Üks meie klubiline sattus oma diisel Voyaga auto pukseerimisel avariisse..veokonks murdus ja auto põrutas kivimüüri. Inimene muidugi õnnetu ja otsustasime spontaalselt meie klubi jutukas, et läheme appi ja aitame remontida.
Eile siis saigi oma auto kõiksugu kola ja tööriistu täis laotud ja suund linnast välja. Appi tuli ka tubli L2M , kes suundus kogunemispaika teiselt poolt. Kahjuks oli Eesti karm talv osad abilised rivist välja löönud ja maabusime siis vaid L2M iga kahekesi. Autot ennem pildi pealt näinuna arvasime kergemaid kahjustusi, kuid mats oli seda 1999 a autot ikka tugevalt muljunud: roolivarrast otsast murdunud ja kõver, amort kõver, esitule pesa kokku litsutud..volte ja kortse jätkus kogu juhipoolse nurga plekimajandusel+ puruks tiib, esistange ja tuli muidugi.
Polnud siis teha midagi..haamrid-võtmed kätte ja läks lammutamiseks. Kuna arvestatud oli paraku vaid detailide vahetusega-tuli plekitöödel ja igasugu raamistike sirguajamisel kasutada lagunevaid haamreid ja käepäraseid kohalikust puuriidast leitud puitdetaile-tulemus polnud paha:5-6 tundi tööd ja uus tiib ning tuli istusid oma kohal nagu valatud. Kahjuks sai muidugi seetõttu tööpäev otsa ja kuna puudus ka esialgselt vastupidav võti poolassi otsa mutika lahti keeramiseks (mida kohalikud noormehed tormasid valmistama kuskile kohaliku keevitaja juurde-tulemus tuli priima)..siis jäi osa töid veel järgmisesse korda-vast saan esmaspäeval tööjuures laagri välja pressitud. Siis jääb üle vaid amort, support ja rooliots külge, ning asi peaks täitsa sõidukõlbulik olema.
Nüüd siis murest endast:
Auto jäi seisma ja tuli pukseerida, kuna põlema hakkas "Alarm set"-korraks käivitub, ja sureb kohe välja. Kuna ise diisleid vaid varem eemalt näinud-tahaks siis siit kõigi nõu: mida teha, kust viga otsida, kust saaks nullida seda alarm set-i. Väidetavalt hakkas see alarm set jamama peale raadio korraks välja võtmist. Pärast seda kord töötas, kord mitte. Seega: kõik head ideed, kogemused, mõtted-paluks siia kirja. Sest järgmine nädal sõidaks jälle siit mõne toreda inimesega ja korjaks selle asja kokku. Ja tahaks ta muidugi ka tööle saada siis juba. Muidu oli ikka kohutavalt raske teda lükata:) .
Aga kogu selle ürituse eest siis suured tänud:
L2M- vääga tubli, ilma temata poleks see auto endist välimust omandanud
anjolle- nõustas telefoni teel
hmm- nõustas telefoni teel, otsis virtuaalset tuge jne.
salamerka- tegi maitsva kohvi, küpsetas pirukaid ja keetis maitsva supi. Ka sauna küttis, aga sinna kahjuks ajapuudusel ei jõudnud+soe vastuvõtt.
Ropka- elas ja tundis kaasa, muretses
AWD95-tänud ette, pressib esmaspäev ilusti laagri välja ja laseb velje taastada (vaatamata haigusele
)