dad kirjutas:
Kui väga kõvasti raputas, siis võis ülivannil oleva saasta üles peksta ja nüüd on õlivõtturi sõel umbes .... hüpotees...
Dad.
Nõustun samuti eelnimetatud variandiga
Omal kogemused kahe voyageri mootoriga.
Mõlematel oli eelmine omanik karteri põhja alla pannes silikoniga kõvasti liialdanud.
Ühel mootoril hakkas järsku õlituld vilgutama (auto oli probleemideta meie peres jubu vähemalt 60 000 km läbi sõitnud).
Esmane ehmatus oli ikka päris suur kuid kui lõpuks karteri põhi maha sai võetud selgus et õlivõtturi sõel oli korrast silikoni tükkidega kaetud. Sõel maha, mootor altpoolt ja sõel puhtaks. Uus õli sisse ja normaalse silikoni kihiga karter alla tagasi... tänaseni sõidab mootor probleemivabalt.
(Teisel mootoril millega kokku puutusin oli muidugi lisaks silikonile ja muule sodile sõelal probleemiks ka se õlivõtturi kummist rõngastihendike, mille auto eelmine omanik sõela tagasi pannes oli suutnud katki teha. Kuna omanik eiras natuke aega seda vilkuvat õlituld siis selle mootoriga kahjuks enam nii lihtsalt ei läinud vaid mootor vajas juba pisut suuremat remonti)
Igaljuhul tuleb asjaga kiirelt tegeleda muidu võib hiljem see lõbu tunduvalt kulukamaks minna.