aju ja juhtmestik on kõik 1996a auto oma ehk siis see mis sellel kerel küljes oli. Ainus mida teha tahtsin oligi rauapoole vahetus ja see kõik nagu sobis...


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 12 Sept, 2014 22:17 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 28 Nov, 2007 22:58
Postitusi: 15
Asukoht: Haapsalu-Tallinn
Mul samamoodi paar aastat juba peale mootorivahetust hammasratastega mootori vastu pöörded üleval, ainult külmadel hommikutel on kuni mootori soojenemiseni 850rpm. Ja põhjust polegi leidnud. Tehtud ka Chrysleri originaal seadmetega diagnostika (oli US-Parts vist), selle järgi kõik OK, vahetatud peale mootori remonti ilmselt kõik andurid, ka õhulugeja ja kõrgsurvepump. Ainult aju on vana siiani. Samas olen asjale pisut käega löönud ka, minupärast käigu siis 1000-1100rpm., kui tahab! Muidugi pisike probleem tekib ka tehnoülevaatusel heitgaasidega aga meie turumajanduse viljastavates tingimustes ei tohiks see vast ületamattu olla!
Kui aga asjale lahenduse leiad, siis äkki räägid teistelegi?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 13 Sept, 2014 14:30 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Esmaspäev 09 Nov, 2009 20:14
Postitusi: 377
Asukoht: Tre,Fin
Kuulge, milleks see aju teie arvates seal on? Naljategemiseks või :D
Kui mootor ja andurid muutusid siis on vaja ka aju mis neid oskab lugeda ja toimetada...

_________________
3.8 T&C Stow'n Go
ex 3.3 LE MS Design


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 13 Sept, 2014 21:36 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 28 Nov, 2007 22:58
Postitusi: 15
Asukoht: Haapsalu-Tallinn
Nojah, aga siingi foorumis paljud vahetanud ketiga mootori hammasratastega mootori vastu ja seda probleemidetta. Tegelikult sellise mootorivahetuse korral jäävad andurid kõik samaks, vähemalt mul jäid. See, et hammakatega mootoril on kollektoril MAP andur ja ketiga mootoril õhulugeja õhupuhasti ja kollektori vahel on ka ainus vahe asjadel. Ja muidugi kõrgsurvepump, mis pöörleb teistpidi.Niiet loogika järgi tundub jah niimoodi, et vana aju ei sobi kokku hammakatega mootori pumbaga. Mis aga tähendab vist siis seda, et tuleb juurde leiutada ka MAP anduri juhtmed? Ja vanale õhulugejale kirvest anda? Samas siingi palju teemasid mootorite vahetusest, aga keegi pole rääkinud vana õhulugeja purukspeksmisest ja MAP andurile uute juhtmete vedamisest? Aju võin ju vahetada uuema vastu, aga kuhu ühendada MAP???


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 14 Sept, 2014 11:46 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
1994 Dodge Caravan

Liitunud: Kolmapäev 08 Juul, 2009 22:49
Postitusi: 345
Asukoht: järvamaa
Mobiil: 56370336
Lihtsam on ju pumba pealt pöördeid maha keerata!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 14 Sept, 2014 11:57 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 30 Juul, 2014 23:33
Postitusi: 15
Pump ju elektrilise juhtimisega....seda vist ei kannata manuaalselt kruttida?

Minupuhul oli asi pigem selles, et sai leitud ilma elektrita doonor-mootor ning kere, millel jälle raud oli kutu. Seega aju ja juhtmestiku vahetusest (ning immoga mässamisest (eelduste kohaselt) arvasin et pääsen. Mootor käib 850-900rpm juures enamasti, samas kui gaasi anda ja pedaal lahti lasta, siis kukub 1200rpm...->1000rpm ja siis alles tuleb tühikäigule tagasi suhteliselt aeglaselt.

Mis pöördel muidu tehasepoolt antud mootor käima peaks? Kas see on ka tavaline, et gaasi lahti lastes tuleb tühikäigule tagasi suht aeglaselt?

Puudub kahjuks varasem kogemus chrysleriga, seetõttu ka võibolla veidi lollid küsimused.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 14 Sept, 2014 20:41 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
1994 Dodge Caravan

Liitunud: Kolmapäev 08 Juul, 2009 22:49
Postitusi: 345
Asukoht: järvamaa
Mobiil: 56370336
Oleneb kui aeglaselt ta läheb tühikäigule tagasi, aga muidu täiesti norm.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 13 Okt, 2014 19:44 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 15 Juul, 2012 11:47
Postitusi: 290
Asukoht: Pärnumaa/Loviisa
Mobiil: 55604444
pane õige aju ka. vana aju ei oska sul seda pumpa ilmselt juhtida. sulle väljanägemiselt tundub et kõik sama aga juba see et pump käib teistpidi ringi peaks asja mõjutama.

_________________
97a Chrysler Grand Voyager LE 2,5TD
00a Chrysler Grand Voyager LE 2,5TD

vajadusel tel: 55604444


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 14 Okt, 2014 22:52 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 28 Nov, 2007 22:58
Postitusi: 15
Asukoht: Haapsalu-Tallinn
ats85 kirjutas:
pane õige aju ka. vana aju ei oska sul seda pumpa ilmselt juhtida. sulle väljanägemiselt tundub et kõik sama aga juba see et pump käib teistpidi ringi peaks asja mõjutama.


Seda olen isegi mõelnud, et vahetaks aju, aga... tuleb ju ilmselt vedada uued juhtmed õhulugejale(ketiga mootoril asus see õhupuhasti ja kollektori vahel, uuel aga sisselaske kollektoril) ja service manuali järgi tuleks justkui alarm ka uuesti programmeerida st. alarm ei hakka ilma uut aju tunnistama ja ikka jama majas. Selleks aga mingit four digit PINi vaja, mida loomulikult pole. Niiet kokkuvõttes palju pusimist ja lihtsam vist autot vahetada.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 17 Okt, 2014 7:39 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 15 Sept, 2007 18:53
Postitusi: 174
kalles kirjutas:
ats85 kirjutas:
pane õige aju ka. vana aju ei oska sul seda pumpa ilmselt juhtida. sulle väljanägemiselt tundub et kõik sama aga juba see et pump käib teistpidi ringi peaks asja mõjutama.


Seda olen isegi mõelnud, et vahetaks aju, aga... tuleb ju ilmselt vedada uued juhtmed õhulugejale(ketiga mootoril asus see õhupuhasti ja kollektori vahel, uuel aga sisselaske kollektoril) ja service manuali järgi tuleks justkui alarm ka uuesti programmeerida st. alarm ei hakka ilma uut aju tunnistama ja ikka jama majas. Selleks aga mingit four digit PINi vaja, mida loomulikult pole. Niiet kokkuvõttes palju pusimist ja lihtsam vist autot vahetada.



Võrdle pumba numbreid, elektroonika on osadel pumpadel erinev, aga mis on tulemuseks pumpade ja ajude vägivaldsel vahetamisel vahetamisel ... pole ise proovinud ... veel.

Dad.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 42 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia