Tänane kuupäev Laupäev 27 Apr, 2024 11:57

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 15 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Teisipäev 22 Juul, 2014 19:41 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 15 Veebr, 2010 23:51
Postitusi: 51
Autoks 99 a voyager 2.5 D. Sai mööda kruusteed sõidetud tee oli suht katki auto sai korralikult põrutada ja õlituli vingub nüüd kogu aeg põleb. mootoris õli on , varda järgi on õli normis. Oskab keegi variante pakkuda mis häda võib olla ?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 28 Juul, 2014 15:06 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 15 Sept, 2007 18:53
Postitusi: 174
Kui väga kõvasti raputas, siis võis ülivannil oleva saasta üles peksta ja nüüd on õlivõtturi sõel umbes .... hüpotees...

Dad.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 17 Aug, 2014 18:05 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 20 Dets, 2009 1:48
Postitusi: 365
Asukoht: lõuna-Eesti
aido007 kirjutas:
Autoks 99 a voyager 2.5 D. Sai mööda kruusteed sõidetud tee oli suht katki auto sai korralikult põrutada ja õlituli vingub nüüd kogu aeg põleb. mootoris õli on , varda järgi on õli normis. Oskab keegi variante pakkuda mis häda võib olla ?



Kontrolli üle mootori küljes olev pistik, mul oli kord nii, et raputas selle lahti mootori küljest.

_________________
pole olemas täiuslikku masinat
:)
1996/99 Grand Voyager 2.5 Td


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 20 Aug, 2014 14:19 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 23 Sept, 2009 10:41
Postitusi: 66
Asukoht: Võru
Mobiil: 56922391
dad kirjutas:
Kui väga kõvasti raputas, siis võis ülivannil oleva saasta üles peksta ja nüüd on õlivõtturi sõel umbes .... hüpotees...

Dad.



Nõustun samuti eelnimetatud variandiga
Omal kogemused kahe voyageri mootoriga.
Mõlematel oli eelmine omanik karteri põhja alla pannes silikoniga kõvasti liialdanud.
Ühel mootoril hakkas järsku õlituld vilgutama (auto oli probleemideta meie peres jubu vähemalt 60 000 km läbi sõitnud).
Esmane ehmatus oli ikka päris suur kuid kui lõpuks karteri põhi maha sai võetud selgus et õlivõtturi sõel oli korrast silikoni tükkidega kaetud. Sõel maha, mootor altpoolt ja sõel puhtaks. Uus õli sisse ja normaalse silikoni kihiga karter alla tagasi... tänaseni sõidab mootor probleemivabalt.
(Teisel mootoril millega kokku puutusin oli muidugi lisaks silikonile ja muule sodile sõelal probleemiks ka se õlivõtturi kummist rõngastihendike, mille auto eelmine omanik sõela tagasi pannes oli suutnud katki teha. Kuna omanik eiras natuke aega seda vilkuvat õlituld siis selle mootoriga kahjuks enam nii lihtsalt ei läinud vaid mootor vajas juba pisut suuremat remonti)

Igaljuhul tuleb asjaga kiirelt tegeleda muidu võib hiljem see lõbu tunduvalt kulukamaks minna.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 31 Aug, 2014 19:18 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 15 Veebr, 2010 23:51
Postitusi: 51
Tulemus järgmine mootor ilmselt kottis ? sai gaasi antud 4000 pöördeni ja siis kustus õli tuli ära sai auto seisma jäetud ja elam käima ei läinud. starter veab vaevu mootorit ringi . sai karteri kauss maha võetud ja vaadatud saaled korralikud veel. kepsu liigutades liikus kõik. Mis võib olla põhjus et mootor normaalselt ringi ei käi elam ?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 31 Aug, 2014 19:33 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 13 Juun, 2007 0:13
Postitusi: 1102
Asukoht: viljandi vöi siis lohja
Mobiil: 56684864
siin ju pikk jutt millest peaks peale hakkama,aga juba enne õlituluke põles,ehk võimalik ,et õlitus puudulik ja kuna sa ei viitsinud sellesse süüvida,siis pakun ,et tallates pedaali põhja ,andsid automootorile kabelimatsu.

_________________
kahte head asja pole olemas.....


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 01 Sept, 2014 9:33 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 15 Sept, 2007 18:53
Postitusi: 174
aido007 kirjutas:
Tulemus järgmine mootor ilmselt kottis ? sai gaasi antud 4000 pöördeni ja siis kustus õli tuli ära sai auto seisma jäetud ja elam käima ei läinud. starter veab vaevu mootorit ringi . sai karteri kauss maha võetud ja vaadatud saaled korralikud veel. kepsu liigutades liikus kõik. Mis võib olla põhjus et mootor normaalselt ringi ei käi elam ?


Arvestades sinu käitumist, siis mina sind enam ei aita, mine ja räägi nüüd kõigile, et voya si** auto.... Too stupid to own a car!

Dad


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 01 Sept, 2014 9:38 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Town&Country

Liitunud: Teisipäev 05 Apr, 2011 4:24
Postitusi: 1267
njaaa.... rip to minivan...


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 13 Okt, 2014 19:50 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 15 Juul, 2012 11:47
Postitusi: 290
Asukoht: Pärnumaa/Loviisa
Mobiil: 55604444
kust sellised inimesed tulevad. õlisurve tuluke põleb ja piinab mootori. võid teise mootori järgi minna või enda omale uus sisu panna.

_________________
97a Chrysler Grand Voyager LE 2,5TD
00a Chrysler Grand Voyager LE 2,5TD

vajadusel tel: 55604444


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 16 Okt, 2014 12:06 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 25 Juun, 2014 1:33
Postitusi: 30
..tänud teema algatajale.. :hi:
Enda autol ilmnes täna hommikul sama probleem ja nüüd siit küsimus.. kui keeruline on 2,4 liitriselt bensiinimootorilt õlivanni eemaldamine? niipalju olen arusaand, et ilma tõstukita seal teha pole mitte midagi..
..kusjuures, ka minul tekkis hommikul tahtmine gaasipedaal korraks põhja vajutada, kaine mõistus aga ei luband seda põleva õlitulega teha..

_________________
Ära osta omale autot,mida sa lükata ei jaksa! -Al Bundy - Ameerika perepea.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 17 Okt, 2014 7:37 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 15 Sept, 2007 18:53
Postitusi: 174
funky kirjutas:
..tänud teema algatajale.. :hi:
Enda autol ilmnes täna hommikul sama probleem ja nüüd siit küsimus.. kui keeruline on 2,4 liitriselt bensiinimootorilt õlivanni eemaldamine? niipalju olen arusaand, et ilma tõstukita seal teha pole mitte midagi..
..kusjuures, ka minul tekkis hommikul tahtmine gaasipedaal korraks põhja vajutada, kaine mõistus aga ei luband seda põleva õlitulega teha..


Diisli ja V6 õlivanni saab ka kõhuli maas kätte, R4 bensuka oma ei tea, üles tuleb nagunii tungida, nii et tõstuk oleks abiks. Samas vahetasin kunagi kepsusaaled õues kõhuli ka ära.

Dad.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 18 Okt, 2014 22:51 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 25 Juun, 2014 1:33
Postitusi: 30
..läksin lihtsamat, ja samas ka lollikindlamat teed.. Arvuti andis õlipumba vahetamiseks tööaega neli tundi.. seega, kuna mul endal sõrmed nagunii autoremondi kohapealt, on veel lahti lõikamata, siis teeb selle töö inimene kes selleks on vähe pädevam. Eks siis esmaspäeval selgub.
Tänud!

_________________
Ära osta omale autot,mida sa lükata ei jaksa! -Al Bundy - Ameerika perepea.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 20 Okt, 2014 13:01 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 25 Juun, 2014 1:33
Postitusi: 30
..soh..! Nüüdseks on siis selgunud, et, esmapilgul küll, aga raamsaaled on vist omadega õhtal.. autoks 2,4 liitrine 2001a grand voya.. spidomeetrinäit 340000 mina ostsin selle isendi kusagil jaanipäeva paiku. Läbisõitu minukäes kuskil viistuhat.. eks õlituli paar korda ikka vilkus, seda aga tõesti ainult paar korda ehk, ei pööranud eriti sellele tähelepanu.. ootan remondimeeste pakkumisi.. soovitusi.. :(

_________________
Ära osta omale autot,mida sa lükata ei jaksa! -Al Bundy - Ameerika perepea.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 20 Okt, 2014 18:44 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Kuidas saab nii elementaarne asi nagu õlitule vilkumine külmaks jätta? :doh:

See on mootori elu algus ja lõpp !


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 20 Okt, 2014 19:21 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 25 Juun, 2014 1:33
Postitusi: 30
..selle viietuhande kilomeetriga.. kui ma kirjutasin, et ehk paar korda.. sooja mootoriga ja madalatel pööretel.. õli oli normis.. jah, tagantjärgi muidugi tarkus, et ehk oleks pidanud manuaalselt õlisurve ära mõõtma.. aga mis teha, tagantjärgi tarkus.. Eks ma ise enda lolluse eest nüüd maksma hakkan, auto peab kordategema. :tige:

_________________
Ära osta omale autot,mida sa lükata ei jaksa! -Al Bundy - Ameerika perepea.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 15 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 44 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia