Tänane kuupäev Reede 05 Juun, 2020 18:11

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 34 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Kolmapäev 15 Jaan, 2014 23:15 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 11 Dets, 2013 9:53
Postitusi: 178
nerd311 kirjutas:
küte kenasti üleval, aga pihustiteni ei jõua, kas solenoid klapp võib olla pees, ta nagu ei tee seda klõpsu kui süüde sisse keerata vaid on kuulda sellist raginat pigem seal,

See klapp on otse kütusepumba küljes. Kui seal raginat kuuled, võib samuti olla kontakti probleem.
Sinna tuleb +12 süüte sisselülitamisel kohe.
Veidi uurin, kas otse, või läbi relee.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 16 Jaan, 2014 9:28 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 08 Jaan, 2014 20:05
Postitusi: 35
ma tean jah kus see klapp on, ikka peaks läbi relee käima.

_________________
Voyager 2,5 td


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 16 Jaan, 2014 14:51 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 08 Jaan, 2014 20:05
Postitusi: 35
ikka käib läbi relee, mõlemad korras nii relee kui klapp, aga ikka ei iitsata, järgmisena paak maha ja sinna sisse olukorda uurima, ilmselt ikka jääb kütte nälga, et kõrgsurvepump saavutaks oma vajalikud paarid. keerasin kõikidelt pihustitelt torud maha ja vedasime nii juhul kui äkki on veel õhku sees, aga sealt otstest tulid mingid ime pisikesed nired, võib ütelda et immitses ainult

_________________
Voyager 2,5 td


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 16 Jaan, 2014 22:57 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 08 Jaan, 2014 20:05
Postitusi: 35
nerd311 kirjutas:
ikka käib läbi relee, mõlemad korras nii relee kui klapp, aga ikka ei iitsata, järgmisena paak maha ja sinna sisse olukorda uurima, ilmselt ikka jääb kütte nälga, et kõrgsurvepump saavutaks oma vajalikud paarid. keerasin kõikidelt pihustitelt torud maha ja vedasime nii juhul kui äkki on veel õhku sees, aga sealt otstest tulid mingid ime pisikesed nired, võib ütelda et immitses ainult


torkas praegu pähe et tal ju starterit andes peab sidur all olema, kas see ei või kuidagi mõjutada seda, et ta tõmmates käima ei lähe?

_________________
Voyager 2,5 td


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 17 Jaan, 2014 9:09 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 11 Dets, 2013 9:53
Postitusi: 178
nerd311 kirjutas:
erit andes peab sidur all olema, kas see ei või kuidagi mõjutada seda, et ta tõmmates käima ei lähe?

ei ole loogiline.
Siduripedaali all hoides ei olegi võimalik käima tõmmata.
Muidugi ei oska öelda, kas seda tüüpi masinaid ongi mõeldud üldse "käima tõmmata".
Pole ise proovind.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 17 Jaan, 2014 15:29 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 08 Jaan, 2014 20:05
Postitusi: 35
seda ma mõtlesingi, et nii pole ju võimalik käima tõmmata, järelikult on vaja starter korda teha.

_________________
Voyager 2,5 td


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 17 Jaan, 2014 17:32 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 11 Juun, 2006 12:37
Postitusi: 501
Asukoht: Harjumaa
Kui starter veab mootorit rõõmsalt ringi, pole suurt mõtet seda autot slepis käima tõmmata.
Kui starter korralikult ei tööta, tuleks ta esimeses järjekorras korda teha.

Ainuke variant, kus on mõtekas autot hakata käima lükkama/tõmbama on see, kui aku on kuskil metsavahel otsa lõppenud ja krokodille pole käepärast. Kilomeetritepikkused ringid kellegi sabas on niigi tuksis auto lõhkumine.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 17 Jaan, 2014 19:47 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 08 Jaan, 2014 20:05
Postitusi: 35
starter andis saba selle käiamise peale

_________________
Voyager 2,5 td


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 18 Jaan, 2014 0:05 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 20 Dets, 2009 1:48
Postitusi: 365
Asukoht: lõuna-Eesti
minu kogemused on, et saab käima tõmmata, olen ise korduvalt jäänud teele selletõttu, et paagis olev näidik valetas ja mul sai sõidu pealt küte otsa. Tavaliselt enne kütte otsasaamist käivitus ka väga raskelt. Kui küte oli otsas, siis tegin nii, et paagist tuleva toru võtsin filtri küljest lahti, tõmbasin suuga kütte üles ja siis käivitasin pisut, lasin seista, siis käivitasin jälle pisut ja lasin taas seista, nii paa korda ja sain taas masina sõitma. Muidugi tuleks ära kontrollida see andur pedaalide juurse, kas see äkki jamab.

Usun, et saad masina sõitma

_________________
pole olemas täiuslikku masinat
:)
1996/99 Grand Voyager 2.5 Td


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 18 Jaan, 2014 10:34 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 08 Jaan, 2014 20:05
Postitusi: 35
võiks saada jah, esmaspäeval peab tööle juba minema, nii et tuleb kiire ja pead murdev nädala vahetus :D

_________________
Voyager 2,5 td


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 20 Jaan, 2014 10:23 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 20 Dets, 2009 1:48
Postitusi: 365
Asukoht: lõuna-Eesti
Kas said masina liikuma?

_________________
pole olemas täiuslikku masinat
:)
1996/99 Grand Voyager 2.5 Td


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 20 Jaan, 2014 18:36 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 995
Asukoht: Harjumaa
See, et pedaali peab käivitamise ajal all hoidma, ei mõjuta kuidagi käima tõmbamist. See lüliti, mis pedaali all on, katkestab lihtsalt starteri ahela, mitte süüteahelat. St. et starter lihtsalt ei tule järgi, muud mitte midagi. Kui pedaali alla vajutades starter kerib, siis sealt enam viga otsida ei tasu. Sul on sel juhul viga kuskil mujal süsteemis. Kontrolli üle kindlasti, kas kütus tuleb peale. Keera pihusti pealt toru mutter pool tiiru kuni tiir lahti ja keri strterit. Kui küte ilusti pritsib, mitte ei mullita, siis on kütus olemas. Edasi eelsüüteküünlad kontrollida ja vajadusel vahetda. Muidugi võid igaks sajaks juhuks üle kotrollida ka pritseajastuse ja gaasijaotuse märgid. Ja kui ikkagi käima ei lähe, siis hakkaks pihusteid ja pumpa maha harutama ja kontrollima, kas toimivad korrektsekt.

_________________
Chevrolet Express 5.7 V8
Tööl MB Sprinter
Golf VI
Uunikum ZAZ


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 22 Jaan, 2014 19:27 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 08 Jaan, 2014 20:05
Postitusi: 35
Mangustik kirjutas:
Kas said masina liikuma?


ei :/

_________________
Voyager 2,5 td


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 22 Jaan, 2014 19:29 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 08 Jaan, 2014 20:05
Postitusi: 35
rivo kirjutas:
See, et pedaali peab käivitamise ajal all hoidma, ei mõjuta kuidagi käima tõmbamist. See lüliti, mis pedaali all on, katkestab lihtsalt starteri ahela, mitte süüteahelat. St. et starter lihtsalt ei tule järgi, muud mitte midagi. Kui pedaali alla vajutades starter kerib, siis sealt enam viga otsida ei tasu. Sul on sel juhul viga kuskil mujal süsteemis. Kontrolli üle kindlasti, kas kütus tuleb peale. Keera pihusti pealt toru mutter pool tiiru kuni tiir lahti ja keri strterit. Kui küte ilusti pritsib, mitte ei mullita, siis on kütus olemas. Edasi eelsüüteküünlad kontrollida ja vajadusel vahetda. Muidugi võid igaks sajaks juhuks üle kotrollida ka pritseajastuse ja gaasijaotuse märgid. Ja kui ikkagi käima ei lähe, siis hakkaks pihusteid ja pumpa maha harutama ja kontrollima, kas toimivad korrektsekt.


nüüd kaldun juba ise ka sinu viimase lause poole, sest kõik võimalikud varjandid on juba läbi proovitud.

_________________
Voyager 2,5 td


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 24 Veebr, 2014 22:48 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 08 Jaan, 2014 20:05
Postitusi: 35
Kahjuks ei ole ma seda masinat käima saanud, lootus on juba kadunud :/ ilmselt on pump kutu, sest pihustitesse jõuab väga väga minimaalselt kütet. on proovitud käivitada ka otse kanistrist ja ei midagi, pump ise ilusti kütet täis, sai välja võetud ka magnetklapi nõel ja kütet tuli sealt usinasti, ei läinud ka ilma nõelata,ei starterist ega ka tõmmates mitte isegi ei luba. Sai käivitatud mitu akutäit voolu lahtiste pihusti torudega väga minimaalne oli see kütuse hulk mis sealt tuli, pumbast midagi läbi käib sest kanister sai tühjaks, jätsin tagasi voolu paaki, et näha kas pump ikka imeb. Mina ise arvan, et pump on paigast ära. Veel ettepanekui, enne kui maha kannan? Ahja, üks küsimus on veel,, kuidas kontrollida kas süütemärgid on paigas ilma et ketimajanduse peab laiali lammutama või on see mootor hammakatega. On seda võimalik teha ilma mootorit avamatta? Ja kui mul on klapile otse vool peale veetud või ta suisa välja võetud sees, siis ei tohiks elektroonika enam seda käima minemist segada , juhul kui on elektroonika viga, vastab see tõele?

_________________
Voyager 2,5 td


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 34 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia