Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 16:07

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Teisipäev 14 Jaan, 2014 17:47 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 30 Juun, 2011 23:45
Postitusi: 86
Asukoht: Pärnu
Milles võib viga olla, et tagurdades hakkab auto vibreerima. Vibra lööb keresse.
Edaspidi liikuma hakates seda probleemi pole.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 21 Mai, 2015 21:08 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 30 Juun, 2011 23:45
Postitusi: 86
Asukoht: Pärnu
Enne oli probleem, et tagurdades hakkas auto ja/või mootor vibreerima. Kuna eesmine mootoripadi oli katki, siis sai see eelmine aasta ära vahetatud. Tagurdades vibra ära ei kadunud.

Et sellest tagurdamise vibrast lahti saada lasin nüüd ära vahetada tagumise mootoripadja. Selle mootoripadja vahetusega midagi paremaks ei läinud. Hoopis läks hullemaks. Nüüd vibreerib ka tühikäigul ja nii tugevasti, et hoia küljepeeglid kinni, muidu kukuvad küljest ära. Ka tagurdades jäi vibra alles.

Millest see võis tekkida? Töökojas arvati, et võibolla vist hooratta viga. Et mõnedel autodel on miski kahepoolne hooratas. Võin eksida ja selles jutus, kuna ei pruukinud õigest aru saada mida räägiti. Aga kuidagi liiga suur kokkusattumus, et just nüüd peale padja vahetust, see probleem tuli.

Aga ma pigem ise arvan, et äkki tasuks lasta ära vahetada ka 2 külgmist ja eesmine mootoripadi ka.
Vibreerimise suurenemise teket ma seletaks, sellega, et tagumise padja vahetusega tõusis tagumine pool kõrgemale. Seoses sellega surus eesmise padja võlli allapoole vastu kronsteini ja selle kaudu lööb vibra keresse. Enne ainult tagurdades surus mootor eesmise padja vastu kronsteini.
Ka külgmised padjad on ilmselt väsinud ja mootor seisab lisaks omakorda tervenesti allpool.

Või on teisi arvamusi, milles võib viga olla, et vibra keresse tuleb?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 22 Mai, 2015 0:17 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Mootori padja defektid ju kergesti tuvastatatavad. Diislil lihtsam V6 raskem


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 22 Mai, 2015 7:51 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 30 Juun, 2011 23:45
Postitusi: 86
Asukoht: Pärnu
Autoks on diisel 2,5TD 85kw.
Vaatasin eesmise mootoripadja üle. Selle võll on allpool vastu kronsteini. Tõstsin tungrauaga mootoripoolset kronsteini natuke ülespoole, et padja võll ei oleks vastu raami kronsteini. Siis vibra tühiäigul kadus. Selle eesmise padja juurest vibra keresse ilmselt tulebki. Eesmine mootoripadi sai vahetatud umbes aasta tagasi. Aga kuna selle vahetus tagurdamisel vibratsioni ära ei võtnud, arvan, et külgmised padjad ei hoia mootorit sellisel kõrgusel nagu võiks.

Kui vaadata külgmisi patju, mis ehituselt teistmoodi, siis need justkui peaks suuremas osas hoidma mootori kõrgust.
Kui vaadata eesmist ja tagumist patja, mille sisu kummiosa on V kujuline, siis nende peal mootor praegu justkui ripub.

Küsimus kuidas külgmisi patju kontrollida, kas hoiavad mootorit piisaval kõrgusel?
Aga ilmselt ikkagi pean vahetama kõik padjad ära, sest kõik padjad peavad koostöös oma tööd tegema.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 23 Mai, 2015 12:07 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 30 Juun, 2011 23:45
Postitusi: 86
Asukoht: Pärnu
Sai uuritud mootoripatju diislile 2,5 TD 2000a. Peaks minema sellised padjad.
Aga vasakpoolse, ehk käigukasi kohal, aku all olevas padjas ma pole päris kindel, sest seda pole näha.
Kui keegi teab siis võiks teada anda. Telliksin ära. Seda polnud Pärnus ka poest saada.

Ilma kronsteinideta. On odavamad, kuid kulub aega ja seega raha kui lasta teha, et vana padi välja võtta ja uue sisse pressida. Vaja pressi, et sisse panna või minna kuhugi ja maksta, et sisse pressitaks.

Esimene ja tagumine padi.
ANCHOR 2849 €8.07
WESTAR EM2849 €7.86

parempoolne padi ilma kronsteinita
ANCHOR 2844 €6.86
WESTAR EM2844 €9.72

vaskpoolne ehk käigukasti poolne.
ANCHOR 2845 €6.66
WESTAR EM2845 €9.42


Koos kronsteinidega. Vahetus kiirem ja pole ohtu, et padi pesasse valesti pannakse.
Eesmine
ANCHOR 2960 €10.02
WESTAR EM2960€17.42

Tagumine
WESTAR EM3017 €20.69
DEA A5233 €21.60
ANCHOR 3017 €22.51

Vaskpoolne ehk käigukasti poolne.
ANCHOR 2984 €11.91
WESTAR EM2984 €14.91
DEA A2984 €17.58

Parempoolset koos kronsteiniga ma ei leidnud. Võibolla see polegi koos kronsteniga, sest võibolla on selle sisu lihtsamini välja võetav.
Kuna see padi oli poes olemas, siis jõudsin selle ära osta. Selle padja välimine korpus metallist toru ei ole ühes tükis. Sees on lõhik umbes 1cm laiune ja täidetud kummiga. Ehk padi pole päris jäigalt sees kinni.

Transport kui osta üksikult, siis alates umbes 30Euri, kui teine asi sama firma toode juurde osta siis umbes 6-10 Euri juurde.
Kui teine asi on teise firma toode, siis see omakorda umbes 30Euri
Siin lisaks käibemaks/tollimaks juurde.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 25 Mai, 2015 12:12 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 30 Juun, 2011 23:45
Postitusi: 86
Asukoht: Pärnu
Rauul kirjutas:
Koos kronsteiniga.
Vaskpoolne ehk käigukasti poolne.
ANCHOR 2984 €11.91
WESTAR EM2984 €14.91
DEA A2984 €17.58

Need koos kronsteiniga asjad ei sobi. Sisu sobib.

Õige kronsteiniga visuaalselt oleks selline: Vasakpoolne mootoripadi


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 61 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia