Tänane kuupäev Laupäev 27 Apr, 2024 18:49

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 40 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Kolmapäev 08 Jaan, 2014 19:49 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Town&Country

Liitunud: Teisipäev 05 Apr, 2011 4:24
Postitusi: 1267
kas tahad näitan või :D


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 08 Jaan, 2014 19:51 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Town&Country

Liitunud: Teisipäev 05 Apr, 2011 4:24
Postitusi: 1267
Pilt


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 08 Jaan, 2014 19:53 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 29 Sept, 2012 16:10
Postitusi: 159
hunt112 kirjutas:
Pilt


Mis aasta???


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 08 Jaan, 2014 19:58 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Town&Country

Liitunud: Teisipäev 05 Apr, 2011 4:24
Postitusi: 1267
96-99 ja hoois 3.0 mootor!!! http://www.autozone.com/autozone/repairguides/Chrysler-Caravan-Voyager-Town-and-Country-1996-1999/ELECTRONIC-ENGINE-CONTROLS/Coolant-Temperature-Sensor/_/P-0900c1528003c4c8


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 08 Jaan, 2014 20:01 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 11 Dets, 2013 9:53
Postitusi: 178
hunt112 kirjutas:
kurjam ma otsin mõnda skeemi kuidas aru saada armatuuril on temp norm aga pcm on see relee seal lanseroni kyljes. ma lihtsalt ei saa aru mida ma nyyd vahetama peaksin

palun

Pilt

hunt112 kirjutas:
96-99 ja hoois 3.0 mootor!!!

orienteerusin profiili järgi :D


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 08 Jaan, 2014 20:04 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Town&Country

Liitunud: Teisipäev 05 Apr, 2011 4:24
Postitusi: 1267
se relee tahab maandust ka saada? mis lanseroni kyljes on? ja huvitav mis kurjajuur mul seda kala tekitab ja nagu ei räägi ka keegi kaasa kel selline mure olnud :D


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 08 Jaan, 2014 20:06 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 29 Sept, 2012 16:10
Postitusi: 159
hunt112 kirjutas:


3.0 on Mitsubishi mootor ja see on hoopis midagi muud :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 08 Jaan, 2014 20:11 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Town&Country

Liitunud: Teisipäev 05 Apr, 2011 4:24
Postitusi: 1267
söö enda sõnu :D ikkagi mootor voyageri peale nii et... mis me vaidleme aita parem hädalist kurjam D:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 08 Jaan, 2014 20:15 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 11 Dets, 2013 9:53
Postitusi: 178
Tööpõhimõte on sama arvan.
Lingil on ka toodud sensori takistus
21 C - 7... 13 kOm
93 C - 700 ... 1000 Om

kui sensor ei vasta sellele tuleb sensor vahetada.
Kui sensor on korras, kontrollida sama PCM-i poolt. ( kontakt 26 ja kontakt 43 vaheline takistus juhtmepoolsel konnektoril )- Õnneks sensori takistus on seoses mootori temperatuuriga. Mõõtmiseks PCM-i poolt tuleb muidugi aku lahti võtta igaks juhuks. Muidugi kui on võimalus kasutada DRB - seal manuaali järgi peaks olema võimalus otse ECT sensori pinget vaadata.
Kui ka seal sama ja ka juhtmeid painutades, kiigutades väristades ei muutu, vahetada PCM.
Pmst enne PCM-i vahetust mina veaksin ajutiselt lisajuhtmepaari ja ühendaksin sensori nii PCM-i.

PS
3,0 mootori skeem ei erine 2,4 mootori omast. Manuali järgi vähemalt.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 08 Jaan, 2014 20:25 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 29 Sept, 2012 16:10
Postitusi: 159
Mehis kirjutas:
Tööpõhimõte on sama arvan.
Lingil on ka toodud sensori takistus
21 C - 7... 13 kOm
93 C - 700 ... 1000 Om

kui sensor ei vasta sellele tuleb sensor vahetada.
Kui sensor on korras, kontrollida sama PCM-i poolt. ( kontakt 26 ja kontakt 43 vaheline takistus juhtmepoolsel konnektoril )- Õnneks sensori takistus on seoses mootori temperatuuriga. Mõõtmiseks PCM-i poolt tuleb muidugi aku lahti võtta igaks juhuks. Muidugi kui on võimalus kasutada DRB - seal manuaali järgi peaks olema võimalus otse ECT sensori pinget vaadata.
Kui ka seal sama ja ka juhtmeid painutades, kiigutades väristades ei muutu, vahetada PCM.
Pmst enne PCM-i vahetust mina veaksin ajutiselt lisajuhtmepaari ja ühendaksin sensori nii PCM-i.

PS
3,0 mootori skeem ei erine 2,4 mootori omast. Manuali järgi vähemalt.


Mina ei tea mis manuale, te kasutate. 3.0 ei ole euroopa turu variant. Euroopas ainult 2.4; 3.3; 3.8; 2.5 VM

Aga pane anduri pistikus otsad kokku, kas tuleb viga P0117


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 08 Jaan, 2014 20:29 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Town&Country

Liitunud: Teisipäev 05 Apr, 2011 4:24
Postitusi: 1267
sa mõtled anduri juhtmed?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 08 Jaan, 2014 20:30 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 29 Sept, 2012 16:10
Postitusi: 159
hunt112 kirjutas:
sa mõtled anduri juhtmed?


Ja ikka :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 08 Jaan, 2014 20:30 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 11 Dets, 2013 9:53
Postitusi: 178
laf1247 kirjutas:
Mina ei tea mis manuale, te kasutate. 3.0 ei ole euroopa turu variant. Euroopas ainult 2.4; 3.3; 3.8; 2.5 VM

Aga pane anduri pistikus otsad kokku, kas tuleb viga P0117

https://drive.google.com/file/d/0B8KJsY ... sp=sharing

homme võtan sharingu maha. kes tahab laadige senikaua
( kurat seda teab igasuguseid autorikaitseid. Mr Green


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 08 Jaan, 2014 22:08 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Town&Country

Liitunud: Teisipäev 05 Apr, 2011 4:24
Postitusi: 1267
nii käisin sõidus ja kusjuures kohe ei käivitu ventilaator vaid umbes peale 2 minutit töötamist ja siis hakkab jälle sisse välja lylitama ennast :(


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 13 Jaan, 2014 12:52 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 11 Juun, 2006 12:37
Postitusi: 501
Asukoht: Harjumaa
Jahutusventilaatoreid lülitab ka kondi ahel. Kuigi kont võib olla tühi vms mittekorras, võib ta seal üritada ikkagi midagi õiendada.

Proovi nii, et kont kindlasti taha ei tuleks, so. keera salongiõhu suund esiakna pealt ära jalgadele/näkku, "auto" reziim lülita välja, elektriline esiklaasi soojendus lülita välja (kui on sellised) ja vaata, et kondi nupp oleks välja lülitatud asendis. Kui sul on seal kliimaseadme on/off nupp (ma ei tea, kas enne 2000 aastat oli sellist), võid kogu kliima välja lülitada.


Viimati muutis eero, Esmaspäev 13 Jaan, 2014 13:20, muudetud 1 kord kokku.

Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 40 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 90 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia